Gå til innhold

Mannen vil ikke slutte å "grave" seg i ræva

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

h/k skrev (2 timer siden):

Det er vel helt likegyldig? Like uhyginisk og ekkelt uansett. 🤢

Det et da ikke helt likegyldig! Om han tar på skinke, øvre lår eller nedre rygg får så være, om han tar i sprekk eller endetarmsåpningen må han vaske hendene med en gang!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TinaChristina skrev (8 minutter siden):

Neste punkt på lista til "Jeg forblir singel likevel."

Men han her er jo tatt av markedet 😄

Anonymkode: b5fbb...841

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (2 timer siden):

Det er ikke normalt å Ha kløe bak på denne måten, det foreligger som regel en årsak til det. Når han putter fingrene der bak, går han å vasker seg da, eller går han å tar på ting? I så fall risikerer han jo å smitte resten i husholdningen med det samme som han har, tipper det kan være barnemark. Han må rett og slett finne ut hvorfor det klør og få det behandlet. Hadde flippa ut om dette skjedde hjem her, selvfølgelig går du ikke rundt å putter fingrene i anus. 

Dette TS. 

Hvis han klør, ikke vasker seg og tar på ting  - så tar du/dere andre på tingene også, ja da har plutselig hele huset mark i rumpa. Dra på apoteket å kjøp tabletter mot mark, det er èn tabl man trenger å ta bare.. Går det ikke over, dra til lege eller be han vaske seg annerledes. Dette hadde jeg også flippa ut over, mark er ekkelt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan jeg skal få mannen til å slutte å pille/klø seg i øret når andre er til stede 🤢

Anonymkode: d2289...2df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mannen har en uvane med at når han feks står å prater i tlf - stikker hånda nedi buksa og boxeren og klør seg eller hva pokkern han gjør. Har spurt han om han står slik på jobb også og da blir han bare irritert. Her om dagen også står vi på loftet og diskuterer oppussing. Så ser jeg han står med hånda i ræva igjen og jeg synes det er forferdelig ekkelt . Er dette en mannegreie? 

Anonymkode: e6d83...de3

Nei!! Du bor nok med en neandertaler....🤩🙈...skikkelige mannfolk klør seg på pungen..😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (25 minutter siden):

Dette TS. 

Hvis han klør, ikke vasker seg og tar på ting  - så tar du/dere andre på tingene også, ja da har plutselig hele huset mark i rumpa. Dra på apoteket å kjøp tabletter mot mark, det er èn tabl man trenger å ta bare.. Går det ikke over, dra til lege eller be han vaske seg annerledes. Dette hadde jeg også flippa ut over, mark er ekkelt.

Det er garantert ikke noe mark :) Det er enten hemoroider eller eksem rundt anus. Uten skikkelig renhold i dusj vil dette garantert klø etter toalettbesøk. Spesielt om natten faktisk. Her er det salver man kan få på resept. Men først og fremst må han faktisk komme seg til legen og få sjekket hva det er for noe. Gå å klø seg i anus så andre ser på er jo helt på trynet :)  Ikke hjelper det heller, det blir bare verre.

Anonymkode: 1a68f...961

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor alle går ut fra at han har plager, når TS beskriver det som en uvane at hånda er i buksa...

Jeg kan ha hånden på skinka når jeg slapper av, og finner jeg da en kvise eller noe så må den selvsagt pilles på. Og det helt uten at jeg har hudplager bak. Ikke at hemorroider eller mark hadde vært relevant all den tid anus er uberørt.

Anonymkode: 6a97c...d19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår ikke hvorfor alle går ut fra at han har plager, når TS beskriver det som en uvane at hånda er i buksa...

Jeg kan ha hånden på skinka når jeg slapper av, og finner jeg da en kvise eller noe så må den selvsagt pilles på. Og det helt uten at jeg har hudplager bak. Ikke at hemorroider eller mark hadde vært relevant all den tid anus er uberørt.

Men du gjør det vel ikke foran folk og uten å vaske nevene etterpå?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men du gjør det vel ikke foran folk og uten å vaske nevene etterpå?

Foran husets beboere - selvsagt. På jobb - selvsagt ikke.

Og jeg ser ingen større nødvendighet av å vaske hendene etter å ha klødd skinka enn etter å ha klødd albuen - jeg skiter ikke akkurat med rumpeballene og sørger uansett for generelt greit renhold. Unntaket er selvsagt dersom jeg finner en spesielt stor og moden grønn en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Foran husets beboere - selvsagt. På jobb - selvsagt ikke.

Og jeg ser ingen større nødvendighet av å vaske hendene etter å ha klødd skinka enn etter å ha klødd albuen - jeg skiter ikke akkurat med rumpeballene og sørger uansett for generelt greit renhold. Unntaket er selvsagt dersom jeg finner en spesielt stor og moden grønn en.

Du er nok like småsvett og med urinrester på rompa som de fleste andre som ikke er nydusjet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er nok like småsvett og med urinrester på rompa som de fleste andre som ikke er nydusjet. 

Hvordan i alle dager får man til å skvette langt oppetter bakenden? 

Man trenger for øvrig ikke dusje for å fjerne eventuelle urinskvetter eller andre uhumskheter fra bakenden - både våtservietter og vaskekluter er godt egnet til formålet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får smøre tabasco på fingrene hans da TS. :sjokkert:

Da vil du i alla fall få svar på hvor dypt han graver.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mannen har en uvane med at når han feks står å prater i tlf - stikker hånda nedi buksa og boxeren og klør seg eller hva pokkern han gjør. Har spurt han om han står slik på jobb også og da blir han bare irritert. Her om dagen også står vi på loftet og diskuterer oppussing. Så ser jeg han står med hånda i ræva igjen og jeg synes det er forferdelig ekkelt . Er dette en mannegreie? 

Anonymkode: e6d83...de3

Og dette "gravearbeidet" la du ikke merke til tidligere i forholdet? Det startet plutselig?

Anonymkode: 19bad...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...