Gå til innhold

Hjelp! Bind og brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, gifter meg om 2 uker og er midt i mensen. Skal være hvit brud. Noen som har brukt bind under brudekjole før? Takler ikke tampong.

Anonymkode: bc59c...889

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen og få medisiner så du utsetter mensen. Du må begynne på tablettene noen dager før forventet mens.

Anonymkode: ed686...b91

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gå til legen og få medisiner så du utsetter mensen. Du må begynne på tablettene noen dager før forventet mens.

Så, bind under kjolen er no go?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så, bind under kjolen er no go?

Hvordan ser du for deg at bryllupsnatta skal være om du ikke får utsatt mens? 

• Liker 3
Skrevet
Forundret.. skrev (Akkurat nå):

Hvordan ser du for deg at bryllupsnatta skal være om du ikke får utsatt mens? 

Det er ikke noe problem. Har jo flere hull 😜

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Blir nok søl selv om han bare stopper innom rattata... Som du selv sa så orker du jo ikke å bruke propp 🙄

Jaja, hver sin smak. 

• Liker 4
Skrevet

Spørs hva slags kjole du har. Det er vanskelig nok å tisse i en brudekjole om ikke man skal stresse med bind også.

Anonymkode: f5e16...a07

• Liker 11
Skrevet

Jeg fikk mensen på bryllupsdagen (den kom for tidlig). Blør lite de første dagene, så gikk fint å ha bind på. Kommer kanskje litt an på kjolen? Giftet meg for tjue år siden, hadde typisk prinsessekjole i A- form og stort skjørt. 

Anonymkode: 5c7b3...ced

• Liker 2
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Er jo ikke barebare. Jeg blir oppblåst og svimmel av de tablettene, nettopp ferdig med en kur og det er en lettelse. 

Anonymkode: e8805...ce9

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ikke har veldig ettersittende underdel på brudekjolen, så er det vel ikke noe problem? Ta på det største nattbindet du kan finne, bestemorstruse for å holde det på plass, kanskje en sykkelshorts eller hold-in-shorts utenpå igjen for litt ekstra på-plass-holding, mindre synlige kanter fra bindet og mindre sannsynlighet for at det synes på kjolen hvis du har en liten lekkasje. 

• Liker 13
Skrevet
Forundret.. skrev (13 timer siden):

Blir nok søl selv om han bare stopper innom rattata... Som du selv sa så orker du jo ikke å bruke propp 🙄

Jaja, hver sin smak. 

Hvorfor så nedlatende? 

Anonymkode: 7aadb...10f

• Liker 11
Skrevet

Som en annen sa, gå til lege/mail/ring lege og skaff deg piller for å utsette mensen.

De heter Primolut-N og er enkle å få resept på.

De bivirkningene jeg får er mer blødning og litt mer kramper og magevondt når mensen først kommer etterpå, men det hadde jeg ofret for å slippe å gå med bind på bryllupsdagen og kjøre brannbil på bryllupsnatta.

Anonymkode: 25f38...14a

• Liker 2
Skrevet
Zooey skrev (1 minutt siden):

Menskopp

Litt sent å komme med det forslaget nå, er jo en innkjøringsfase med det som alt annet. TS gifter seg om to uker.

Anonymkode: 435e9...a16

• Liker 1
Skrevet

Tenker at det kan gå helt fint.

Det kommer mye ann på mengden du blør og kjolens utforming.

Du kan ta deg noen testkjøringer med å «gå på do å skifte» nå før dagen, og evt. få tak i slik menstrasjonsutsettende piller om det virkelig ikke går.

Men vær klar over at disse pillene kan skape litt krøll med syklusen 😅

Anonymkode: 4d6ed...44a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor så nedlatende? 

Anonymkode: 7aadb...10f

Jeg mente ikke å være nedlatende.. 

Siden jeg ser ting fra mitt eget perspektiv så er ikke det å ha sex blødende på bryllupsnatta noe alternativ for min del, hverken fremme eller bak. . Jeg ville forsøkt å utsette mens. Men jeg har aldri gjort det så jeg har ingen erfaring med det og evt de komplikasjoner det medfører.

Men igjen, hver sin smak. Hva andre velger å prioritere på sin bryllupsnatta og hva de velger gjøre får da være deres sak. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Skal du virkelig ha anal den dagen du gifter deg?? 

Anonymkode: 78f5a...5bf

• Liker 6
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hjelp, gifter meg om 2 uker og er midt i mensen. Skal være hvit brud. Noen som har brukt bind under brudekjole før? Takler ikke tampong.

Hvis du ikke vil ha sex under mensen, så får den bare utsettes :) "bryllupsnatta" kan taes igjen senere ;)
Bind under brudekjole går da fint! Om du ikke blør unormalt mye. Hvilken type kjole har du? Tettsittende? A-form? Stor?letthåndterlig? :) 

Det går ann  å utsette menstruasjonen også, om du vil det. Men om du reagerer på en slik utsettelse, så er det vel ikke så lurt. Kjipt å ødelegge den store dagen med magevondt og det som er :)

Endret av Minlillesky
  • Liker 2
Skrevet

Et tips er å ha en ekstra truse eller to med nytt bind på klart. Da bytter du bare truse i forbindelse med dobesøk og slipper å styre med teip og greier med kjolen. 

Anonymkode: 31df8...add

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.10.2021 den 18.04):

Et tips er å ha en ekstra truse eller to med nytt bind på klart. Da bytter du bare truse i forbindelse med dobesøk og slipper å styre med teip og greier med kjolen. 

Anonymkode: 31df8...add

Dette var lurt!

prøv kjolen på og test hvordan det er å gå på do med den, kan være litt styr om det er mye skjørt! Dette ordner seg! Lykke til ❤️

Anonymkode: 2f71a...ce7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...