AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Han sier at han virkelig elsker meg. Jeg klarer ikke å føle det samme for ham. Hvorfor får jeg det ikke til? Tenk om det ikke finnes noen andre oppegående menn som kan elske meg. Anonymkode: a12aa...f34
Crazydoglady Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han sier at han virkelig elsker meg. Jeg klarer ikke å føle det samme for ham. Hvorfor får jeg det ikke til? Tenk om det ikke finnes noen andre oppegående menn som kan elske meg. Anonymkode: a12aa...f34 Sjansen for at man klaffer med et tilfeldig menneske er forsvinnende liten. Det er forøvrig ikke noe man "får til". Kanskje du velger feil folk å date? Altså velger noen som virker "grei", altså, kjekk, snill, "bra fyr"? Men uten at det er så veldig til gnist der? 1
Antiviruset Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han sier at han virkelig elsker meg. Jeg klarer ikke å føle det samme for ham. Hvorfor får jeg det ikke til? Tenk om det ikke finnes noen andre oppegående menn som kan elske meg. Anonymkode: a12aa.f34 Hvordan er forholdet deres ellers da? Er du glad i han, trives dere sammen, har dere kjemi? For da kan det andre komme etter hvert. Elske noen og så mangler det jeg sier er faktisk verre. Treffe noen der begge to med hånden på hjertet kan si at de elsker hverandre er ikke ofte skjer. Forelsket i starten, det dabber av, blir glad i og ikke mange kan utrykke ordet "jeg elsker deg" til mange i sitt liv. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 Antiviruset skrev (3 minutter siden): Hvordan er forholdet deres ellers da? Er du glad i han, trives dere sammen, har dere kjemi? For da kan det andre komme etter hvert. Elske noen og så mangler det jeg sier er faktisk verre. Treffe noen der begge to med hånden på hjertet kan si at de elsker hverandre er ikke ofte skjer. Forelsket i starten, det dabber av, blir glad i og ikke mange kan utrykke ordet "jeg elsker deg" til mange i sitt liv. Jeg elsker ham ikke. Jeg synes ikke at vi har så bra kjemi, og jeg føler meg «ensom» i forholdet mens han har det helt topp. Burde jeg likevel bli for stabiliteten og trygghetens skyld? Anonymkode: a12aa...f34
Antiviruset Skrevet 23. oktober 2021 #5 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg elsker ham ikke. Jeg synes ikke at vi har så bra kjemi, og jeg føler meg «ensom» i forholdet mens han har det helt topp. Burde jeg likevel bli for stabiliteten og trygghetens skyld? Anonymkode: a12aa...f34 Du kan da ikke bli et forhold bare for "stabiliteten og trygghetens" skyld når du er ensom der og det ikke er noen form for kjemi. Hvordan klarer dere å sex når det ikke? Hvordan klarer dere å være "venner" finne på ting sammen og trives når kjemi ikke er der? Eller har dere ikke dette? Da vet du svaret selv. Det er mye verre å være ensom i et forhold, en å være ensom som singel. Det kan jeg fortelle deg. Ta tak i dine problemer og løs de! På sikt kan du sikkert finne noen som liker deg og som du liker gjensidig. Det er mitt råd, men bare du kjenner ditt eget forhold godt nok til å ta avgjørelsen. 2
CorvusCorax Skrevet 23. oktober 2021 #6 Skrevet 23. oktober 2021 Elsker du han ikke, så elsker du han ikke... Det er ikke noe man "får til". Du bør avslutte forholdet. Han fortjener å være sammen med noen som elsker ham. 1
Gjest ABM Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Han sier at han virkelig elsker meg. Jeg klarer ikke å føle det samme for ham. Hvorfor får jeg det ikke til? Tenk om det ikke finnes noen andre oppegående menn som kan elske meg. Anonymkode: a12aa...f34 , Dette "får du ikke til"...Hvem du har gjensidig kjemi med var høyst sannsynlig bestemt allerede da du ble født.....det eneste du kan gjøre er å finne Love of your life!..han finnes ute der et sted..🌹
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #8 Skrevet 23. oktober 2021 Kanskje du ikke elsker deg selv nok til å våge å satse på menn som du virkelig liker? Anonymkode: 4476b...b1e 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #9 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): jeg føler meg «ensom» i forholdet Hva er det som gjør at du føler deg ensom, da? Er det noe han er interessert i å jobbe sammen med deg for å endre på? Anonymkode: 501e0...50f 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #10 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Han sier at han virkelig elsker meg. Jeg klarer ikke å føle det samme for ham. Hvorfor får jeg det ikke til? Tenk om det ikke finnes noen andre oppegående menn som kan elske meg. Anonymkode: a12aa...f34 Fordi du har havnet med feil mann. Alternativt er du en kald fisk som lever på fantasidrømmer. Anonymkode: 23e84...5d5 1
Tenkmedhodet Skrevet 23. oktober 2021 #11 Skrevet 23. oktober 2021 Kvinner har muligheten til å ligge oppover i systemet og dermed faller for illusjonen at det er disse mennene de har sjangs på. Og det er disse dere egentlig vil ha. Når en på eget nivå er interessert i dere, og elsker dere, ser dere ned på han, og vil egentlig ikke ha han fordi dere har fått smaken på noe dere egentlig ikke kan oppnå. Roten til ganske mange problematiske forhold og ikke minst fasiten på «Hvorfor finner jeg meg aldri en oppegående mann?». 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå