Navnet Mitt Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Er det noen her som har erfaring med Facebook dating? Er i utgangspunktet ikke på jakt etter et fast forhold, men kunne tenkt meg ei dame for faste uforpliktende treff (i utgangspunktet ikke bare ONS). Hvordan er FB dating da?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 Navnet Mitt skrev (52 minutter siden): Er det noen her som har erfaring med Facebook dating? Er i utgangspunktet ikke på jakt etter et fast forhold, men kunne tenkt meg ei dame for faste uforpliktende treff (i utgangspunktet ikke bare ONS). Hvordan er FB dating da? Da er nok Nakenprat bedre. Anonymkode: ac025...05d 2
Gjest Alterego666 Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Er det virkelig noen som bruker det? Jeg hisler det ble lansert med brask og bram, og siden har det -såvidt meg bekjent- vært helt stille.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da er nok Nakenprat bedre. Anonymkode: ac025...05d Enig! Anonymkode: d1fd8...e36 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #5 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg er dame. Ute etter å date for å finne den jeg vil ha et forhold med. Mao menn som vil ha uforpliktende sex er utelukket. Men det var ganske mange av dem på fb dating, ja. Samt at det var ganske mange i kategorien "forventer magi ut av 0 innsats". De kryr det av. Anonymkode: 5ebf8...793 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #6 Skrevet 23. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg er dame. Ute etter å date for å finne den jeg vil ha et forhold med. Mao menn som vil ha uforpliktende sex er utelukket. Men det var ganske mange av dem på fb dating, ja. Samt at det var ganske mange i kategorien "forventer magi ut av 0 innsats". De kryr det av. Anonymkode: 5ebf8...793 Hovedforskjellen mellom menn og kvinner her er at selv om begge kjønn vil ha et seriøst forhold, er menn i mye større grad enn kvinner åpne for uforpliktende forhold på veien dit. Anonymkode: 7a2e5...fd7 1
AliceNextDoor Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 Anbefales virkelig ikke, som eksempel - jeg var så vidt innom og tittet og endte opp med en uke med relativt skremmende dialog med en mann fra Bangladesh på skole i en by på Vestlandet som hadde fulle intensjoner om å besøke meg, enten jeg ville eller ei. En skikkelig tirade med hvor mye jeg allerede betød for han, hvor flott vi skulle få det og hvor bra det skulle bli når han fikk oppholdstillatelse i Norge. Når jeg sa fra om at jeg kom til å blokkere han, så kom trusslene om selvmord. Det har ikke vært en eneste spesielt begavet person som har tatt kontakt via den tjenesten, det har vært mye psykiatri og merkelig mange tyrkiske menn med god norsk og for øyeblikket ingen adresse i Norge. Og jeg mener virkelig ikke fremstå som rasedømmende eller lignende, det er ikke det som er poenget mitt. Jeg forsøker få frem at det jeg kanskje søkte om jeg hadde engasjert meg, det var ikke det som tok kontakt. Da har Tinder vært mye mer givende, tross alt. Selv om det var der jeg ble spurt om jeg kunne ta lydopptak mens jeg "prompet". Fordi han ville ha noe å le av. Det er mange rare dyr i arken.... 3
Gjest someone_here Skrevet 23. oktober 2021 #8 Skrevet 23. oktober 2021 AliceNextDoor skrev (1 time siden): Anbefales virkelig ikke, som eksempel - jeg var så vidt innom og tittet og endte opp med en uke med relativt skremmende dialog med en mann fra Bangladesh på skole i en by på Vestlandet som hadde fulle intensjoner om å besøke meg, enten jeg ville eller ei. En skikkelig tirade med hvor mye jeg allerede betød for han, hvor flott vi skulle få det og hvor bra det skulle bli når han fikk oppholdstillatelse i Norge. Når jeg sa fra om at jeg kom til å blokkere han, så kom trusslene om selvmord. Det har ikke vært en eneste spesielt begavet person som har tatt kontakt via den tjenesten, det har vært mye psykiatri og merkelig mange tyrkiske menn med god norsk og for øyeblikket ingen adresse i Norge. Og jeg mener virkelig ikke fremstå som rasedømmende eller lignende, det er ikke det som er poenget mitt. Jeg forsøker få frem at det jeg kanskje søkte om jeg hadde engasjert meg, det var ikke det som tok kontakt. Da har Tinder vært mye mer givende, tross alt. Selv om det var der jeg ble spurt om jeg kunne ta lydopptak mens jeg "prompet". Fordi han ville ha noe å le av. Det er mange rare dyr i arken.... Kanskje tyrkiske menn er tilsvarende for "investorer" fra Hong kong som det florer av på Facebook dating?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #9 Skrevet 24. oktober 2021 someone_here skrev (12 timer siden): Kanskje tyrkiske menn er tilsvarende for "investorer" fra Hong kong som det florer av på Facebook dating? Ja, kva er det med alle desse asiatiske damene i 20-åra frå HK som jobbar innan banking og som er i Norge. Florerar av dei på FB dating og Tinder. Har forresten hatt deits med damer frå FB dating som har vore kjekke normale norske damer så litt gull i all gråsteinen der er det Anonymkode: 10048...005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå