AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Hva har du på deg av klær til hverdag i tilegg til undertøy når oktober snart begynner å nerme seg slutten? Tenker på bruker du tskjorte? Eller ull under genseren? Har du begynt å bruke støvletter? Eller er det fortsatt joggesko. Tusen takk for at du ville lese, og jeg håper du vil svare også Anonymkode: af136...d7c
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 Genser, bukse og sokker Jakke utenpå. Anonymkode: c0222...485
Meadow Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Fortsatt joggesko. Jakke som tåler vind og/eller regn, skjerf. Men ofte bare t-skjorte under, blir så fort varm. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 Har hatt noen dager som har vært skikkelig kalde, og da bruker jeg ullstrømpebukse og ullgenser, under de vanlige klærne. Også bruker jeg lange (eller vanlig lengde da, istedenfor ankelsokker) sorte ullstrømper over strømpebuksene, og chelsea boots. Bruker ikke helt tettsittende bukser om høsten og vinteren, for da blir det klumper med de lange strømpene. Men de dagene det har vært ganske mildt, så bruker jeg bare vanlige klær uten lag under, også heller en varmere jakke bare Anonymkode: 8b890...4a3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 Fin ullgenser, jeans, ullstrømpebukse, skjørt/kjole. Ullkåpe, fin dunjakke, boots, ankel støvletter, sneakers.. Anonymkode: 5f1d5...3c2 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #6 Skrevet 24. oktober 2021 Langermet t-skjorte under genser, og de kaldeste dagene to gensere som jeg gjerne bruker hele vinteren. Jobber mest hjemmefra og da blir det ganske straks to joggebukser da jeg ikke er så glad i tettsittende plagg. To par knehøye spottsokker foreløpig, men skistrømper og leggvarmere nærmer seg. Anonymkode: fe74e...486 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #7 Skrevet 24. oktober 2021 Har ikke gjort så mye ut av det enda, bortsett fra en litt tykkere jakke, pluss at jeg nå passer på å få "brukt opp" de tynne strømpebuksene som er blitt for stygge til skjørt som jeg nå har på under jeans med sokker utenpå. Da er det ingen som ser at de er stygge eller revnet, men jeg får nytte av de litt lenger før de går i søpla. Anonymkode: d7d9e...bf0 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #8 Skrevet 24. oktober 2021 Hjemme - undertøy, bukse og t-skjorte. På jobb - undertøy, bukse og skjorte/bluse/blazer eller genser Ankelstøvletter. Yttertøy etter været. Går egentlig med samme klær året rundt - bortsett fra skikkelig sommertøy når det er varmt. Anonymkode: 686c1...dcd
applestories Skrevet 24. oktober 2021 #9 Skrevet 24. oktober 2021 Hjemme - bukse, t-skjorte og vanligvis en lett genser/skjorte/cardigan Jobb - vintersko, bukse, t-skjorte med litt tykkere/ull genser eller cardigan. Litt tykkere jakke eller regnjakke, men ikke vinterjakke ennå. Skjerf. Er et stykke å gå fra buss til jobb, så har hatt minimum et par sko og tørre sokker stående der.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #10 Skrevet 24. oktober 2021 Kommer jo an på om jeg er ute eller inne, om jeg er aktiv eller passiv osv. Inne når jeg driver med jobb eller husarbeid så er det T-skjorte og bukse, når jeg sitter i ro tar jeg på tjukkere genser og pledd. Ute har jeg på ei utebukse om jeg skal være ute en stund, vanlig klær om jeg kjører bil. Ull kun om jeg er på tur. Anonymkode: 81624...0a9
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #11 Skrevet 24. oktober 2021 Her er det allerede kaldt og snø så går med boots, ullkåpe, skjerf, votter og de siste to dagene har jeg gått med lue også. Ellers går jeg med ullgenser, bukse og ullsokker. Strømpebukse av ull og ullgenser eller ullcardigan over. Har også gått med toppen til ullundertøyet noen dager, men ikke begynt med buksa enda. Når er jeg frostpinne og hvis jeg sitter i ro hjemme så blir jeg lett kald. Sitter noen ganger med teppe på også. Dette er en litt eldre leilighet så det påvirker også litt. Må ofte ha på tøfler eller tykke sokker fordi det er kaldt på gulvet for eksempel. Anonymkode: a23bf...631
