Gå til innhold

Kombimaskin?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tips til en god kombi vask og tørk? Vet det ikke er optimalt, men pga plassmangel har jeg ikke mulighet til en av hver. 

Anonymkode: 70549...292

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er den oppdaterte versjonen av den jeg har:

https://www.power.no/hvitevarer/klesvask/kombinert-vasktoerk/samsung-wd80m4b33iwee-kombi-vasktoerk/p-635598/

Fungerer kjempebra til vårt behov (vi har ikke små barn da, så for oss er det greit at det tar litt lenger tid). Vår er to år gammel, og pumpa gikk nylig. Kjempefornøyd med service, de kom raskt og fikset den. Gratis selvsagt siden det er innenfor garantitid.

Hatt kombimaskin i ti år pga plassmangel, og det er helt ok!

Anonymkode: 18b6c...e3a

Skrevet

Jeg har hatt en fra Siemens i to år nå. Den kostet 16-17.000 fullpris, men jeg hadde flaks og den var nedsatt den uken jeg skulle kjøpe. Er fornøyd med den, men tror den gir fra seg litt mer støv rundt i rommet enn når man har separat tørketrommel.

Anonymkode: 55cbe...48e

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette er den oppdaterte versjonen av den jeg har:

https://www.power.no/hvitevarer/klesvask/kombinert-vasktoerk/samsung-wd80m4b33iwee-kombi-vasktoerk/p-635598/

Fungerer kjempebra til vårt behov (vi har ikke små barn da, så for oss er det greit at det tar litt lenger tid). Vår er to år gammel, og pumpa gikk nylig. Kjempefornøyd med service, de kom raskt og fikset den. Gratis selvsagt siden det er innenfor garantitid.

Hatt kombimaskin i ti år pga plassmangel, og det er helt ok!

Jeg er bare en person, så det gjør ikke noe med kapasitet eller tid og lignende. Fin pris var det også, kjenner at det ikke frister å bruke oppimot 20k på en maskin, så hvis denne er god nok så er det bra. 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er bare en person, så det gjør ikke noe med kapasitet eller tid og lignende. Fin pris var det også, kjenner at det ikke frister å bruke oppimot 20k på en maskin, så hvis denne er god nok så er det bra. 😅

Vi er godt fornøyd hvertfall! Alt blir helt rent og helt tørt. Mange praktiske programmer også. 

Skrevet

Skjønner ikke hva folk mener med at det ikke er optimalt 😅 vi er 4 i familien og har null problemer med at vi kun har kombi og skal ikke ha noe annet heller fordi vi er så fornøyde 😄 har en fra Samsung som kostet 10 000 kr på elkjøp 😊

Anonymkode: 03a8b...f72

Skrevet

Jeg har en skikkelig billig en (tror merket var candy eller noe sånn). Kosta vel 5000 kr eller noe når jeg kjøpte den. Det var det jeg hadde råd til når jeg ble skilt og måtte kjøpe både hus og alt inventar ;) 

Er fornøyd nok jeg, bråker litt mer enn andre maskiner jeg har hatt, men gjør jobben bra. Og når man ikke har plass til begge deler så fungerer det godt. Nå skal de sies at jeg ofte foretrekker å henge klærne til tørk, synes det ofte blir for krøllete i tørketrommel. Men de gangene jeg har brukt tørkefunksjonen så virker det bra. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har aldri forstått behovet for tørketrommel. Det sliter på klærne og håndklær og sengetøy henger jeg ut i vinden. 

Skrevet
Alterego666 skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri forstått behovet for tørketrommel. Det sliter på klærne og håndklær og sengetøy henger jeg ut i vinden. 

Hvis man bor i en liten leilighet hvor det blir for høy luftfuktighet av å henge opp klær, og ikke har uteplass til å henge opp, så er tørketrommel viktig, 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis man bor i en liten leilighet hvor det blir for høy luftfuktighet av å henge opp klær, og ikke har uteplass til å henge opp, så er tørketrommel viktig, 

Pluss en luftavfukter. Obligatorisk for små leiligheter med få luftemuligheter. 

Anonymkode: 1be4d...6cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...