Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har normalt trent på slike styrkeklubber og har nå nylig begynt på et vanlig gym, ala sats/elixia 

Han kom hjem og var litt forbauset over hvordan kvinnfolka kledde seg på senteret. Her er det snakk om syl trange tights, truse og fitte synes igjennom. Han syntes det var distraherende og vulgært. Selv så trener ikke jeg, så jeg spør, hva er greia jenter??

Anonymkode: 1d511...da5

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Gjest Jmcclane
Skrevet

Først og fremst; mer spesifikt, hvor trener han?😅

Skrevet
21 minutter siden, Jmcclane said:

Først og fremst; mer spesifikt, hvor trener han?😅

Det vil jeg ikke si.. han begynte sist uke

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Han har normalt trent på slike styrkeklubber og har nå nylig begynt på et vanlig gym, ala sats/elixia 

Han kom hjem og var litt forbauset over hvordan kvinnfolka kledde seg på senteret. Her er det snakk om syl trange tights, truse og fitte synes igjennom. Han syntes det var distraherende og vulgært. Selv så trener ikke jeg, så jeg spør, hva er greia jenter??

Ja noen og spesielt de unge og litt veldreide er flinke til å gjøre dette. De må ha oppmerksomhet og får det. 

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo bare det som er å få kjøpt for damer! 

Anonymkode: 36597...9b1

Det er det virkelig ikke. Jeg trener i tights og løs t-skjorte, null problem å finne treningsklær som dekker bollemus og cameltoe hvis man vil.

Anonymkode: 0d69b...57d

• Liker 36
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er det virkelig ikke. Jeg trener i tights og løs t-skjorte, null problem å finne treningsklær som dekker bollemus og cameltoe hvis man vil.

Anonymkode: 0d69b...57d

Jeg ser ingen med bollemus og canel toe selv om alle går i tights. 

• Liker 29
Skrevet

Hehe...han skylder på damene ja for at han glor på dem, klarer han ikke å kontrollere seg selv- Burde de dekke seg til så han ikke fristes....? 😏

Anonymkode: f4426...a7b

This

• Liker 19
Skrevet

Jeg trener i stramme klær, fordi jeg synes det er det mest komfortable. Orker ikke løse klær deg jeg kjenner svetten renne nedover rygg/pupp/rumpe/lår. Huleboer menn som ikke klarer la vær å glane på jentene. 

Anonymkode: 09afe...ed3

• Liker 37
Skrevet

Hvem bryr seg... Om man først gidder å dra på treningsstudio pakket med mennesker for å bygge på glÆm-muskler - så burde man glÆtt  klare å overse alle og hvermansen (selv damer med synlig truse :daane:) mm. man ikke er der for å "trene" da, selvsagt  ...  :sprettoy:  Om man ser høna til damene gjennom thØitsen, da anstrenger man seg, altså...

• Liker 20
Gjest rampenissen72
Skrevet

Liker å føle meg fin mens jeg trener, sorry da 🙆🏽‍♀️

Skrevet

Hva salgs tights er dette? Aldri sett gjennomsiktig tights. 

Du får be mannen begynne å fokusere på trening da - istedenfor å nistirre på andre. Har han ikke lært at det er ufint å glane? 

• Liker 29
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe...han skylder på damene ja for at han glor på dem, klarer han ikke å kontrollere seg selv- Burde de dekke seg til så han ikke fristes....? 😏

Anonymkode: f4426...a7b

Kanskje han overdriver, jeg vet ikke, ble litt sjokkert jeg

Skrevet

Hvis dette er så forferdelig for mannen din(og deg😅) så kan han bare benytte seg av angreretten og heller finne et annet treningssenter. Jeg trener i trange treningsklær, og de unge guttene/mennene bryr seg ikke om dette, de er opptatt med sin egen trening.Men de eldre, kåte grisene klarer ikke å slutte å glo. Men dette er Norge og ikke Afghanistan , så jeg kler meg slik jeg har lyst, lar ikke gamle menn(og sure kjerringer) styre klesvalget mitt 🤷‍♀️

Anonymkode: 97332...639

• Liker 38
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis dette er så forferdelig for mannen din(og deg😅) så kan han bare benytte seg av angreretten og heller finne et annet treningssenter. Jeg trener i trange treningsklær, og de unge guttene/mennene bryr seg ikke om dette, de er opptatt med sin egen trening.Men de eldre, kåte grisene klarer ikke å slutte å glo. Men dette er Norge og ikke Afghanistan , så jeg kler meg slik jeg har lyst, lar ikke gamle menn(og sure kjerringer) styre klesvalget mitt 🤷‍♀️

Anonymkode: 97332...639

Greit, men hvor går grensen? Han sier til meg at han visste ikke hvor han skulle se, pga det alltid var ei i synsfeltet. Rart de damene som kler seg slik også klager over at menn da ser som følge. Jeg vurderer å klage til senteret. 

• Liker 2
Skrevet

Greit, men hvor går grensen? Han sier til meg at han visste ikke hvor han skulle se, pga det alltid var ei i synsfeltet. Rart de damene som kler seg slik også klager over at menn da ser som følge. Jeg vurderer å klage til senteret. 

Whaaat?! Visste ikke hvor han skulle se? Når jeg trener har jeg synet mitt på vektene foran meg.....

Anonymkode: e8b54...06b

• Liker 35
Skrevet

Tights er jo det beste å bruke når man trener. Bruker du ikke tights selv?

Anonymkode: 7a025...c28

• Liker 7
Skrevet

Nå syns jeg samtlige er svært enten naive eller kverulerende her. Trodde det var en kjent sak at treningsstudio er en ‘se og bli sett arena for svært mange. Og ja her finner vi stor faktor av tettsittende tights med rumpeløft og treningstopper der gjerne magene viser hos damene. Menn stirrer og liker det de ser. Damene vet dette og digger det. De opplever bekreftelse føler seg attraktive.

Selv er jeg godt trent og slank. Kunne derimot aldri beveger meg inn på et treningsstudio av denne grunn. Jeg foretrekker å trene med joggebukse/shorts og løs singlet. Menn stirrer likevel og jeg hater det😅

Men trener også stort sett i joggebukser/shorts men da er det plutselig helt greit. Ingen menn klager over at det er ubehagelig å trene uten stram tights som klemmer opp rumpa og tettsittende singlet..😅 Merkelig at det kun er treningsstudiodamer som syns det er ‘er must’😆

Anonymkode: b41b6...218

• Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...