Gå til innhold

Anti-Woke er verre enn Woke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit nok at folk som ønsker å rive ned alt mulig rart av statuer og benker uten overbevisende grunnlag er folk man bør være skeptiske til. Og jeg liker ikke disse folkene. 

Men enda verre er de som omtaler alle som snakker om rasisme som Woke eller PK. Det er en selvmotsigelse egentlig at man på den ene siden skal bekjempe rabiat antirasisme og Woke og samtidig kneble folk man ikke liker. Der er resettgjengen på ytre høyre i en egen klasse når det gjelder hykleri.

Anonymkode: 5a239...fae

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en del i sentrum som driver på sånn også. De mener det er viktig at man gjør det så man ikke gir en lissepasning til høyre. Fair enough, selvfølgelig skal man imøtegå autoritære trekk, slik man kan se på sosiale medier også i Norge, men også de kaller nesten alt de blir irritert over for woke, også konkrete situasjoner som inneholder elementer det faktisk er verdt å diskutere. Så er det en del saker fra utlandet de hele tiden trekker inn (enig i at det er en del tragiske saker), og hver gang de finner noe de synes ligner litt i Norge så roper de - se nå er det kommet hit også!!! Det er fint at de holder vakt slik at vi har en kritisk side til slikt også, men flere av dem gir inntrykk av at de ønsker å være profeter, de er nærmest besatt og føler de ser slike eksempler overalt. Så har de sluttet å diskutere enkeltsaker. Når de illustrerer dette woke-samtidsfenomenet med en enkeltsak som de blir fortalt ikke fungerer, så sier de bare: Men det var ikke poenget. Poenget var det store bildet. Det er flaut å se på.

Anonymkode: df52a...065

Skrevet

Jeg går ikke rundt og knebler folk, men jeg mener at rasehysteriet er en farlig ideologi som setter grupper opp mot hverandre basert på påstått undertrykking og historisk blodgjeld. Jeg tror ikke dette vil føre til noe godt da det skaper offer og skyldig identiteter basert på hudfarge man ikke kan endre på. Sånn sett er jeg rimelig anti-woke, hva er galt eller hyklersk med det?

• Liker 1
Skrevet

Å bekjempe ekstremt med ekstremt sier seg selv ikke gir en langsiktig god resultat.

Man skal dog være forsiktig med hvem man stempler som ekstrem for det sier også litt om hvor du står å kaster ut stempler i fra. Ta din egen tittel som eksempel.

• Liker 1
Skrevet

Woke folk liker ikke folk som er i mot ekstremismen deres. Sjokkerende:lol:

Anonymkode: 69d10...74b

• Liker 2
Skrevet

Anonymkode: d1487...3fc

Skrevet

Helt enig i overskriften. Folk som er alt for woke er irriterende. men ikke like irriterende som de som er anti-woke.

Anonymkode: 375d1...c90

• Liker 1
Skrevet
Kipling skrev (På 25.10.2021 den 15.52):

Jeg går ikke rundt og knebler folk, men jeg mener at rasehysteriet er en farlig ideologi som setter grupper opp mot hverandre basert på påstått undertrykking og historisk blodgjeld. Jeg tror ikke dette vil føre til noe godt da det skaper offer og skyldig identiteter basert på hudfarge man ikke kan endre på. Sånn sett er jeg rimelig anti-woke, hva er galt eller hyklersk med det?

Rasehysteri finner vi mye av på antiwoke siden også, de som feks behandler folk som meg som er halvt norsk som drit og sier at jeg er en trussel imot den Norske rasen.

Mora mi er latinamerikansk ett adoptivbarn, hun er kulturelt Norsk og vokst opp med Norske foreldre.

Jeg har tilogmed fått høre at jeg har ett rasemessig handicap.

Like heller ikke rasehysterie på wokesiden men når svaret er å bli full etnonasjonalist og plutselig omfavene nasjonal samling sin idelogi da er vel ikke det så mye bedre.

Anonymkode: b719a...969

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...