AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 ..og det er fullt i hodet mitt. Han har vært lenge arbeidsledig og har lite folk å snakke med-så da får jeg høre alle tanker og følelser og hvordan kroppen hans føles til enhver tid-og jeg orker ikke å engasjere meg hver dag hele tiden. Er alltid noe. Vet jeg burde støtte mer og være der mer, men har som sagt nok med meg selv🤯 Tips? Anonymkode: 5fa0f...c26 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 Hvis du oppriktig føler at du har nok med deg selv, er nok ikke et kjærlighetsforhold noe for deg. Anonymkode: 9cda4...4ca 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Om han sliter deg ut, hvorfor er dere sammen? Elsker du han da? Anonymkode: c87f6...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Om han sliter deg ut, hvorfor er dere sammen? Elsker du han da? Anonymkode: c87f6...ba9 Han er en snill, god omsorgsfull mann og far. Er veldig glad i han. Blir bare veldig mye med den evige strømmen om de samme tingene. Han har vært arbeidsledig i 5 år og det sliter på hele familien. Jeg har AAP og går i behandling. Økonomien er dårlig og jeg ønsker å kunne gi mer av meg selv. Anonymkode: 5fa0f...c26
Crazydoglady Skrevet 23. oktober 2021 #5 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): ..og det er fullt i hodet mitt. Han har vært lenge arbeidsledig og har lite folk å snakke med-så da får jeg høre alle tanker og følelser og hvordan kroppen hans føles til enhver tid-og jeg orker ikke å engasjere meg hver dag hele tiden. Er alltid noe. Vet jeg burde støtte mer og være der mer, men har som sagt nok med meg selv🤯 Tips? Anonymkode: 5fa0f...c26 Alenetid?🙂
KjøttOPP Skrevet 23. oktober 2021 #6 Skrevet 23. oktober 2021 Mtp at det er et barn inni bildet her, ville jeg ha kontaktet barnevernet og prøvd å legge fram situasjonen, for å se om det kunne vært noen hjelpetiltak som kunne ha støttet dere som familie. Er mange gode tiltak der ute som er ment å avlaste foreldre og barn
Miranda Bailey Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 Kanskje du kan anbefale han å ta kontakt med fastlege eller rask psykisk helsehjelp? I et forhold må man selvsagt kunne lene seg på hverandre, men du skal ikke være en psykolog for han. Det finnes grenser for hvor mye man burde lesse over på partnere, familie og venner. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #8 Skrevet 23. oktober 2021 arbeidsledig i hele 5 år og du på AAP. Dere er jo da begge bare hjemme eller? Kanskje det er noe dere kan gjøre sammen, feks begynne å trene eller gå tur? Anonymkode: c87f6...ba9
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #9 Skrevet 23. oktober 2021 Dere trør for mye oppi hverandre. Og du er partneren hans, ikke terapeuten. Hvis han har så stort behov for å lasse ut, får han gå til profesjonelle. 5 år som arbeidsledig?? Han skal ikke utvide området han søker i da? Det må jo slite voldsomt på det mentale. Anonymkode: 631d8...f77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå