Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i et forhold , men føler vel egentlig at vi bare er venner... vi har ingen seksuell omgang, og har hatt kanskje 10 samleier på 2 år. vi kysser ikke. Kjenner at jeg helst ikke vil kose med han når vi sitter i sofaen. Derimot syns jeg han er kjekk å ha når jeg må ha hjelp til praktiske ting med bil eller møbler. greit med en biltur . greit med litt selskap , en gang i blant. men ofte gleder jeg med til han skal hjem på kvelden så jeg blir alene. tar fort kontakt om jeg må på ikea og trenger hjelp , liksom...

er vel litt sliten av forhold og menn, og ønsker meg mest en venn . men han føler jo seg utnyttet da........

Anonymkode: 57146...fe2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

jeg er i et forhold , men føler vel egentlig at vi bare er venner... vi har ingen seksuell omgang, og har hatt kanskje 10 samleier på 2 år. vi kysser ikke. Kjenner at jeg helst ikke vil kose med han når vi sitter i sofaen. Derimot syns jeg han er kjekk å ha når jeg må ha hjelp til praktiske ting med bil eller møbler. greit med en biltur . greit med litt selskap , en gang i blant. men ofte gleder jeg med til han skal hjem på kvelden så jeg blir alene. tar fort kontakt om jeg må på ikea og trenger hjelp , liksom...

er vel litt sliten av forhold og menn, og ønsker meg mest en venn . men han føler jo seg utnyttet da........

Anonymkode: 57146...fe2

Om dere begge er tilfreds med det så er det jo greit, viss ikke er det jo mindre greit. Kanskje dere uansett fungerer bedre som venner?

Skrevet

Har dere barn? 

Et forhold med jobbes med, dere må snakke sammen, og fortelle hva du føler deg. Han kan ikke vite det eller lese tankene dine. 

Lykke til

Anonymkode: 9bf2a...ce4

Skrevet

Finnes vel ingenting bedre enn et godt vennskap? Å ha en venn for livet er vel det alle ønsker?

Skrevet
KjøttOPP skrev (6 minutter siden):

Finnes vel ingenting bedre enn et godt vennskap? Å ha en venn for livet er vel det alle ønsker?

Der den ene har følelser er dette ikke noe god ide! Selv om den andre ikke har slike følelser lenger kan de fort dukke opp når han finner seg en ny dame. Være venner når man har hatt noe seksuelt sammen, og så fortsetter vennskapet når man går inn i et forhold kan også spre usikkerhet inn i det nye forholdet. Så virker det veldig som om "tjenestene" bare går en vei når hun trenger det, dette kommer bare ikke til å fortsette inn i et vennskap når han finner seg en ny. Altså dette er neppe gjennomførbart på sikt. Få "kjæreste" ting hos en venn er bare stygt gjort. Si heller rett ut at det ikke er følelser der, og la han slippe å jobbe som en hund for å få sex noen ganger i året.

• Liker 1
Skrevet

Så vær venner i stedet da. Men hvis du er interessert i å ha han som venn så må du gi litt tilbake også, ikke bare bruke han når du er på IKEA og trenger hjelp til ting hjemme som du skriver. Du høres sykt bortskjemt ut. 

Anonymkode: c3089...e16

• Liker 3
Skrevet

Dessverre var jeg og min exmann blitt det og. Forholdet tok slutt. Veldig dumt pga barna. 

Anonymkode: 2787f...5b8

Skrevet

Her er vi ikke venner en gang...vi bare bor i samme hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...