Gjest Trenger hjelp Skrevet 4. oktober 2005 #1 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg skal spille inn en liten lydfil men finner ikke noe program på pcen min som jeg kan bruke til dette. NOen som har tips til hva jeg kan laste ned? SKal bare lese inn noen korte stetninger som skal sendes som en fil i mail.
Tykken Skrevet 4. oktober 2005 #2 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hvis du bruker Windows XP: Startknappen > Kjør > Skriv inn: sndrec32.exe > trykk enter. EDIT : Forutsetter seff. at du har installert microfon på maskinen din... Endret 4. oktober 2005 av Tykken
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #3 Skrevet 4. oktober 2005 Programs -> accessories -> entertainment -> sound recorder evt: programmer -> tilbehør -> underholdning -> lydopptaker(eller.no)
Gjest *Snart medlem* Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 Windows XP har et innebygget program som tar opp lyd i 1 min (?) av gangen. Gå via startmenyen til "tilbehør", "underholdning" og "lydopptaker".
Crazee Skrevet 4. oktober 2005 #5 Skrevet 4. oktober 2005 Og om du er interessert i litt meir avansert program (har lyst å ta opp lyd lengre enn 1 minutt utan problem, og editere på ulikt vis etterpå) så kan du laste ned Audacity gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå