Gå til innhold

Når er man billig?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke han er mindre glad i deg for det da Aline :D

Bare lurer på hva folk her gjør i slike situasjoner. (altså, fordi jeg vet det er mange som lyver om det, og det er fryktlig dårlig gjort)

Din vil ikke vite, det er fair. Og sikker like greit for dere begge.

Ikke noe særlig å få spm evt kranlge om ting som har vært før.

Sånn har jeg hatt det selv, og det er ikke noe særlig.

Svar gjerne flere, spm står i et tidligere svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Jeg ser ingen forskjell om d er damer som renner rundt m flere på kort tid eller om d er gutter som gjør d....

Når blir menn billige?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke opp til noen å bedømme hva som er "for få" eller "for mange" eller "passelig".... :-?

Det er opp til hver enkelt å avgjøre hva som er rett for akkurat dem!!!

Og hvis man blir "dømt" til å være "billig" (idiotisk ord!!!), hva er man da?????????

Det er ikke antall sexpartnere en person har hatt som avgjør deres kvaliteter som menneske!! (eller hvor fort de går til sengs med noen)..

Har dere forresten noengang hørt ordet "billig" brukt for å karekterisere en mann???

Jeg er en av de som har hatt ONS noen ganger i min fortid, noe jeg ikke ser tilbake på med glede....fordi d ikke var rett for akkurat meg!!

Hva andre gjør eller hvor mange sexpartnere de har bryr meg "midt på ryggen"!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen forskjell om d er damer som renner rundt m flere på kort tid eller om d er gutter som gjør d....

Når blir menn billige?????

Jeg synes ikke det er noen forskjell what so ever.. Gutt/jente går for det samme i dette tilfellet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Duchess

Jeg er en av de som ikke kunne hatt sex med Lasse, for å si det på den måten...

Det at jeg har hatt litt flere sexpartnere enn det som har gitt meg noe (kunne vel kutta ut de fleste sånn sett) i en periode jeg faktisk var SINGEL med ansvar KUN FOR MEG SELV, betyr ikke at sex med en kjæreste betyr noe mindre fordi han er en av mange.

Fortid er fortid, det er nåtida som gjelder.

Iallfall for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner er hvorfor ikke vi gutta kan innse det jentene har visst i all evighet... det er ikke snakk om å være billig, men sanke erfaring....

Jeg foretrekker ei jeg ikke behøver å lede fordi hun ikke kjenner signalene, derfor må jeg bare godta at jeg ikke har vært den eneste... skjønner heller ikke hva som er så farlig med sammenligninger.... Fortid er fortid, det som gjelder er her og nå! :sjarmor:

Erfaring..... de e no bærre lekkert.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Lasse og andre av samme oppfatning:

Jeg bare lurer: Når du er forelsket og det kommer til sex, spør du da virkelig først etter antall tidligere sexpartnere, og hvis svaret ikke passer deg, så er det over og ut? Eller bor du på et sted med full oversikt over hvem ligger med hvem, så det er en uaktuell problemstilling?

Bare lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til aline....

Er du meg?????? I denne saken er vi iallefall UTROLIG enige, og har lik tankegang OG bakgrunn....

Og jeg sier slik du selv sa det. Jeg liker meg nå!, ...

livet mitt har brakt meg hit, på godt og vondt. Antallet er mitt og mitt alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nødvendig å fortelle hvor mange sexpartnere man har hatt ? Jeg klarer ikke å telle mine, ihvertfall.

Det viktigste er vel at man er trofast og klarer å holde seg til en når man blir kjæreste med noen. Jeg vet at min mann har hatt en " hel haug" med jenter før han traff meg - det bryr jeg meg svært lite om, egentlig - så lenge at jeg innerst inne vet at han elsker meg nå - og aldri har hatt lyst til å være utro mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke innlogget Sissi

Er så enig i de siste tre innleggene (og alines forsåvidt også!).

Det jeg ser er imidlertid at når man blir eldre så betyr sånt mindre. Dvs. fram til jeg var i midten av tyveårene var det et poeng (eller noe sånt), hvor mange man hadde hatt sex med. Man kunne både spørre og bli spurt om det. Nå - ti år senere - er det komplett irrelevant! Treffer jeg en mann i dag som jeg ønsker å ha et forhold til (og som ønsker å ha et forhold til meg da....) så er det meg revnende likegyldig hvor mange/få partnere han har hatt. Ikke spør jeg om det, og jeg ville bli meget overrasket om han begynte å spørre meg om det samme! Grunnen til det er at jeg antar at de jeg treffer som er på min alder, faktisk har hatt sexpartnere før de traff meg. Vil nesten synes det var rart om de ikke hadde det! Om de har hatt 5 - 10 -30 el 50 er komplett likegyldig. Jeg føler meg ikke noe mindre spesiell eller som et nummer i rekka forde!

Egentlig er det ikke så dumt å bli eldre, en del ting her i livet som blir noe enklere da ... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofia: Jeg tror ikke jeg er deg... skal sjekke!!! :ler:

Tror det finnes flere av oss, for jeg tror mange som har den erfaringen vi har, lett tenker slik!

Man lærer seg også til å ikke bry seg med hva andre mener. Det er hva jeg synes om meg selv som skaper meg. Andre som bryr seg vil like en som liker seg selv. Og hva totalt fremmede mener, påvirkere ikke min hverdag i det hele tatt!

Hilde: Jeg har heller aldri skjønt det der med å spør etter og å måtte fortelle hvor mange man har hatt sex med før!! Jeg kan heller ikke telle mine, og må tippe de gangene noen virkelig VIL vite. (gjerne i diskusjoner om sådant)

Kjæresten min spurte faktisk! Jeg har aldri blitt spurt før, og har aldri tenkt tanken på å spørre en ny partner!!

Jeg står gjerne for at det er mange, og at jeg ikke kan telle dem. Men hva er poenget med å spørre? De som er "opphengt" i det, og tenker på det, vil jo gjerne ikke vite det allikevel, dersom du ikke er ett "dydsmønster" og kun har ligget med tre før vedkommende!!

Man stiller ikke spørsmål man ikke vil ha svar på!

Og selv om vi da altså har pratet om det, så aner jeg faktisk ikke hvor mange sexpartnere min partner har hatt! Ikke interesserer det meg heller!

Og Lasse, jeg godtar at du er som du er, men jeg må si jeg er litt nysgjerrig på hvordan du gjør det dersom du møter ei du lærer er kjempeok, og etterhvert finner ut at hun har hatt mange partnere før deg. Når spør du? Dropper du ut tvert dersom du finner ut når du allerede har lært å like vedkommende? eller hva skjer liksom?

Tror egentlig kjæresten min tenkte litt som deg skjønner du! Men det er liksom ikke bare bare å kutte når man først treffer ett menneske man liker godt. Og han har lært seg å leve med det, og ser at våre syn på saker og ting pr i dag ikke er så ulike uansett tidligere partnere.

Som Hilde sier, det viktigste er vel om man er trofast mot den man er kjæreste med!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Khalid Hagen

Jeg er hankjønn, riktignok over 30, men jeg har også hatt sex med litt over 20 jenter. Noen har jeg hatt sex med én gang, andre mange ganger. Og jeg tror nok at erfaring bedre måles i antall ganger man har elsket enn i hvor mange man har elsket med... :oops:

Men hva så? Hvorfor i all verden tror noen her at singelliv for oss gutta betyr "fri til å pule rundt" mens singelliv for jentene helst skal bestå av forsiktig rødming og ellers sølibat..? Hallo!?! 2002 kaller!

Jeg føler meg ikke billig, og det har heller ikke hun som startet tråden noen grunn til. Billig er et dusteord som snart bare Rimi bruker, poenget er vel heller hva vi gjør i og utenfor senga når vi er i et forhold... Eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heeelt enig med Khalid Hagen!! Erfaring har ikke noe med hvor mange du har ligget med!

Jeg har som tidligere nevnt, hatt mange sexpartnere, men jeg lærer fremdeles mye av og med min partner, som jeg ikke tror har hatt like mange!

Tror kanskje man blir minst like erfaren, eller kanskje mer, av å ha mye sex med en og samme person! Da rekker du å bli trygg nok til å utforske litt mer en mange gjør på ons. (jeg er ihvertfall slik)

Kan ikke all verdens innen sex selv om jeg har hatt mange, og har aldri opplevd orgasme før jeg møtte nåværende kjæreste!!! :o ( Det sier vel litt om at han er spesiell for meg, og ikke bare ett nummer i rekken, selv om det har vært menn der før ham!) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleba:

hehehe, nei jeg spør jo ikke.. Men jeg går til sengs med jenter jeg vet litt om... Altså etter å ha blitt kjent, og da kan en plusse to og to...

Jeg ønsker ikke å ha sex med noen som har hatt 50 ++ partnere. Jeg syns ikke det er så gilt med folk som har fridd til 50 stykker heller, eller med folk som viser tissen til alle de har lyst å vise den til...

Sex er for meg en privat og veldig nær ting som er spesiell for noen utvalgte. Det har for meg med moral å gjøre på en måte.

I samfunn som har gått under pga bervet moral har de bla hattse x med alle de har lyst til... orgier etc.. :wink:

f.eks romerriket...

Det er satt på psiisen for å få fram det jeg mener, håper noen tar poengene...

Jeg synes deter stor forskjellpå å ha sex og å holdei hånda, for noen er grensen ikke så stor...

Igjen ikke til forkleinelse for noen, men grunnen til at jeg har tatt mine valg. De går ikek ut over noen og jeg ser ikek ned på noen, jeg vil bare være sammen med noen som har samme verdier som meg...

OG: Jeg har stor glede av sex, er opptatt av det og klarer å gi mye nytelse, UTEN å ha prøvd meg fram på mange ukjente :wink::sjarmor:

vh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Selvsagt er det viktig å føle at man er "spesiell" for partneren sin, men det er da mange andre måter å være det på enn å telle antall sexpartnere.

Jeg tror dette med å være spesiell og antall sex-partnere vil kanskje bli et problem der dette tallet er veldig forskjellig for de to.

Hvis begge har hatt 100 partnere, da er de nok spesielle for hverandre på andre måter enn det at man tilhører en eng krets av sex-partnere.

Hvis begge har hatt få partnere, da har man det også.

Men hvis den ene har hatt 100 og den andre bare få ...

Lurer på om kronprinsparet har problemer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på en ting, Lasse;

hehehe, nei jeg spør jo ikke.. Men jeg går til sengs med jenter jeg vet litt om... Altså etter å ha blitt kjent, og da kan en plusse to og to.

Etter å ha blitt kjent kan du plusse to og to og da vet du om dama har hatt mange eller få partnere uten at du har spurt?? :roll:

DA er du jammen god ,asså!! Greit nok at når du blir kjent med henne så får du vite hvor hun står i forhold til verdier osv, men det kan jo hende at visse ting du tar som verdier ang sex (like verdier som deg) så kanskje hun mener noe annet.... :roll:

Bare spør, jeg.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...