AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Del Skrevet 23. oktober 2021 Har nå i 2 år prøvd å bli gravid med nr 2 uten hell. Bestemte oss for ikke lenge siden å bestille legetime for å få hjelp. Men nå har jeg etter celleprøve og biopsi fått beskjed om at jeg har grove celleforandringer å må inn til konisering. Så da må vi vel legge planen på hylla, for som jeg har hørt skal man ikke bli gravid før det har gått 1 år etter konisering? Noen som har erfaring med å bli gravid kort tid etter konisering? Eller begynt med utredning tidlig etter konisering? Jeg begynner å dra på årene og frøkna vår er allerede 4 år, så syns dette igrunn er ganske trist. Setter pris på tips og erfaringer rundt dette :) Anonymkode: 3e018...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg ble gravid 1 knapp mnd etter konisering. Aldri hørt at det skulle være noe problem Anonymkode: 1d728...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Del Skrevet 23. oktober 2021 Fortsett som før med sex/bading osv osv når du slutter å blø etter konisering ☺️ Det er det jeg har fått høre begge ganger jeg har konisert. Lest flere steder at det ikke påvirker svangerskap osv. Kroppen ordner opp selv ☺️ Jeg hadde bare kjørt på! 😄 du kommer jo i syklus kjapt etter igjen, og da er jo kroppen mottagelig for alt det den ellers er ♥️ Anonymkode: 165cb...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. oktober 2021 #4 Del Skrevet 23. oktober 2021 Ville virkelig fått en second opinion om jeg var deg. Jeg fikk også påvist grove celleforandringer midt under prøving for noen år siden. Intens prøving faktisk, så verden raste litt da jeg fikk denne beskjeden. For på sykehuset sa de at jeg måtte ha prøvepause inntil koniseringen var overstått. Det var to måneder å vente, og føltes som verdens lengste måneder for min del. Men det var altså bare frem til koniseringen var utført. Absolutt ingen restriksjoner etterpå. Ble anbefalt å vente med sex til jeg var ferdig med å blø, men det tok jo ikke mange dager. Så var det tilbake på prøvehesten igjen. Ble gravid to måneder etter koniseringen, og svangerskapet forløp seg helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå