Gå til innhold

samme symptomer som uvi ved samleie med stor penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har samme symptomer som uvi, dvs ubehag/svie i underlivet, trang til å tisse. Ikke vondt i magen eller ryggen. 
Urinprøve påviste ikke UVI.

Har ny partner, som har mye større penis enn jeg noen gang har vært borti. Jeg er også veldig trang der nede.

Kan dette være årsaken til plagene, og har noen tips til hva annet det kan være? 

Er ikke gravid, og ingen kjønnsykdom.

Anonymkode: 71e3f...1f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har samme symptomer som uvi, dvs ubehag/svie i underlivet, trang til å tisse. Ikke vondt i magen eller ryggen. 
Urinprøve påviste ikke UVI.

Har ny partner, som har mye større penis enn jeg noen gang har vært borti. Jeg er også veldig trang der nede.

Kan dette være årsaken til plagene, og har noen tips til hva annet det kan være? 

Er ikke gravid, og ingen kjønnsykdom.

Anonymkode: 71e3f...1f4

Ja, etter min erfaring kan samleie med noen med veldig stor penis kan minne om uvi. Men de forsvinner når du blir vandt med den. 

Anonymkode: 6780c...200

Skrevet

Bruke masse glidemiddel

Anonymkode: addcb...b68

Skrevet

Som mann med stor er rådet minst en orgasme før entring og ikke fokus på inn og ut. 

En siste ting, du som kvinne, vær den aktive. Fysisk og psykisk er dette bra. For han blir du en opplevelse.

Ellers, dine bryster og livmor er linket sammen akkurat som klitoris og g-punkt. Dette er veien til de dype vaginale orgasmer og en seksuell virkelighet som ikke alle får oppleve.

Som noen over nevner så vil tid sammen være bra, og at dere ikke gjør det for ofte/sjeldent.

The 🐃

Anonymkode: feac1...049

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...