AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Har et stebarn i hus som bor her på fulltid, etter eget ønske. Hun er ekstremt rotete og her snakker vi mensbind på gulvet (observert en gang på rommet hennes, vanligvis låser hin før hun drar), søppelposer knytt igjen, men som ikke kastes. Klær slengt i en haug. Finner de her og der i huset. Er søpla på badet full har jeg også sett forpakning til bind (den plasten som er rundt) ligge på badegulvet, samt vaskeromsinnredning. Dvs, orker ikke tømme søpla. Matrester uten plast over settes i kjøleskapet i dagesvis. Har hun besøk og skal "rydde" FLYTTES rotet over i andre rom, feks full skittentøydunk (inn på vårt soverom) Jeg og faren jobber turnus begge to og utenbys. Har forklart henne at jeg forventer å finne huset slik jeg forlater det. Jeg plukker ikke opp etter henne og har forklart faren at jeg er dritlei av rot. Hva ville du gjort? Man skal vel kunne forvente mer?? Anonymkode: 119fb...7ca
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 Hennes ting tar du bare inne på rommet hennes, men hun høres ut som en relativ normal tenåring egentlig. Dere kan si at det er uhygenisk å ha søppel på rommet, men bry dere minst mulig så lenge det ikke er helseskadelig. Anonymkode: 6bbe9...54d 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 La faren ta seg av det. Anonymkode: 9ab7c...c8e 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hennes ting tar du bare inne på rommet hennes, men hun høres ut som en relativ normal tenåring egentlig. Dere kan si at det er uhygenisk å ha søppel på rommet, men bry dere minst mulig så lenge det ikke er helseskadelig. Anonymkode: 6bbe9...54d Som sagt låser hun rommet når hun er på farta. Klær o.l. er per dd slengt rett utfor romdøra hennes. Anonymkode: 119fb...7ca 1
Luckie Skrevet 23. oktober 2021 #5 Skrevet 23. oktober 2021 Hadde sagt rett ut til henne at hun er en gris og ingen vil være kjæreste med en gris. Så hadde jeg bedt henne pelle seg hjem til moren og komme tilbake når hun har blitt oppdratt til et menneske. 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #6 Skrevet 23. oktober 2021 Luckie skrev (2 timer siden): Hadde sagt rett ut til henne at hun er en gris og ingen vil være kjæreste med en gris. Så hadde jeg bedt henne pelle seg hjem til moren og komme tilbake når hun har blitt oppdratt til et menneske. Ja, det frister av og til🙄 men skal ta en alvorsprat med far. Jeg mener det IKKE er normalt med bind som flyter over søpla, på et felles bad. Selvom hun er tenåring. Anonymkode: 119fb...7ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå