AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Er det noen her som har vært på Færøyene? Jeg er så fasinert av naturen der og drømmer om å reise dit. Jeg har sjekket noen reiseselskap som arrangerer fellesturer med noe vandring og noe kulturelt, men det er ganske dyrt. Er det noen som enten har reist med gruppereise eller på egenhånd som kan dele? Er det mulig å reise alene og likevel kunne gå turer? Eller bør man ha med kjentfolk? Er det lett å komme seg rundt med buss? Anonymkode: 7b68e...ab3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg kan virkelig anbefale Færøyene. Vi bestilte guidede turer gjennom hotellet vi bodde på, de var veldig bra. Anonymkode: 3bcec...88b
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan virkelig anbefale Færøyene. Vi bestilte guidede turer gjennom hotellet vi bodde på, de var veldig bra. Anonymkode: 3bcec...88b Kan du si noe mer om hvordan dere reise, hvor dere bodde, hvilke turer hotellene tilbyr 🙏🏻 ts Anonymkode: 7b68e...ab3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 ja, var der i august i år. Vær forberedt på at du må betale noen steder for å gå i naturen. Det er ganske kjølig selv på sommeren (logisk nok). På én uke hadde vi hadde én ettermiddag med sol. Offentlig transport finnes vel, men det er absolutt enklest å leie egen bil. Rå natur og røft hav overalt. Fascinerende hvordan folk bosetter seg på den ytterste tilsynelatende ubeboelige steinen. I de siste årene har turismen økt mye, og Færingene er litt lei virker det som. Lundefulglene er fantastiske og så vant til mennesker at du kan se dem på veldig nært hold. Kulinarisk var det ikke noe særlig å skrive hjem om synes jeg, men på den annen side var vi heller ikke så ofte på restaurant. Anonymkode: 4c053...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå