AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #41 Del Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Han har sikkert hemoroider som klør 🤣 Du får kjøpe salve til ham, han gjør det nok ikke selv. Anonymkode: 74195...b5d Dette ! ! Kjøp alt de har på apoteket som omhandler analkløe og legg det foran han. Si at du også kan bestille en time med legen Anonymkode: 6e8b8...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #42 Del Skrevet 24. oktober 2021 Hender jeg slenger en hånd ned i bokseren når jeg ligger og ser på tv med dama, men den hånda bare ligger der. Verken graver eller beføler noe som helst. Dama protesterer på det innimellom, men jeg mener at området rundt min penis mest sannsynlig er det reneste området på hele kroppen min. Hendene mine har langt flere bakterier, selv med god håndvask. Dog er det å "grave" der bak ganske spesielt. Anonymkode: d0d21...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 24. oktober 2021 #43 Del Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hender jeg slenger en hånd ned i bokseren når jeg ligger og ser på tv med dama, men den hånda bare ligger der. Verken graver eller beføler noe som helst. Dama protesterer på det innimellom, men jeg mener at området rundt min penis mest sannsynlig er det reneste området på hele kroppen min. Hendene mine har langt flere bakterier, selv med god håndvask. Dog er det å "grave" der bak ganske spesielt. Anonymkode: d0d21...701 Det du snakker om er å ta en «Al Bundy» .. Hånden hviler da på området rundt magen, noe som ikke er sammenlignbart med en hånd langt inn i anus.. Den samler e-coli bakterier på fingertuppene som spres rundt i husholdningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå