AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Dame, budsjett er ca 150 kr. Vi legger ikke så mye i gaver. Forslag? Anonymkode: a76ed...9cc
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 (endret) Jeg er snart 60 og ville blitt glad for en flaske vin, eksklusiv sjokolade eller en god balsamicoeddik. Jeg ønsker meg helst noe jeg kan spise, jeg har nok ting, syns jeg. Anonymkode: 8a036...fb3 Ryddet for sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 27. oktober 2021 av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg er 60 snart, og min ønskeliste er dette: - Matkurv med delikatesser - God vin - Gavekort på hudpleie/frisør - Pondusbøker For 150 kroner får du f.eks. en grei flaske vin, eller en liten matkurv med f.eks. en god ost med marmelade til eller som en annen her sa: En god balsamico (eller olivenolje). Men dette forutsetter jo at vedkommende er interessert i god mat og vin, da. Hvis ikke: En god te med en fin tekopp? Mange damer er glad i god sjokolade, da er kvalitetskonfekt aldri feil. Men vet du noe om hva hun liker? Interessene hennes? Anonymkode: 12e9a...bd9
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #4 Skrevet 25. oktober 2021 Takk for forslagene. Best om dere ikke svarer åpenbare trollebrukere. Anonymkode: a76ed...9cc
Perelandra Skrevet 27. oktober 2021 #5 Skrevet 27. oktober 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring og avsporinger Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå