AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Når var kvalmen værst hos deg? Jeg har vært kvalm i flere uker, men nå siste dagene har det vært sikkelig ille. Kaster opp bare jeg får i meg litt mat. Så får knapt i meg mat og drikke. Utrolig trøtt også. Føler meg fanget inne i mitt eget hus. Er 9+3 i dag. Håper det indelig at det gir seg snart nå. Anonymkode: 86522...402
Sandie Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 (endret) Det toppet seg rundt uke 9-10 her. Deretter gikk kvalmen gradvis tilbake. Det eneste som hjalp når det stod på som verst var å kunne ligge helt i ro og hvile mye, samt spise små måltider og drikke vann med masse isbiter. Var jeg veldig sliten og trøtt gjorde det bare kvalmen enda mer intens, tror det er sånn for mange. Har du forsøkt noe kvalmestillende på resept? Noen har god effekt av Afipran. Kvalmen i første trimester er forferdelig, men hold ut, det går over - og det er verdt det ❤️ Endret 24. oktober 2021 av Sandie
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 Sandie skrev (1 time siden): Det toppet seg rundt uke 9-10 her. Deretter gikk kvalmen gradvis tilbake. Det eneste som hjalp når det stod på som verst var å kunne ligge helt i ro og hvile mye, samt spise små måltider og drikke vann med masse isbiter. Var jeg veldig sliten og trøtt gjorde det bare kvalmen enda mer intens, tror det er sånn for mange. Har du forsøkt noe kvalmestillende på resept? Noen har god effekt av Afipran. Kvalmen i første trimester er forferdelig, men hold ut, det går over - og det er verdt det ❤️ Fikk ikke afipran fra legen før jeg hadde prøvd reseptfritt legemiddel, prostafen. Så får håpe det fungerer. Det er sikkelig ille når det står på som værst. Anonymkode: 86522...402
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå