AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg ville vente til ekteskap, han ville ikke, jeg var så glad i ham, men jeg ville vente med å gi det der av meg selv til en jeg virkelig elsker. Vi var bare sammen i 2 måneder før han sa at det ikke var aktuelt for ham å vente. Jeg skjønner frustrasjonen hans. Han var selv jomfru, vi var i midten av 20-åra og han innrømmet idag da han avsluttet forholdet at han hadd vært dypt ulykkelig i forholdet etter jeg sa jeg ville vente med sex til giftemål. Han sa at det hadde vært vanskelig for ham, men at han ikke så noen framtid med meg pga det med sex. Jeg er fremdeles knust av kjærlighetssorg og savn etter kjæresten min. Jeg gråt med en gang han sa det og kunne se på ham at han holdt på å gråte også, men at det måtte være sånn, fordi han ikke ville gå bak ryggen min og date andre jenter. Anonymkode: 2a483...61d 1
Tanuki Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 Du burde være stolt over at du står for valget ditt. Kjærlighetssorg er kjipt, men bedre å vente på noen bedre enn å kaste bort tiden på noen som ikke deler samme verdier og livssyn med deg. 28
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 Trist, men slapp av, du kommer over det. Ta tiden til hjelp Anonymkode: c6a55...b8f 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #4 Skrevet 24. oktober 2021 Så synd men så bra at han turte å si fra. Anonymkode: cf046...7b9 11
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 Dere passa nok ikke sammen. Bra dere fant det ut så fort. Anonymkode: bab49...e8e 14
Hill83 Skrevet 24. oktober 2021 #7 Skrevet 24. oktober 2021 Fin tanke med å vente til man blir gift men hva om dere er totalt mismatch når det gjelder sex ? 25
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #8 Skrevet 24. oktober 2021 Da er han ikke glad nok i deg. Anonymkode: 64778...e3d
Gjest Alterego666 Skrevet 24. oktober 2021 #9 Skrevet 24. oktober 2021 (endret) Jeg forstår ham godt. Alt for stor sjanse å ta å ikke prøve ut en så viktig del av samlivet. Dersom du er avholdende av religiøse årsaker ville det også vært vanskelig for meg. Jeg respekterer standpunktet ditt, men det er nok ikke kompatibelt med mine verdier og preferanser. Bra at eksen din er ærlig med deg. Lykke til videre, smerten vil avta og forsvinne. Endret 24. oktober 2021 av Alterego666
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #10 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg forstår han. Sex må stemme og være riktig før man gifter seg. Anonymkode: dfd96...ac0 11
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #11 Skrevet 24. oktober 2021 Tanuki skrev (6 timer siden): Du burde være stolt over at du står for valget ditt. Kjærlighetssorg er kjipt, men bedre å vente på noen bedre enn å kaste bort tiden på noen som ikke deler samme verdier og livssyn med deg. Støtter denne. Livssyn og respekt er grunnleggende, mens sex er noe man kan jobbe med og forbedre underveis. Anonymkode: aaf57...4a5 3
Gjest Smeltemann Skrevet 24. oktober 2021 #13 Skrevet 24. oktober 2021 Man kjøper ikke en bil uten å prøve den først heller. Skjønner eksen din jeg.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #14 Skrevet 24. oktober 2021 Hvis sexen ikke er tilfredsstillende for begge parter så vil et forhold ryke ganske fort. Er det bedre å skilles? Du må finne deg en partner som har samme livssyn som deg selv. Anonymkode: 07943...eaa 10
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #15 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da er han ikke glad nok i deg. Anonymkode: 64778...e3d Jeg ville følt at jeg ikke fikk bli godt nok kjent med vedkommende, og at de ikke fikk bli godt nok kjent med meg Én ting er å utsette sex, noen uker/mnd. Men å inngå ekteskap uten sex først, er for spesielt interesserte. Anonymkode: bab49...e8e 12
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #16 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg er kvinne og jeg er helt enig med kjæresten din. For meg ville det vært helt utenkelig å gifte meg med noen jeg bare hadde et vennskapelig forhold til, som det jo er før sexbiten er med. Anonymkode: e3cce...b90 11
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #17 Skrevet 24. oktober 2021 Hill83 skrev (1 time siden): Fin tanke med å vente til man blir gift men hva om dere er totalt mismatch når det gjelder sex ? I mange tilfeller er det ting man kan gjøre for å bedre det. Skulle det ikke funke, vel, så får man vurdere å avslutte da. Men for mange som ønsker å vente så er ikke sex det viktigste heller. Jeg skjønner TS sitt valg uttolig godt og har ikke noe annet enn respekt for det. Veldig trist å høre at det ble slutt TS. Men det er bra du står for valget ditt, som tross alt er det riktige for deg. Anonymkode: e2c77...776 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #18 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ....Men for mange som ønsker å vente så er ikke sex det viktigste heller. Anonymkode: e2c77...776 Det er kanskje det han frykter, også. At sex ikke skal være viktig i selve ekteskapet, heller. Anonymkode: bab49...e8e 12
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #19 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er kvinne og jeg er helt enig med kjæresten din. For meg ville det vært helt utenkelig å gifte meg med noen jeg bare hadde et vennskapelig forhold til, som det jo er før sexbiten er med. Anonymkode: e3cce...b90 Som det jo er før sexbiten er med? Jeg respekterer ditt valg her også, men det betyr ikke at et forhold er vennskapelig før man har hatt sex. Det gjør det virkelig ikke for meg i alle fall. Hvis det nødvendigvis føles sånn for deg, det er greit, men alle ville ikke følt det sånn. Anonymkode: e2c77...776 6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #20 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som det jo er før sexbiten er med? Jeg respekterer ditt valg her også, men det betyr ikke at et forhold er vennskapelig før man har hatt sex. Det gjør det virkelig ikke for meg i alle fall. Hvis det nødvendigvis føles sånn for deg, det er greit, men alle ville ikke følt det sånn. Anonymkode: e2c77...776 Jeg ville ikke sagt vennskapelig, akkurat, men mer romantisk slik det er for 14-åringer. Et heftig kyss og så drar man hjem hver for seg, ikke for å sove i samme seng. Anonymkode: bab49...e8e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå