Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo et tema som går igjen og igjen. 

Den umulige kjærligheten, hun du ikke kan slutte å tenke på, hun du ikke kommer over.

Jeg er nemlig i den situasjonen, og jeg trenger ikke moralpreken fra noen sted, jeg ønsker bare kanskje innspill på tankene mine.

Vi møttes for ca et år siden, ble stormende forelsket, men grunnet hennes livssituasjon og min, så var det ikke den rette tiden. 

Vi hadde det fantastisk sammen, og det ble raskt sterke følelser. Vi begge to beskriver følelsene likt, at det er noe vi ikke har opplevd før. Jeg har vært i flere forhold, men aldri kjent det på samme måte.

Vi har hatt en pause fra hverandre i det siste, da begge trengte det. Men jeg vet hun fortsatt vil ha meg. Jeg på andre siden er alltid "redd for å satse". 

Jeg vet det er endel ting som irritererer meg med henne, sånn hverdagsting - småting.. Vil dette by på problemer på lang sikt, eller er dette noe som går over?

Jeg klarer IKKE slutte å tenke på henne, men jeg er redd for å gå inn i noe jeg fort vil ut av..

Jeg har vært med andre, da hjelper det litt, men tankene detter fort over på henne igjen. 

Anonymkode: 5ea08...97e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dere gift med andre?

Anonymkode: 7340a...a3c

• Liker 3
Skrevet

Jeg er litt i samme type situasjon nå.

Vi ble enige om å avslutte, men det er jævlig vondt og jeg tenker på han hver dag. 

Jeg skulle ønske han turte å satse på meg..

Men for hver dag som går, så kommer jeg litt over han. Ikke tygg for lenge på dette, tiden til å ombestemme deg kan fort gå over.

Her høres det jo ikke helt riktig ut da, ut fra det du skriver..? Altså at det ikke bare er ytre hindringer typ avstand eller ekteskap e.l., men at det er noe som til tross for intens forelskelse sier deg at dere ikke er rette for hverandre, at det ikke hadde holdt? 

Man kan jo aldri vite sikkert hvordan et forhold blir uten å være i det.. men når du har så mye tvil, så er det kanskje smart å bare ta tiden til hjelp? Forelskelsen vil jo dø litt ut, og da ser du det i klarere lys.

Men du vil kanskje aldri komme helt over den "hva, hvis"-tanken, for det er noe uforløst der. Evig eies kun det tapte osv.

Anonymkode: 2823c...f53

• Liker 1
Skrevet

TS: Har du hatt en tråd om dette før? Det høres veldig kjent ut.

Anonymkode: 41437...5ff

Skrevet

Jeg er i samme situasjon og kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Det er fryktelig mange hinder i veien for at det skal bli oss. Forpliktelser, avstand og livssituasjon. Vi har avsluttet vår relasjon og det gjør ekstremt vondt. 

Hva hindrer dere? Hvis det ikke er andre forhold involvert tenker jeg det må være bedre å gi det et forsøk. Hva er det værste som kan skje? Hva er det beste som kan skje?

Anonymkode: 1f6e2...77b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er i samme situasjon og kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Det er fryktelig mange hinder i veien for at det skal bli oss. Forpliktelser, avstand og livssituasjon. Vi har avsluttet vår relasjon og det gjør ekstremt vondt. 

Hva hindrer dere? Hvis det ikke er andre forhold involvert tenker jeg det må være bedre å gi det et forsøk. Hva er det værste som kan skje? Hva er det beste som kan skje?

Anonymkode: 1f6e2...77b

TS her. 

Det som hindrer meg nå er at jeg har startet å date en dame som er veldig min type, vi har samme interesser osv. Men mangler fortsatt den intense forelskelsen jeg hadde med hun andre. De følelsene sitter så dypt..

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS her. 

Det som hindrer meg nå er at jeg har startet å date en dame som er veldig min type, vi har samme interesser osv. Men mangler fortsatt den intense forelskelsen jeg hadde med hun andre. De følelsene sitter så dypt..

Så kjipt 😕 Håper du klarer å avslutte det hvis du ser at følelsene ikke kommer. Det er ikke rettferdig overfor hun nye. 

Anonymkode: 9ed95...226

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Skulle tro dette var en jeg har hatt kontakt med. 
Ligner litt….

Anonymkode: 8da83...4d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.10.2021 den 19.28):

Jeg vet det er endel ting som irritererer meg med henne, sånn hverdagsting - småting.. Vil dette by på problemer på lang sikt, eller er dette noe som går over?

Dette er typisk ting som kun virker små og ubetydelige så lenge forelskelsen varer. Greit å holde hodet litt kaldt her, mao.

Anonymkode: b9668...42e

Skrevet

Det er alltid ting man kan irritere seg over. Fakta er at man kan velge å ikke gjøre det, men minne seg selv på at man ikke er perfekt også, og håndtere slikt med kjærlighet. 

• Liker 2
Skrevet

Hvor i landet var dette?

Anonymkode: 8da83...4d5

Skrevet

Dropp den nye daten og sats på hun du ikke kommer over. Du kommer til å angre hvis du ikke prøver. ❤️

Anonymkode: 4c651...a20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...