Blingblingtahei Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Hei! Jeg syntes tidligere å huske at det gikk an å kjøpe en tut med smokk som kunne skrues rett på kartongen med drikkeklar mme. Er dette noe jeg husker fordi jeg har tenkt at det var fryktelig kjekt å ha, eller er det et egentlig produkt? Og hvor kan jeg i tilfelle kjøpe det? Har prøvd å Google men finner ingenting..
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Har ikke testet, men hørt av andre at medela sine passer. Om det gjelder vanlig eller calma kjenner jeg ikke til, men skal prøve å huske å teste calma neste gang jeg åpner en drikkeklar mme (hipp). Anonymkode: 8aeaf...b2e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #4 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har ikke testet, men hørt av andre at medela sine passer. Om det gjelder vanlig eller calma kjenner jeg ikke til, men skal prøve å huske å teste calma neste gang jeg åpner en drikkeklar mme (hipp). Anonymkode: 8aeaf...b2e Medela calma passer på hipp sin drikkeklare mme. Testet i dag. Anonymkode: 8aeaf...b2e
Blingblingtahei Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Medela calma passer på hipp sin drikkeklare mme. Testet i dag. Anonymkode: 8aeaf...b2e Tusen takk! Da skal jeg gå til innkjøp av det sporenstreks! Super kjekt å bare ha tilgjengelig når vi er ute.. Har vært vant med å amme og det har man jo bestandig med, men nå må vi finne andre løsninger ☺️
Kicki_90 Skrevet 24. oktober 2021 #6 Skrevet 24. oktober 2021 Blingblingtahei skrev (22 minutter siden): Tusen takk! Da skal jeg gå til innkjøp av det sporenstreks! Super kjekt å bare ha tilgjengelig når vi er ute.. Har vært vant med å amme og det har man jo bestandig med, men nå må vi finne andre løsninger ☺️ Du kan nok bruke de vanlige flaskesmokkene til medela også, de passer på de samme flaskene som calma, men er mye rimeligere.
Blingblingtahei Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2021 Kicki_90 skrev (12 timer siden): Du kan nok bruke de vanlige flaskesmokkene til medela også, de passer på de samme flaskene som calma, men er mye rimeligere. Da tror jeg at jeg går for det, rett og slett for at jeg tror de blir akseptert litt lettere enn calma smokken ☺️ han bruker egentlig bare mam med flat tut, men må prøve å få han til å akseptere rund tut da ☺️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå