AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Kjæresten min er alltid opptatt med jobb eller venner. Ser han knapt for tiden. Før så ringte jeg ofte og sendte ofte meldinger. Han var så dårlig med å svare. Så jeg ga litt opp og bare ventet på at han selv tok initiativet til å kontakte meg. Nå er det snart en uke siden jeg har hørt fra han. Han sendte meg melding å spurte om det gikk bra med meg. Jeg svarte litt kort tilbake. Etter en stund så skrev jeg til han at jeg knapt hører eller ser han for tiden. Så svarer han «det skal gå to veier». «hallo? Det er alltid jeg som tar kontakt. Jeg blir lei og orker ikke mer siden du er så dårlig med å svare.» Da svarer han «er så opptatt med jobb at jeg ikke klarer å tenke på noe annet.» «Jeg har en krevende jobb selv, studerer og har et barn alene. Likevel finner jeg tid til å møte og snakke med deg.» svarte jeg tilbake Da svarte han «Ikke alle er bygd slik.» «men nå er jeg på jobb og har ikke kapasitet til å snakke med deg.» 2 timer senere ser jeg på snap at han er å fisker med en kompis. Knapt sett han de siste ukene.. Er virkelig mannfolk så håpløse? Gidder ikke dette mer kjenner jeg. Anonymkode: 6a17f...13a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er virkelig mannfolk så håpløse? Gidder ikke dette mer kjenner jeg. Anonymkode: 6a17f...13a Hvorfor skal mannfolk som gruppe henges ut fordi DU har en håpløs kjæreste? Anonymkode: 92e96...efd 35
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Nei, ikke alle er slik, hverken menn eller kvinner. Han her ønsker ikke å prioritere deg, og legger skylden over på deg. Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: 3f1cf...b44 23
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 Mannen min er ikke og har aldri vært slik. He’s just not that into you. Jeg synes du skal gå videre og date igjen slik at du gir deg selv en sjansen til å finne en som faktisk ønsker å satse på deg. Anonymkode: f6143...bd2 28
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #5 Skrevet 23. oktober 2021 Høres ut som om han er godt vant med at du tar mesteparten av initiativet. Forstår godt at du føler deg lite prioritert. Anonymkode: c3631...28b 9
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #6 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Høres ut som om han er godt vant med at du tar mesteparten av initiativet. Forstår godt at du føler deg lite prioritert. Anonymkode: c3631...28b Han jobber turnus. 1 uke med jobb og en uke fri.. iløpet av denne uken har han sett meg i 1 time 😅🤷♀️ For 1 uke siden så lovte han å ta meg med på kino.. tror ikke det skjer. Vil han ikke være med meg så får han slå opp da.. han er veldig konfliktsky. Så tror ikke han gjør det selv. men når skal jeg liksom få mulighet til å slå opp når han aldri besøker meg ? 😅🤷♀️ Anonymkode: 6a17f...13a 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Mannen min er ikke og har aldri vært slik. He’s just not that into you. Jeg synes du skal gå videre og date igjen slik at du gir deg selv en sjansen til å finne en som faktisk ønsker å satse på deg. Anonymkode: f6143...bd2 Forstår ikke hvorfor han ikke bare slår opp med meg ? Sikkert fordi han er konfliktsky.. Jeg takler fint at man kan være opptatt i perioder, men da bør han være såpass at han ringer og snakker med meg.. Anonymkode: 6a17f...13a 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #8 Skrevet 23. oktober 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han jobber turnus. 1 uke med jobb og en uke fri.. iløpet av denne uken har han sett meg i 1 time 😅🤷♀️ For 1 uke siden så lovte han å ta meg med på kino.. tror ikke det skjer. Vil han ikke være med meg så får han slå opp da.. han er veldig konfliktsky. Så tror ikke han gjør det selv. men når skal jeg liksom få mulighet til å slå opp når han aldri besøker meg ? 😅🤷♀️ Anonymkode: 6a17f...13a da tar du det på tlf Anonymkode: 3f1cf...b44 14
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #9 Skrevet 23. oktober 2021 Nei, har ikke hørt om noen menn som prioriterer kjæresten så lite jeg iallfall. Du må nesten finne ut om du godtar å være i et sånt forhold. Anonymkode: 564df...16f 8
Luckie Skrevet 23. oktober 2021 #10 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han jobber turnus. 1 uke med jobb og en uke fri.. iløpet av denne uken har han sett meg i 1 time 😅🤷♀️ For 1 uke siden så lovte han å ta meg med på kino.. tror ikke det skjer. Vil han ikke være med meg så får han slå opp da.. han er veldig konfliktsky. Så tror ikke han gjør det selv. men når skal jeg liksom få mulighet til å slå opp når han aldri besøker meg ? 😅🤷♀️ Anonymkode: 6a17f...13a Neste gang han sender melding( du tar ikke kontakt mer), så skriver du at du ikke ser på dere som par lenger og ønsker han lykke til videre. Han er virkelig ikke interessert i deg og du burde ikke kaste bort mer tid på han. 25
Gjest brødskalle Skrevet 23. oktober 2021 #11 Skrevet 23. oktober 2021 Den diskusjonen burde dere ta i person, ikke over SMS. Her burde du tatt opp dette når dere var sammen og se an reaksjonen.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #12 Skrevet 23. oktober 2021 Luckie skrev (2 minutter siden): Neste gang han sender melding( du tar ikke kontakt mer), så skriver du at du ikke ser på dere som par lenger og ønsker han lykke til videre. Han er virkelig ikke interessert i deg og du burde ikke kaste bort mer tid på han. Det som er så frustrerende er at jeg har en sønn som savner han veldig. Han har ikke særlig farsfigur i livet sitt og de tilbringte mye tid sammen før. Han ble veldig glad i kjæresten min. Vi har vært sammen i 1 1/2 år nå. Sønnen min spør etter han hele tiden. Den ene timen kjæresten kom på besøk var for å gi en gave til gutten. Så dro han igjen. Sønnen min ble veldig lei seg.. Nå sitter jeg her og er veldig frustrert.. Jeg må gjøre noe for at ikke sønnen min skal bli forvirret og knust stakkars. Anonymkode: 6a17f...13a 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #13 Skrevet 23. oktober 2021 brødskalle skrev (2 minutter siden): Den diskusjonen burde dere ta i person, ikke over SMS. Her burde du tatt opp dette når dere var sammen og se an reaksjonen. Har snakket om dette ansikt til ansikt med han før.. Anonymkode: 6a17f...13a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #14 Skrevet 23. oktober 2021 Hvorfor VELGER DU dag etter dag å ha en sånn kjæreste, du kan jo avslutte dette her......? Anonymkode: a9740...4bc 21
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #15 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det som er så frustrerende er at jeg har en sønn som savner han veldig. Han har ikke særlig farsfigur i livet sitt og de tilbringte mye tid sammen før. Han ble veldig glad i kjæresten min. Vi har vært sammen i 1 1/2 år nå. Sønnen min spør etter han hele tiden. Den ene timen kjæresten kom på besøk var for å gi en gave til gutten. Så dro han igjen. Sønnen min ble veldig lei seg.. Nå sitter jeg her og er veldig frustrert.. Jeg må gjøre noe for at ikke sønnen min skal bli forvirret og knust stakkars. Anonymkode: 6a17f...13a Høres litt ut som om sønnen din er eneste grunn til at han er i livet deres fortsatt? Forstår at det er kjipt Anonymkode: c3631...28b 7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #16 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor VELGER DU dag etter dag å ha en sånn kjæreste, du kan jo avslutte dette her......? Anonymkode: a9740...4bc Skulle gjerne ha slått opp jeg, men når jeg aldri får mulighet til å være sammen med han til å gjøre det ? Han kom på besøk en time denne uken og da var sønnen min der.. tar ikke slikt når sønnen min er der. Har diskutert med han ang problemet før og han lovet å skjerpe seg. Anonymkode: 6a17f...13a 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #17 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres litt ut som om sønnen din er eneste grunn til at han er i livet deres fortsatt? Forstår at det er kjipt Anonymkode: c3631...28b Ja virker sånn.. uff svigermor er utrolig kjekk og har møtt henne flere ganger. Hun ringte meg å spurte hvorfor det var så lenge siden vi har vært på besøk. Behandlet sønnen min som sitt eget barnebarn.. Anonymkode: 6a17f...13a 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #18 Skrevet 23. oktober 2021 Høres ikke ut som han bør kalles en kjæreste. Er nok bare en som holder på og får seg litt panini når det passer han🤣 Anonymkode: f6143...bd2 7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #19 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Høres ikke ut som han bør kalles en kjæreste. Er nok bare en som holder på og får seg litt panini når det passer han🤣 Anonymkode: f6143...bd2 Ja uff. Mamma og søsteren min kalte meg for elskerinne 🙄😂 Føler meg som det 😂😬 Anonymkode: 6a17f...13a 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #20 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Skulle gjerne ha slått opp jeg, men når jeg aldri får mulighet til å være sammen med han til å gjøre det ? Han kom på besøk en time denne uken og da var sønnen min der.. tar ikke slikt når sønnen min er der. Har diskutert med han ang problemet før og han lovet å skjerpe seg. Anonymkode: 6a17f...13a Dropp han på telefonen da. Bare si at du ville vente til han kom på besøk, men at du ikke gidder å vente, siden han aldri prioriterer seg uansett. Ikke noe å vente på... Anonymkode: 186f9...90b 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå