AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Del Skrevet 23. oktober 2021 Det er bestemt at det skal være fotografering i barnehagen siste uken i oktober. Bildene skal tas ute. Det er mest sannsynlig grått vær og kanskje rundt 5 grader. Hva gjør dere med påkledning da? Så utrolig stusslig med bilder i parkdress og med lue. Anonymkode: 27342...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Del Skrevet 23. oktober 2021 Hjemmestrikket ullgenser Anonymkode: 7440a...bf2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Del Skrevet 23. oktober 2021 Hjemmestrikket ullgenser. Mine varme barn hater de genserene, så en fin mulighet til å få brukt de og vist de frem for besteforeldre 😅 Anonymkode: 2877e...b9d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Del Skrevet 23. oktober 2021 Her ble det tatt bilder ute, heldigvis i fint vær. Dette var etter foreldres eget ønske, noen få som snakker høyest sitt ønske vel å merke. Ja det er stusselig. Men det er som det er. Du kan jo spørre bhg om de sender ett og ett barn for å bli fotografert i 5-10min. Da kan jo barnet ha ull under og en tykk genser og bukse utenpå istedetfor parkdress, votter og alt det der 😅 men om barna skal være ute i mange timer under fotografering så må man ha litt tykkere klær på. Ikke noe å gjøre med det 🤷🏼♀️ Anonymkode: ed9b0...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #5 Del Skrevet 23. oktober 2021 Det er utebildene som blir fine. Jeg har sendt mine i barnehagen med helt vanlige klær som ellers. Jeg liker at bildene viser barnet slik det er og ikke i penklær som de kun bruker en sjelden gang. Anonymkode: 99c8f...e96 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gneis Skrevet 23. oktober 2021 #6 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg elsker bilder av ungene i regntøy og med lua på snei😍😍 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #7 Del Skrevet 23. oktober 2021 Her tok de bilde i parkdress, men hadde tatt av luene (så var det litt lettere å se barna 😅). Jeg syns som brukeren over at det er fint med barnehagebildene av barna slik de er i barnehagen. Det ble kjempefine bilder av den eldste i år, mens toåringen hadde samme uttrykk som jeg har på passbildet mitt på alle bildene. Anonymkode: b61b1...a28 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #8 Del Skrevet 23. oktober 2021 Enig i at bilder av barn som sitter i parkdressen sin på huska, eller som sitter med en spade i hånda er de fineste. Føles mye mer ekte enn sånne oppstilte bilder mot en kunstig bakgrunn. Anonymkode: a088a...2ee 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #9 Del Skrevet 23. oktober 2021 De bildene som blir tatt ute er klart finest! Mye finere en helt hvit bakgrunn Anonymkode: c2ea7...d57 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #10 Del Skrevet 23. oktober 2021 Ønsker man bilder i finklær er det bare å bestille time hos fotografen selv. Anonymkode: df663...53f 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #11 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg hadde to barn i barnehagen, et på storbarn-avdeling og et på småbarnsavdeling, da barnehagen skulle ha fotografering og ute. De skulle også ta søskenbilder. Jeg leverte penere uteklær i tillegg til "vanlig" parkdress. Min eldste tok på seg "den pene" utejakka over de inneklærne ham hadde på. Jakka var åpen og slik ble han fotografert. Disse bilene er jeg fornøyd med. Min yngste var ute med avdeling på den tiden, og var fullt påkledd i parkdress, som var også skitten etter timer i sandkassa. Pedlederen mente det var viktig at bildene ble tatt på naturlig måte, slik som barna faktisk leker ute. 🙈 Så søsken fotografering av mine to, er en pen og ren unge i fine klær med ei jakke over, og en "Oliver Twist" i en parkdress full av sand og skitt. 😅😂 Joda, jeg kjøpte bildene lell, og barna er søte uansett, men dette ble litt teit. Dette er også noen år siden, de er begge gamle nok nå for å kunne se forskjell. Vet ikke om det hjelper deg noe TS, men jeg vil nesten si at du må bestemme deg på forhånd og avklare Nøyaktig detaljer med ansatte. Hvis du faktisk ønsker fine bilder. Anonymkode: 4888d...733 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #12 Del Skrevet 23. oktober 2021 Følger denne. Er helt samme her også, hvorfor skal de ta bilder så sent når det er iskaldt 🤨 Anonymkode: e763c...510 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 23. oktober 2021 #13 Del Skrevet 23. oktober 2021 Strikk! Spesielt når de er små ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #14 Del Skrevet 23. oktober 2021 8 minutter siden, Kenelz said: Strikk! Spesielt når de er små ❤️ Åh, denne vil jo bli så "fantastisk fin" etter noen timer i sandkassa 😂😈😱 Anonymkode: 4888d...733 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #15 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde to barn i barnehagen, et på storbarn-avdeling og et på småbarnsavdeling, da barnehagen skulle ha fotografering og ute. De skulle også ta søskenbilder. Jeg leverte penere uteklær i tillegg til "vanlig" parkdress. Min eldste tok på seg "den pene" utejakka over de inneklærne ham hadde på. Jakka var åpen og slik ble han fotografert. Disse bilene er jeg fornøyd med. Min yngste var ute med avdeling på den tiden, og var fullt påkledd i parkdress, som var også skitten etter timer i sandkassa. Pedlederen mente det var viktig at bildene ble tatt på naturlig måte, slik som barna faktisk leker ute. 🙈 Så søsken fotografering av mine to, er en pen og ren unge i fine klær med ei jakke over, og en "Oliver Twist" i en parkdress full av sand og skitt. 😅😂 Joda, jeg kjøpte bildene lell, og barna er søte uansett, men dette ble litt teit. Dette er også noen år siden, de er begge gamle nok nå for å kunne se forskjell. Vet ikke om det hjelper deg noe TS, men jeg vil nesten si at du må bestemme deg på forhånd og avklare Nøyaktig detaljer med ansatte. Hvis du faktisk ønsker fine bilder. Anonymkode: 4888d...733 Det er barnehagebilder. Vil du ha rene unger i finklær, så bestiller du time hos fotografen selv. 🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: 215c2...c9f 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. oktober 2021 #16 Del Skrevet 23. oktober 2021 Her har de tatt av luene akkurat under fotografering. Og ofte med jakke på, ikke hele dresser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #17 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde to barn i barnehagen, et på storbarn-avdeling og et på småbarnsavdeling, da barnehagen skulle ha fotografering og ute. De skulle også ta søskenbilder. Jeg leverte penere uteklær i tillegg til "vanlig" parkdress. Min eldste tok på seg "den pene" utejakka over de inneklærne ham hadde på. Jakka var åpen og slik ble han fotografert. Disse bilene er jeg fornøyd med. Min yngste var ute med avdeling på den tiden, og var fullt påkledd i parkdress, som var også skitten etter timer i sandkassa. Pedlederen mente det var viktig at bildene ble tatt på naturlig måte, slik som barna faktisk leker ute. 🙈 Så søsken fotografering av mine to, er en pen og ren unge i fine klær med ei jakke over, og en "Oliver Twist" i en parkdress full av sand og skitt. 😅😂 Joda, jeg kjøpte bildene lell, og barna er søte uansett, men dette ble litt teit. Dette er også noen år siden, de er begge gamle nok nå for å kunne se forskjell. Vet ikke om det hjelper deg noe TS, men jeg vil nesten si at du må bestemme deg på forhånd og avklare Nøyaktig detaljer med ansatte. Hvis du faktisk ønsker fine bilder. Anonymkode: 4888d...733 Nei, absolutt ikke. De ansatte har mer enn nok å gjøre. Da får du selv være i barnehagen til barnet ditt er ferdig fotografert. Enda bedre, ta bilder hos fotograf utenom barnehagetiden. Anonymkode: afa4b...5b2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 23. oktober 2021 #18 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er bestemt at det skal være fotografering i barnehagen siste uken i oktober. Bildene skal tas ute. Det er mest sannsynlig grått vær og kanskje rundt 5 grader. Hva gjør dere med påkledning da? Så utrolig stusslig med bilder i parkdress og med lue. Anonymkode: 27342...54d bruker vanlige uteklær. Skjønner ikke problemet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 23. oktober 2021 #19 Del Skrevet 23. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Åh, denne vil jo bli så "fantastisk fin" etter noen timer i sandkassa 😂😈😱 Anonymkode: 4888d...733 Den er jo egentlig bare ment til bytur eller fotografering, ikke uteaktivitet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #20 Del Skrevet 23. oktober 2021 Hos oss, har de ikke fotograf til å ta bilder. Hvis foreldre ønsker fotografbilder av ungene sine, ordner de det selv. Dette er ikke barnehagens jobb. Anonymkode: fb480...ae2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå