Gå til innhold

Har ingen seksuell lyst lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fortiden singel og treffer heller ingen for sex og merker lysten er lik null. Har flere jeg kunne ha truffet for sex, men det frister ikke i det hele tatt. Ikke onanerer jeg fortiden heller, husker ikke sist jeg onanerte. Er kvinne på 31 år. Fysisk aktiv, i jobb, lever sunt. Er dette vanlig, flere som opplever samme?

Anonymkode: eb5db...2d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke stress med det. Man kan ikke tvinge frem lyst.

Ikke gå inn i et forhold før lysten eventuelt er tilbake.

Bruk energien på noe annet.

Anonymkode: 271c7...779

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er fortiden singel

Er nåtiden og fremtiden din også singel?

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du må ha følelser for å ha lyst? Går du på prevensjon?

Anonymkode: 60012...e94

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Kanskje du må ha følelser for å ha lyst? Går du på prevensjon?

Anonymkode: 60012...e94

Går ikke på prevensjon nå nei. Var veldig forelsket i en mann, da hadde jeg masse lyst. Savner han nok mye ennå, selvom jeg er over han, så er han ofte i tankene likevel. Mulig det kan være årsaken. Ja, jeg må ha følelser for å tenne. Kunne hatt verdens kjekkeste mann nedsiden av meg, har jeg ikke følelser eller føler en kjemi så er det nei fra meg 🙈 men skulle tro lysten til å onanere var der, men det er den altså ikke. 

Skrevet

Jeg er demiseksuell, og blir omtrent aseksuelle om kjære ikke er hjemme en periode. Så dette høres helt nor søt ut for meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Går ikke på prevensjon nå nei. Var veldig forelsket i en mann, da hadde jeg masse lyst. Savner han nok mye ennå, selvom jeg er over han, så er han ofte i tankene likevel. Mulig det kan være årsaken. Ja, jeg må ha følelser for å tenne. Kunne hatt verdens kjekkeste mann nedsiden av meg, har jeg ikke følelser eller føler en kjemi så er det nei fra meg 🙈 men skulle tro lysten til å onanere var der, men det er den altså ikke. 

Du har kanskje kjærlighetssorg.

Anonymkode: 535a9...920

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har kanskje kjærlighetssorg.

Anonymkode: 535a9...920

Føler ikke helt at jeg har det ennå. Som sagt, han streifer tankene innimellom. Onanerte mye mer like etterpå når jeg var knust 😅🙈

Skrevet

Jeg har ingen sexlyst når jeg er singel. Men liker sex når jeg er i ett forhold. Glad i nærhet og kos. Har minimalt behov for å onanere. Gjør det nesten aldri. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...