Gå til innhold

Æsj, så ekkelt

Anbefalte innlegg

Gjest Skal snart føde
Skrevet

Er gravid i 8 måned og vurder tøybleier til mitt barn. Søkte etter tøybleier på nettet og fikk blandt annet opp følgende side: www.diaper.nu

Dette er en side for voksne mennesker som vistnok ønsker å gå med bleier??? Hvor sykt kan ikke et menneskesinn være, bleier liksom?

*æsj*

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Helt enig..... For meg blir det ÆSJ bare å tanke på det :(

• Liker 1
Skrevet

Prøv nostebarn.no. Det er i allefall en seriøs side.

Skrevet

Her forleden dag fikk jeg tilfeldigvis høre av en bekjent at en kollega av meg likte å gå i bleier i et tidligere forhold :overrasket:

I didn`t need to know...

Men så lenge folk ikke skader uskyldige vesener får de holde på med det de vil på soverommet for min del :)

• Liker 5
Skrevet
Er gravid i 8 måned og vurder tøybleier til mitt barn. Søkte etter tøybleier på nettet og fikk blandt annet opp følgende side: www.diaper.nu

Dette er en side for voksne mennesker som vistnok ønsker å gå med bleier??? Hvor sykt kan ikke et menneskesinn være, bleier liksom?

*æsj*

Nå er ikke dette akkurat seksualforumet, men hvem har sagt at de gjør fra seg i bleiene sine? Kanskje det er leken rundt det å være liten som tenner dem? hva vet du eller jeg om det? Litt drøyt å si æsj før man vet hva det handler om kanskje...

• Liker 1
Skrevet

Personlig er det veldig mange seksuelle preferanser jeg overhode ikke tenner på. Men å si æsj! blir for meg litt barnslig.

Gå stille forbi og la voksne folk få holde på med det de vil så lenge det ikke skader noen. Og tenk at i dag har du lært at ikke alle er som deg og meg, men koser seg på andre måter.

• Liker 3
Skrevet

hahaha jeg leste litt der inne på "tips og ideer"; "Prøv en libero up&go av den største typen innenfor en molycare slip, eller attends slip bleie, ihvertfall en stor bleie. Det syntes jeg er deilig.

Kom med tilbakemeldinger og hva du syntes." LOL :hoho:

Skrevet

Ja er det ikke gøy å rakke ned på andres seksuelle ønsker. Helst skal man være a4 og tenne på misjonæren men lyset av. La nå de som tenner på bleier gjøre dette. Alle har vel noen sider som andre kanskje stusser over, men å rakke ned på blir for dumt.

• Liker 2
Skrevet
Ja er det ikke gøy å rakke ned på andres seksuelle ønsker. Helst skal man være a4 og tenne på misjonæren men lyset av. La nå de som tenner på bleier gjøre dette. Alle har vel noen sider som andre kanskje stusser over, men å rakke ned på blir for dumt.

her var det noen som følte seg truffet ja..

Skrevet

Æsj.. ekkelt..

folk tenner på mye rart lissom...

men æsj.. finnes grenser lissom..

æsj..

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er mye jeg ikke forstår, og det er mye jeg synes er ekkelt. Men jeg synes det er respektløst å skrike æsj overfor noe man ikke forstår.

• Liker 3
Skrevet

Man trenger ikke føle seg truffet for å mene det. Jeg bruker ikke bleier og har ingen interesse for det men jeg er enig med henne.

Gjest LoisLane
Skrevet

Ekkelt for meg, men det er da ingenting å skrike opp om så lenge ingen plager andre med det?

• Liker 2
Gjest Spacegirl
Skrevet

Litt for sært for meg, men jeg syns da ikke det er ekkelt. Hver sin lyst :)

Gjest Bleiejenta
Skrevet

Hei, jeg er en av de ekle :forvirret: Jeg er 28 år og liker veldig godt å gå med bleie på meg å bli dominert av min samboer, dvs. at han behandler meg som en liten jente.

Jeg har ingen problemer med at mange ikke helt kan forstå hvordan man kan like å gå med bleier, men forstår derimot ikke at så mange syns vi er perverse osv. fordi om vi gjør som vi gjør?

Hva er det folk er redde for ved at noen faktisk har denne interessen?

• Liker 1
Skrevet

Det er ingeting som er perverst så lenge man har glede av det selv :kose: (og selvfølgelig ikke er slemme mot andre da)

• Liker 1
Skrevet
Det er mye jeg ikke forstår, og det er mye jeg synes er ekkelt. Men jeg synes det er respektløst å skrike æsj overfor noe man ikke forstår.

:klappe:

Skrevet

Aldri brukt bleier annet en når jeg var baby. Men å rakke ned på andre synes jeg absolutt ikke er greit nei.

• Liker 1
Gjest GreenSky
Skrevet

Det er da en uskyldig fetish. Så lenge ingen tar skade av det, er alt lov. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hver sine lyster.. Liker kardemommereglen jeg: Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil! :)

Endret av Milah
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...