Gå til innhold

Bruk av stringtruser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies at stringtrusen er  "ute ".   

https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/8GmKA/frekke-bergensfruer-velger-stringtrusen

2 av 3 bruker string.  Enig ?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er «inn» for tiden, er å ha sin egen stil, som ikke baserer seg på den endrede moten

Anonymkode: ec161...478

• Liker 5
Skrevet

Vel, Bergen er vel ikke akkurat noen motehovedstad😂🤣 og jo, stringtruser er ute (i litt mer trendbevisste kretser).

Anonymkode: d9572...df3

• Liker 3
Skrevet

Altså, ønsker jeg ikke å vise trusekant under klærne bruker jeg string. 

Er det uten betydning bruker jeg truse. 

Dette har jeg gjort i 20 år uten å bry meg om mote. Hvem ser meg uansett i undertøyet? Alt mote folk skal bry seg med😂

Anonymkode: 03ebc...8da

• Liker 4
Skrevet

Ikke vet jeg, men butikkene bugner jo av stringer i alle varianter .

Anonymkode: aabf2...cbf

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Vel, Bergen er vel ikke akkurat noen motehovedstad😂🤣 og jo, stringtruser er ute (i litt mer trendbevisste kretser).

Hva er motehovedstaden da? Mekka?

I vesten er stringtrusa fortsatt veldig populært, og om du har øyne i hodet ville du kanskje lagt merke til det selv.

Anonymkode: 8bc08...0c6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva er motehovedstaden da? Mekka?

I vesten er stringtrusa fortsatt veldig populært, og om du har øyne i hodet ville du kanskje lagt merke til det selv.

Anonymkode: 8bc08...0c6

😂🤣 Ble du fornærmet? 

• Liker 1
Skrevet

Ikke brukt string på 10-15 år. Hater det. Og rumpa ser enda større ut. 

Anonymkode: e6e6b...b8b

Skrevet

Bryr meg ikke om hva andre bruker, men selv bruker jeg string.

Skrevet

Driter i hva som er in eller ute, har aldri brukt stringtruser og kommer heller aldri til å gjøre det.

Anonymkode: 09a36...9f4

Skrevet

Vet du, akkurat på truse har jeg aldri fulgt noen som helst mote... Jeg bruker det som er mest behagelig og/eller passer best i forhold til de klærne jeg bruker (synlige trusekanter e.l.)

Skrevet

Det er ingen andre enn jeg selv som ser undertøyet mitt, så jeg bruker det jeg syns er mest behagelig og gir fullstendig blaffen i hva som er in eller ute.

Anonymkode: 60d28...12b

• Liker 1
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Altså, ønsker jeg ikke å vise trusekant under klærne bruker jeg string. 

Er det uten betydning bruker jeg truse. 

Dette har jeg gjort i 20 år uten å bry meg om mote. Hvem ser meg uansett i undertøyet? Alt mote folk skal bry seg med😂

Anonymkode: 03ebc...8da

Nå finnes det jo masse sånne truser med "usynlig kant som fungerer like fint

Skrevet

Jeg bryr meg ingenting om trusekanten vises, hvorfor skulle det ha noen betydning? 

Anonymkode: f19f0...0eb

Skrevet

Er 30 nå og har ikke brukt noe annet en string på 20 år

Anonymkode: 341a2...384

Skrevet

Artikkelen du referer til, er fra Bergens Tidende 11.juli 2003. 

Du må nesten finne en nyere kilde hva angår trusebruk. Dette er som å påstå at 1/10 har smarttelefon, basert på en artikkel fra 2010.

Anonymkode: eab9f...168

• Liker 4
Skrevet

Hva har truser med mote å gjøre? Mote er det man har utenpå som synes. Ikke det man velger å bruke under moteklærne. Der går man med hva man er mest komfortabel med selv. 

Skrevet
Morpheus skrev (3 timer siden):

Hva har truser med mote å gjøre? Mote er det man har utenpå som synes. Ikke det man velger å bruke under moteklærne. Der går man med hva man er mest komfortabel med selv. 

Mote handler også om hva som er komfortabelt, ikke bare utseende på klær. Visuelt inntrykk teller nok mest, men noen ganger er moten komfortabel, og er avgjørende for at det blir moderne.

Anonymkode: 9d0a7...3ec

Skrevet
On 10/24/2021 at 1:01 AM, AnonymBruker said:

Det som er «inn» for tiden, er å ha sin egen stil, som ikke baserer seg på den endrede moten

Anonymkode: ec161...478

Nei, det som er inn for tiden er å se stygg ut i alt for store formløse lyse jeans med hvite joggesko til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...