AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg trenger bare å få ut litt gufs i kveld.. ligger og får ikke sove. Jeg hadde aldri trodd at mislykket ivf forsøk kunne vekke så mye i meg.. denne helgen har jeg bare følt meg deprimert, og lei. Kan være ekstra med alle medisinene jeg har gått på, jeg vet ikke. Ligger bare å gråter og har angst.. Føler virkelig med de menneskene som har slitt med mange mislykkede forsøk. Det er en tøffere prosess enn jeg noen gang har vært klar over.. føles helt håpløst og umulig akkurat nå... Anonymkode: b4c34...7ba 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #4 Skrevet 24. oktober 2021 Føler med deg ts. Jeg går gjennom IVF akkurat nå selv også. Enda ikke gravid så fortsatt i prosess. Hvordan har det vært for deg? Når startet du, når var egguttak? Hvordan var resultatet? Og hvor mange forsøk har du hatt? Du må kun dele den info hvis det er grei for deg selvfølgelig❤️ Anonymkode: 2c67b...cbf
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Føler med deg ts. Jeg går gjennom IVF akkurat nå selv også. Enda ikke gravid så fortsatt i prosess. Hvordan har det vært for deg? Når startet du, når var egguttak? Hvordan var resultatet? Og hvor mange forsøk har du hatt? Du må kun dele den info hvis det er grei for deg selvfølgelig❤️ Anonymkode: 2c67b...cbf Jeg kan dele min først. Jeg har ok med egg og vi fikk ut 17 stk som kunne brukes. Min mann har dessverre dårlig sædkvalitet og vi fikk ikke noen som var gode nok til å kunne fryses ned. Men fikk nok til at det var fire stk befruktet embryo som kan settes inn. Jeg hadde komplikasjoner med mye vann (overstimulering) og kunne dermed ikke utføre å sette den inni meg ved første time. Embryoene måtte derfor fryses og vi må vente til min neste syklus før de vil utføre første forsøk. jeg hadde gledet meg veldig og skuffelsen gjør vondt. Det gjorde meg enda mer nervøs for første forsøk og om jeg mister den eller ikke, om det holder seg eller ikke. Så mange spørsmål. Så mange usikkerheter.😪 Anonymkode: 2c67b...cbf 1
Gjest Chroma Skrevet 24. oktober 2021 #6 Skrevet 24. oktober 2021 Det er utrolig vondt å være der du er nå. ❤️ Ta deg tid til å være lei deg og vær god mot deg selv, så kan dere heller prøve igjen når dere er klare for det.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #7 Skrevet 24. oktober 2021 Ts her. takk for mange gode tilbakemeldinger. Betyr mye Anonymkode: b4c34...7ba
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #8 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler med deg ts. Jeg går gjennom IVF akkurat nå selv også. Enda ikke gravid så fortsatt i prosess. Hvordan har det vært for deg? Når startet du, når var egguttak? Hvordan var resultatet? Og hvor mange forsøk har du hatt? Du må kun dele den info hvis det er grei for deg selvfølgelig❤️ Anonymkode: 2c67b...cbf Ts her. Startet vel i mars i år. Egguttaket var forrige måned, fikk fire egg på frys. Første forsøket dette her, så jeg kan ikke klage for høyt sikkert. Synes bare synd på ufrivillige barnløse og skjønner det så mye mer nå. Er vondt å føle at man ikke får det til, særlig når man har gått gjennom så mye for å få det til. Anonymkode: b4c34...7ba 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #9 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg kan dele min først. Jeg har ok med egg og vi fikk ut 17 stk som kunne brukes. Min mann har dessverre dårlig sædkvalitet og vi fikk ikke noen som var gode nok til å kunne fryses ned. Men fikk nok til at det var fire stk befruktet embryo som kan settes inn. Jeg hadde komplikasjoner med mye vann (overstimulering) og kunne dermed ikke utføre å sette den inni meg ved første time. Embryoene måtte derfor fryses og vi må vente til min neste syklus før de vil utføre første forsøk. jeg hadde gledet meg veldig og skuffelsen gjør vondt. Det gjorde meg enda mer nervøs for første forsøk og om jeg mister den eller ikke, om det holder seg eller ikke. Så mange spørsmål. Så mange usikkerheter.😪 Anonymkode: 2c67b...cbf Ts her. Det hørtes krevende ut. Er virkelig ingen lett prosess. Mye usikkerhet ja. Kan jo hende det går. Anonymkode: b4c34...7ba
Billiegirl Skrevet 24. oktober 2021 #10 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her. takk for mange gode tilbakemeldinger. Betyr mye Anonymkode: b4c34...7ba God klem til deg. Vet akkurat hvordan det føles, og det er så vondt. Veldig mange følelser som går opp og ned i en slik prosess. Siste negative jeg hadde så knakk jeg sammen jeg også, det har vært mange tårer å tørke. Håper du har noen som tar godt vare på deg . Jeg heier på deg ❤️
SCC Skrevet 28. oktober 2021 #11 Skrevet 28. oktober 2021 Hei, Jeg vet veldig godt hvordan det føles ❤️ Har også nettopp vært med om et mislykket forsøk. Fryseforsøk (av første egguttak fra i sommer) som jeg ble gravid av, men hadde denne uken en MA 😔 Var 6 uker på vei. Så nå venter jeg på at det bare skal komme ut .. Helt forferdelig å måtte gå gjennom dette! Hadde aldri trodd at det skulle gå så inn på meg, men man blir helt oppslukt av prøverør og klarer ikke tenke på noe annet enn det barnet man så gjerne vil ha i magen. Og alle hormoner gjør det ikke bedre. Sliter også veldig med at det føles som om virkelig ALLE rundt oss blir gravide på 1-2-3, og vet ikke hvordan jeg skal takle det. Klarer knapt å møte venner og familie som er gravide/som nettopp har født. Noen som føler på det samme? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå