AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Har et barn fra før på 2 år og er gravid, far ønsker ikke barnet. Flere som har (har hatt) det slik? Alt jeg ønsker er familieliv og dette barnet.. 😢❤️ Anonymkode: f3798...df8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 Hvorfor beskyttetet han seg ikke mot graviditet selv hvis han ikke ønsker flere barn? Var prevensjon ditt ansvar alene? Anonymkode: f7276...b0c 17
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Det må han faktisk bare svelge. Jeg tror mange foreldre har følt på det mannen din føler nå. Tror du det blir bedre med litt tid? Hvor lenge har dere vist om graviditeten? Håper det ordner seg for deg. Stor klem Anonymkode: 417ab...cec 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 Ahhh. Glad jeg er single og barnløs! Anonymkode: 5e258...c11 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #5 Skrevet 23. oktober 2021 Hvor sterkt ønsker han ikke dette barnet? Er det slik at han vil at du skal ta abort, eller støtter han deg i å gjennomføre graviditeten selv om han selv nødvendigvis ikke ønsker flere barn? Anonymkode: fb6e0...285
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #6 Skrevet 23. oktober 2021 Dropp "mannen" og behold barnet. Klem ❤ Anonymkode: 733b8...315 10
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det må han faktisk bare svelge. Jeg tror mange foreldre har følt på det mannen din føler nå. Tror du det blir bedre med litt tid? Hvor lenge har dere vist om graviditeten? Håper det ordner seg for deg. Stor klem Anonymkode: 417ab...cec Visst om dette lenge, vi har blitt gravide gjennom IVF å endelig klaffa det, visst om denne graviditeten i 10 uker nå.. takk❤️ Den trengte jeg! Anonymkode: f3798...df8 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #8 Skrevet 23. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvor sterkt ønsker han ikke dette barnet? Er det slik at han vil at du skal ta abort, eller støtter han deg i å gjennomføre graviditeten selv om han selv nødvendigvis ikke ønsker flere barn? Anonymkode: fb6e0...285 Han støtter meg, dette barnet har blitt til gjennom IVF. Han har uttrykt at han er ikke særlig gira på barn nummer to, men blitt med på prosessen, ble glad for positiv graviditetstest og lettet når vi fikk se hjerte slå på ul i uke 8. men ikveld var han så negativ. «De jævla ungene, alt handler om barn, det klikker snart for meg»… veldig voksent, men det værste er at det sårer så…💔 Anonymkode: f3798...df8 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #9 Skrevet 23. oktober 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Dropp "mannen" og behold barnet. Klem ❤ Anonymkode: 733b8...315 Tenkt tanken skremmende ofte i det siste, men håper det bare er en fase han er igjennom. Takk for klem ❤️ Anonymkode: f3798...df8 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #10 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Visst om dette lenge, vi har blitt gravide gjennom IVF å endelig klaffa det, visst om denne graviditeten i 10 uker nå.. takk❤️ Den trengte jeg! Anonymkode: f3798...df8 Ok. Da syns jeg faktisk ikke han burde ytre sin tvil til deg. Dette er en ekstremt planlagt graviditet fra begges side. Går ut fra at du er over 12 uker gravid? Be han snakke om dette med en annen en deg. Tror du han kan trenge hjelp? Psykolog? Anonymkode: 417ab...cec 12
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #11 Skrevet 23. oktober 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ahhh. Glad jeg er single og barnløs! Anonymkode: 5e258...c11 Du kan så si, men å få barn er det beste som har skjedd meg.❤️ Anonymkode: f3798...df8 5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #12 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han støtter meg, dette barnet har blitt til gjennom IVF. Han har uttrykt at han er ikke særlig gira på barn nummer to, men blitt med på prosessen, ble glad for positiv graviditetstest og lettet når vi fikk se hjerte slå på ul i uke 8. men ikveld var han så negativ. «De jævla ungene, alt handler om barn, det klikker snart for meg»… veldig voksent, men det værste er at det sårer så…💔 Anonymkode: f3798...df8 Uff dette må være så tungt for deg! Hvertfall når det er et så ønsket barn fra din side. Jeg forstår at det er sårt, du trenger jo all støtte og omsorg du kan få hvertfall når du er gravid! Viss det er noe trøst så vet jeg at mange mannfolk forandrer mening senere i svangerskapet eller når barnet først kommer til verden. Jeg ville tatt meg en prat med mannen og forklart han hvordan det får deg til å føle deg når han er så negativ! Gratulerer så utrolig mye med graviditeten, det ordner seg alltid til slutt ❤️ Anonymkode: fb6e0...285 2
