Rosagodis Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Er det vondt og sette inn og ta ut? Mister man mensen av det? Hvor lenge kan den sitte inne? Jeg har pcos (hormon sykdom med ustabile hormoner, er det flere med pcos her som har det eller har hatt det? Ble dere dårlig på noe måte? På forhånd takk for svar 🤗
SlemUlv Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 Ja og ja. Jeg mistet ikke mensen, men blødde konstant i seks måneder før den ble tatt ut. Søsteren har pcos, og hun har ingen virkning av hormoner dessverre. Jeg vil anbefale deg å prøve pillene, som har samme virkestoffet som staven, før du setter den inn.
Vimsepims Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Rosaullteppe skrev (2 minutter siden): Er det vondt og sette inn og ta ut? Mister man mensen av det? Hvor lenge kan den sitte inne? Jeg har pcos (hormon sykdom med ustabile hormoner, er det flere med pcos her som har det eller har hatt det? Ble dere dårlig på noe måte? På forhånd takk for svar 🤗 Vondere å ta ut enn å sette inn synes jeg. Hadde småblødninger nesten konstant i 6 mnd, etter det ingenting før etter 2 år. Da veldig uregelmessige blødninger med sterke menssmerter. Valgte å ta ut etter et par mnd med det. Den anses som sikker i 3 år. Har ikke pcos, men blir fysisk dårlig av mensen, lett feber og sterke smerter. Det som har funket best for min del har vært p-sprøyte og mini-piller (ikke samtidig altså). Uregelmessige blødninger på hormonspiral, p-ring har resultert i to uplanlagte svangerskap.
Rosagodis Skrevet 23. oktober 2021 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2021 Vimsepims skrev (25 minutter siden): Vondere å ta ut enn å sette inn synes jeg. Hadde småblødninger nesten konstant i 6 mnd, etter det ingenting før etter 2 år. Da veldig uregelmessige blødninger med sterke menssmerter. Valgte å ta ut etter et par mnd med det. Den anses som sikker i 3 år. Har ikke pcos, men blir fysisk dårlig av mensen, lett feber og sterke smerter. Det som har funket best for min del har vært p-sprøyte og mini-piller (ikke samtidig altså). Uregelmessige blødninger på hormonspiral, p-ring har resultert i to uplanlagte svangerskap. Tusen takk for svar... 🤗🤗🤗 P spøytehvor lenge varer det? Har kunn tatt vanlig p piller og har ikke erfaring med noe annet 😅 jeg er dritt lei og ha mensen og også lei og ta p piller 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå