Gå til innhold

Hjelp! Bind og brudekjole

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Zooey skrev (På 24.10.2021 den 15.31):

Menskopp

Hvis hun ikke takler tampong takler hun nok ikke det heller. Dessuten må jo det være jævlig risikabelt hvis den skal tømmes med brudekjole på.

Anonymkode: 84d78...58d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hvor mye du blør. Du kjenner deg selv best. Blør du lite/moderat går det nok fint med et nattbind og en litt stram hold-in truse utenpå.

Alternativet er jo tabletter for å utsette mensen (Primolut N). Men om du aldri har brukt de før er det en sjanse å ta. Selv ble jeg ganske uvel av de, og du må starte flere dager før for å få effekt.
Skal dere på bryllupsreise rett etter bryllupet må du fortsette å ta de. Om ikke kommer mensen etter noen dager og for min del var det ledsaget av noen sinnssyke menssmerter jeg aldri har opplevd maken til.

Spørs om man vil risikere det på bryllupsreisen. Da hadde jeg heller latt mensen gå sin gang. Det er dessuten en grense for hvor mange dager man kan ta tablettene. Tror det er maks ti dager legen sa til meg.

Anonymkode: 09784...341

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.10.2021 den 1.50):

Det er ikke noe problem. Har jo flere hull 😜

Anonymkode: bc59c...889

Dette fatter jeg bare ikke; en bitteliten tampong er fæle greier, men analsex er heeelt ok?!? 

Anonymkode: 49295...c36

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundret.. skrev (På 24.10.2021 den 1.48):

Hvordan ser du for deg at bryllupsnatta skal være om du ikke får utsatt mens? 

Hun er neppe jomfu, de må ikke ligge sammen akkurat den natta.  Jeg hadde ikke sex den natta, det var jeg altfor sliten og full til. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (4 minutter siden):

Hun er neppe jomfu, de må ikke ligge sammen akkurat den natta.  Jeg hadde ikke sex den natta, det var jeg altfor sliten og full til. 

Tror dette stemmer for de fleste 😅

Anonymkode: 2f71a...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.10.2021 den 16.52):

Skal du virkelig ha anal den dagen du gifter deg?? 

Anonymkode: 78f5a...5bf

Spiller det noen rolle? Den juridiske biten med staten Norge er så uromantisk som den kan bli, den religiøse biten med kirke eller annet overtroisk samfunn er så uromantisk som den kan få blitt og hele konseptet «ekteskap» er en transaksjon mellom to familier uansett.

At ts skal være ute av stand til å feste (som er det selve greia med kjolen handler om) i bind er helt absurd. 

Og sex kan jo hun og typen ha når som helst. Dette er ikke 1840. 

Ts: ditt eneste logistiske problem er hvitt tyll og blod. Det er enklest å fikse ved å unngå hvitt tyll. Ta på en helt vanlig kjole som er lett å tisse i uten hjelp, og dette er null stress. Har du brukt titals tusener på «prinsessedrømmen»? Den kan du leve ut neste år eller noe - den er uansett helt uviktig. Festen handler om gjestene, ikke om deg. Ønsker du bruke tyll etc? Kjøp deg en solid menstruse med kapasitet til en kvelds blod. Ja, det er mer en bleie enn et bind. Nei, det spiller neppe stor rolle.

Anonymkode: 3c64b...134

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.10.2021 den 1.46):

Så, bind under kjolen er no go?

Anonymkode: bc59c...889

Jeg blør MYE under mens, og det gikk helt fint.

Brukte samme teknikk som med bunad 😅 

Og brukte større bind enn jeg vanligvis trenger+kort sykkelshorts for å holde trusa godt på plass. 

Anonymkode: 27017...21a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/24/2021 at 1:48 AM, Forundret.. said:

Hvordan ser du for deg at bryllupsnatta skal være om du ikke får utsatt mens? 

Som enhver annen natt man sover og/eller ligger med kjæresten sin selv om man har mensen? 

Tipper de fleste som gifter seg i dag kjenner hverandre godt nok til at man har fått med seg at dama har mensen. 

Anonymkode: 14cee...7d5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...