Kenelz Skrevet 23. oktober 2021 #13 Skrevet 23. oktober 2021 Så godt at babyen er ønsket av sin mor! ❤️ Kos deg mye og ignorer barnefar som burde få en skitten bleie i hodet eller to. 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #14 Skrevet 23. oktober 2021 Kan det være at mannen din er litt utbrent? deprimert? sliten? da er det veldig lett å tenke litt negative tanker. Snakk med han om hva du føler og hør på hva han har å si om hvordan han føler. Det blir bedre! Anonymkode: fb6e0...285 9
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #15 Skrevet 23. oktober 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ok. Da syns jeg faktisk ikke han burde ytre sin tvil til deg. Dette er en ekstremt planlagt graviditet fra begges side. Går ut fra at du er over 12 uker gravid? Be han snakke om dette med en annen en deg. Tror du han kan trenge hjelp? Psykolog? Anonymkode: 417ab...cec Enig, føler jeg blir skikkelig usikker. Får helt ærlig lyst til å bare pakke å dra, men jeg elsker jo denne mannen å vil det skal fungere. Jeg er 10 uker, gikk jo på sprøyter 15 dager før egguthenting - ble dyrket på lab i 5 dager, så innsett og positiv test 14 dager senere.. han sier han ikke ønsker dette, men støtter meg i at jeg ønsker barnet, men at han ser mørkt på det.. Hadde han bestemt selv hadde han aldri fått barn. han er en fyr som ikke er god til å prate, stenger alt inne, så jeg er nok kanskje den eneste han prater ordentlig med. Kommer nok aldri til å få hjelp hverken av nære eller profesjonelle.. ts Anonymkode: f3798...df8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #16 Skrevet 23. oktober 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Uff dette må være så tungt for deg! Hvertfall når det er et så ønsket barn fra din side. Jeg forstår at det er sårt, du trenger jo all støtte og omsorg du kan få hvertfall når du er gravid! Viss det er noe trøst så vet jeg at mange mannfolk forandrer mening senere i svangerskapet eller når barnet først kommer til verden. Jeg ville tatt meg en prat med mannen og forklart han hvordan det får deg til å føle deg når han er så negativ! Gratulerer så utrolig mye med graviditeten, det ordner seg alltid til slutt ❤️ Anonymkode: fb6e0...285 Tusen takk for oppmuntrende ord, de trengte jeg❤️ Anonymkode: f3798...df8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #17 Skrevet 23. oktober 2021 Med litt mer info så høres det jo mer ut som at han hadde en dårlig dag? Ville bare latt det gå og satt det på konto for sliten og stressa med mindre han begynte å snakke sånn flere ganger. Er lov å uttrykke at man er litt lei/sliten av småbarnslivet i blant (men synes man kan la vær å si ting som "jævla" om barna sine da) Anonymkode: c9bb2...1d0 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #18 Skrevet 23. oktober 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Kan det være at mannen din er litt utbrent? deprimert? sliten? da er det veldig lett å tenke litt negative tanker. Snakk med han om hva du føler og hør på hva han har å si om hvordan han føler. Det blir bedre! Anonymkode: fb6e0...285 Du tar nok ikke helt feil her, med mye oppussing som står å henger på skuldrene og har gjort i over 1 år fordi han ikke gidder. Jeg forstår han så godt, MEN jeg gjør så og si alt her hjemme og han kunne greit gjort noe for fellesskapet 1-5 timer i uka han også, enten det er husarbeid eller oppussing. Vet samtidig at det er fryktelig tungt å ha hengende over seg om man er sliten, men føler jeg gjør alt for at han skal dyrke sine interesser noe han bruker minst en til tre dager i uka på - så føler jeg gir han space til å få positiv energi også.. ts Anonymkode: f3798...df8 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #19 Skrevet 23. oktober 2021 I og med du har 2 åring i hus, og er planlagt gravid, må han bare skjerpe seg. Evt får han flytte ut og holde seg vekk hvis han ikke endrer holdning. Og det er ikke å komme tilbake 1 år senere. Da er det helt over. Anonymkode: 2fed3...a18 5
Måneklokke Skrevet 23. oktober 2021 #20 Skrevet 23. oktober 2021 Tenkte først at han bare hadde en dårlig dag og at alle foreldre sikkert tenker sånn innimellom. Men så leser jeg at TS skriver «han sier han ikke ønsker dette, men støtter meg i at jeg ønsker barnet, men at han ser mørkt på det.. Hadde han bestemt selv hadde han aldri fått barn.» Og da skjønner jeg virkelig virkelig ikke hvorfor i alle verdens dager han gikk med på å få et barn til! Man er jo to for å lage barn, spesielt med IVF, så det er rimelig sært av han å uttrykke så sterkt at han ikke ønsker barn likevel. For å være dønn ærlig, det der høres ikke ut som et forhold som kan holde i lengden, dere har jo helt forskjellige behov og ønsker. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå