Gå til innhold

Mannen sovnet mens han fingret meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde lagt oss. Jeg krabba naken under til han. Han startet å stryke på meg. Begynte å fingre meg. Så gikk det saktere og saktere, til det stoppa. Så kom han i gang igjen, så skjedde det igjen.. Jeg ble skikkelig lei meg. Å krabba under dyna mi. Da blei han sur. Hvordan hadde du reagert? Jeg følte meg totalt uinteressant. Og følte meg dum.

Anonymkode: 8fa35...1d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var vel veldig trøtt da. Har nok ikke noe med deg å gjøre :)

Anonymkode: c6fb7...d15

• Liker 27
Skrevet

Kanskje starte tidligere på kvelden neste gang. Mannen er trøtt la han sove. 

Anonymkode: 33d2b...0be

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han var vel veldig trøtt da. Har nok ikke noe med deg å gjøre :)

Men teit av han å bli sur.

• Liker 1
Skrevet

Var jeg han hadde jeg ikke giddet, men han følte seg vel tvunget fordi ts var så kåt?

Anonymkode: f56e8...65f

• Liker 3
Skrevet

Man fullfører vel, når man først begynner! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg sovnet da jeg runket eksen. Våkna da han spurte om jeg var sliten i hånda. "Neida, går fint", så fortsatte jeg. 

Han burde bare sagt han var trett, men du får be han fortsette der han slapp når han våkner. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg har sovna mens vi holdt på. Typen tok det selvsagt med humor og forståelse for at jeg var trøtt. Vi tok kvelden uten at han ble fornærmet eller lei seg.  Vi presser hverandre ikke til sex. Vi klarer å vente til vi begge er kåte og opplagte og sutrer ikke og griner og tar det personlig om den andre er så trøtt at han/hun sovner. Skjønner godt at typen til TS ble sur! Man sovner pga mangel på søvn, ikke fordi vi er slem eller ikke elsker den andre nok!

Anonymkode: 3e232...925

• Liker 9
Gjest CamillaCollett
Skrevet

Med mindre du mener dette er symptomatisk, altså at han generelt er uinteressert, bør da dette være noe dere begge kunne le av?

Skrevet

Synes han var sporty jeg, og sikkert veldig glad i deg, som gjorde en innsats på tross av at han var trøtt.

Anonymkode: bb660...d0e

• Liker 4
Skrevet

Min kjære har også sovnet under sex. 

Mye rart og morsomt som kan skje i et langt forhold. 

Jeg lot ham sove, og så lo vi litt av det begge to dagen etter. Tok det ikke personlig at han var dautrøtt, og likevel kåt, til trøttheten vant. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg har også sovnet under sex...

Anonymkode: 5d058...3b1

Skrevet

Fingring kan jo være ulidelig kjedelig og søvndyssende da. Samme med slikking. Det burde jo ikke være så fryktelig vanskelig for ei dame å forstå.

Anonymkode: 2044f...f22

• Liker 1
Skrevet

Her har man altså forskjellen på mann og kvinne. Når kvinnen er kåt stiller mannen opp til tross for søvn og egne behov. Vil hun ha skal hun få. Hadde det samme skjedd motsatt hadde enkelte kvinner snakket om overgrep. 

Anonymkode: 1eea6...000

Skrevet

Det eneste jeg reagerer på her er at han ble sur for at det ble avsluttet siden han sovnet. Da kunne han vel bare sagt "Oj, var visst litt trøtt i dag" og så kunne dere sovnet begge to.

At hun avslutter det fordi han sovnet er jo ingenting å bli sur for, men det var nok heller ikke fordi du var uinteressant at han sovnet.

Anonymkode: 5e3d3...01b

Skrevet

Ha sex når han er opplagt da.

Anonymkode: 6d00b...745

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt. 

Moonshine, mod

Skrevet

Jeg har sovnet mange ganger mens jeg har runket eller blitt fingret/penetrert fordi jeg er helt utslitt og samtidig så avslappet der jeg ligger at hele kroppen overstyrer hodet. Det er veldig deilig for meg, og det er en mye bedre opplevelse når han tar hensyn til at jeg blir stuptrøtt og ikke henger med lenger. 

Det samme gjør jeg når han er så trøtt at fingeren hans går saktere, og saaaktere og saaaaktere, til jeg vrir han over på siden og stryker på han mens han sovner. 

Man har jo ikke LYST til å sove når man heller kan ha sex. Det er fordi man rett og slett må dekke søvnbehovet sitt også. Le heller sammen av slike situasjoner som dere ikke mener å gjøre, i stedet for å krangle med hverandre. Ting skjer hele tiden, så hvis dette her knekker dere, så har dere verre ting i vente. 

Anonymkode: ba60d...a54

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2021 den 2.26):

Det eneste jeg reagerer på her er at han ble sur for at det ble avsluttet siden han sovnet. Da kunne han vel bare sagt "Oj, var visst litt trøtt i dag" og så kunne dere sovnet begge to.

At hun avslutter det fordi han sovnet er jo ingenting å bli sur for, men det var nok heller ikke fordi du var uinteressant at han sovnet.

Anonymkode: 5e3d3...01b

Kan jo hende at TS viste misnøye over at han sovnet, og at det var derfor han ble sur.

Anonymkode: 3e232...925

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...