AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Mine venner tjener mye penger og ska alltid kjøpe dyre gaver , spise og drikke dyrt ute etc etc. Jeg har vanlig medellønn og klarer ikke å holde samme nivåe som dem uten å bli ruinert. Det er ofte jeg sier jeg ikke kan bli med pga dette og da går Noen av vennene mine inn og sier dem kan betale før meg. Føles ikke så veldigt bra. Er det flere som har det som jeg ? Noen tips? Anonymkode: 0992c...334
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Skrevet 24. oktober 2021 Få deg nye venner … som har e forbruksmønster og interesser som deg. Anonymkode: 9c241...87c
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #3 Skrevet 24. oktober 2021 Prøv å se verdien i annet en penger. Anonymkode: 38bc1...156
saltvann Skrevet 24. oktober 2021 #4 Skrevet 24. oktober 2021 Vanskelig situasjon. For dem så er det sikkert null problem å betale for deg, blir som at du skal betale en brus for dem (noen hundrelapper for dem, er som noen tiere for deg). Men da blir det skapt ubalanse i vennskapet også. Så du må enten tenke at det er greit at de kan betale litt for deg, kjøpe det billigste (spise før du drar og bli med pga det sosiale) eller ikke være med.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 Inviter til ting som ikke koster så mye penger, grilling eller picknick i parken, middag hjemme, tur med medbragt mat o.l. Ellers så er det helt greit å ikke bli med hver gang man skal ut og spise, det er lov å takke nei. Anonymkode: e1ddd...b9f
Tuba Skrevet 25. oktober 2021 #6 Skrevet 25. oktober 2021 Kanskje du kan prate med dem om det? I min vennegjeng er økonomien veldig forskjellig men vi prøver å bare gjøre ting sammen som alle har råd til uten at vi trenger å gjøre så mye nummer av det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå