Gå til innhold

Tidsfordriv

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Denne uka har jeg ferie, og det har mannen også, bortsett fra akkurat i dag hvor han måtte på jobb. Jeg tar meg selv i å sitte foran PCen selv om det er fint vær ute. Blir irritert på meg selv fordi jeg er så dårlig til å sysselsette meg selv når jeg har fri! Noen som har gode forslag til hva man kan gjøre på egenhånd en dag midt i uka når alle andre er på jobb?

Endret av miiip
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gå tur i skogen?

Helt enig med Fairy her.

Naturen er praktfull i høstkledningen sin.

Hadde jeg hatt anledning så hadde jeg vært ute framfor og hengt over bøkene.

Skrevet (endret)
Denne uka har jeg ferie, og det har mannen også, bortsett fra akkurat i dag hvor han måtte på jobb. Jeg tar meg selv i å sitte foran PCen selv om det er fint vær ute. Blir irritert på meg selv fordi jeg er så dårlig til å sysselsette meg selv når jeg har fri! Noen som har gode forslag til hva man kan gjøre på egenhånd en dag midt i uka når alle andre er på jobb?

I det senere har jeg lagt merke til noe rart. Hvor jeg jobber har jeg to bekjente som tidvis frekventerer meg, og nå er begge i en situasjon som gjør at de ikke kan jobbe på en liten stund.

De ser ikke ut til å ha 'noe' (!??) å gjøre med fritiden sin :overrasket:

Jeg syns det er så rart. Det er jo maaaaaaaaaaaaassevis av ting å gjøre! Jeg har aldri det minste problem med å fylle tiden, men vi har kansje litt forskjellige interesser.

Så de bare sitter der. Time ut, og time inn. Jeg syns det er litt rart. Hvorfor gjør de ikke bare ting de liker å gjøre, men ellers ikke har muligheten til? 'Noe' må de da like å gjøre??

Med andre ord..

Løp ut og gjør ting du liker å gjøre!! Vi har ikke såååååååå god tid! Det må gjøres NÅ!

:icon_smile:

(og det er ikke tull engang)

Endret av Kafka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...