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #12 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her er det allerede kaldt og snø så går med boots, ullkåpe, skjerf, votter og de siste to dagene har jeg gått med lue også. Ellers går jeg med ullgenser, bukse og ullsokker. Strømpebukse av ull og ullgenser eller ullcardigan over, hvis jeg har kjole eller skjørt på. Har også gått med toppen til ullundertøyet noen dager, men ikke begynt med buksa enda. Når er jeg frostpinne og hvis jeg sitter i ro hjemme så blir jeg lett kald. Sitter noen ganger med teppe på også. Dette er en litt eldre leilighet så det påvirker også litt. Må ofte ha på tøfler eller tykke sokker fordi det er kaldt på gulvet for eksempel. Anonymkode: a23bf...631 Måtte fikse noe i innlegget mitt. Anonymkode: a23bf...631
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #13 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg bruker tynn ulltrøye og ullongs i 100% ull fra Janus under bluse/genser og bukse Anonymkode: f040c...ee3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #14 Skrevet 24. oktober 2021 Kjører bil fra garasje til garasje. Eller taxi om jeg tar litt vin. Men er jo litt kjøligere på kontoret og på restauranter. Bruker sorte nylonstrømper under kjoler. Og kjoler, bluser og gensere med lange ermer, ikke uten eller korte ermer. Bruker oftere ankelstøvletter, men hender fortsatt jeg bruker hæler eller slip ins. Og har alltid et ullskjerf i veska. Anonymkode: 00bac...d1a
Ariana807 Skrevet 24. oktober 2021 #15 Skrevet 24. oktober 2021 Strømpebukse og hverdagskjole med korte armer har byttet til å bruke vinterjakke, men kan på noen dager bli litt varmt, håper temperaturen snart ligger fint og stabilt under 10 grader 😄 Godt temperaturen er blitt mer behagelig 😄
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #16 Skrevet 24. oktober 2021 Vanlig t-skorte el singlet under genseren eller en vest utenpå. Jeans, ullsokker. Varm regnjakke eller boblejakke og vintersko eller støvler. Anonymkode: 72477...b1b
Rey Skrevet 24. oktober 2021 #17 Skrevet 24. oktober 2021 Føler høsten kom brått på i år, kanskje fordi den kom sammen med gjenåpning av samfunnet og betyr at eg tilbringer mindre tid i joggebukse heime. Eg har byttet ut sneakers med ankelstøvletter / boots siste vekene, men det hender eg går med regnstøvler til jobb og bytter til joggesko eller sneakers der. På kontoret har eg stort sett på meg jeans eller penbukse (ala dressbukse) og enten 1) singlet + tykk strikkegenser (ull), 2) bluse/skjorte + ull cardigan eller 3) tynn ulltrøye + bluse/skjorte over. Ellers bruker eg ofte ullstrømpebukse fra f.eks. Piere Robert (?) sammen med strikketkjole, skjørt + genser eller langermet kjole. Kan også ha tynn ulltrøye under kjoler dersom de ikke synes. Elsker ull 😄
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #18 Skrevet 24. oktober 2021 På jobb: jeans, skjorte eller t-skjorte, blazer og pumps Hjemme: jeans, genser eller cardigan og uggs tøfler Anonymkode: 290ea...922 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #19 Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har ikke gjort så mye ut av det enda, bortsett fra en litt tykkere jakke, pluss at jeg nå passer på å få "brukt opp" de tynne strømpebuksene som er blitt for stygge til skjørt som jeg nå har på under jeans med sokker utenpå. Da er det ingen som ser at de er stygge eller revnet, men jeg får nytte av de litt lenger før de går i søpla. Anonymkode: d7d9e...bf0 Samme her. Er det flere som passer på å få brukt strømpebukser en ikke kan bruke til skjørt/kjole lenger på denne måten? Er jo ganske fornuftig. Anonymkode: d7d9e...bf0
Morpheus Skrevet 25. oktober 2021 #20 Skrevet 25. oktober 2021 For lengst begynt med varm strømpebukse. Vurderer snart å begynne med vintersko, vinterparkas, lue og votter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå