Gå til innhold

Har du hatt Klamydia eller andre kjønnssykdommer? Fikk det deg til å bli flinkere med beskyttelse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 6410d...770

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dytt

Anonymkode: 6410d...770

push push push 😁

Aldri hatt noe, jeg har alltid brukt dong med nye partner før test.

Anonymkode: d2996...c19

Skrevet

Nei, aldri hatt en kjønnssykdom. Har kun hatt ubeskyttet sex med fire partnere, og alle har jeg hatt en langvarig relasjon med. Jeg ville aldri hatt ubeskyttet sex med noen jeg ikke kjente godt.

Anonymkode: e2293...2c1

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri hatt klamydia, men min forrige mann ga meg HPV, med påfølgende celleforandringer, konisering, og evig angst for at det skal utvikle seg til livmorhalskreft, så jeg har gått i sølibat. 

Anonymkode: cd9a0...ea3

• Liker 1
Skrevet

Synd at det å bruke kondom skal være så vanskelig for mange. Bare fordeler slik jeg ser det.

Anonymkode: 01ce3...413

Skrevet

Jeg er nok griseheldig. Har hatt ubeskyttet sex med bortimot hundre damer, men har aldri blitt smittet av noe. 

Anonymkode: 027e8...823

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, aldri hatt en kjønnssykdom. Har kun hatt ubeskyttet sex med fire partnere, og alle har jeg hatt en langvarig relasjon med. Jeg ville aldri hatt ubeskyttet sex med noen jeg ikke kjente godt.

Anonymkode: e2293...2c1

Så naivt. Mange er jo utro 

Anonymkode: 758cd...a4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg er nok griseheldig. Har hatt ubeskyttet sex med bortimot hundre damer, men har aldri blitt smittet av noe. 

Høres ut som ønsketenkning. 

Din høyre hånd, og noen ganger venstre, er ikke "hundre damer" 😉😁

Skrevet

Fikk Gonorre etter en tur til Thailand. 

Anonymkode: 3b4be...185

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så naivt. Mange er jo utro 

Jepp. Fikk klamydia av samboer som viste seg å ha kjøpt sex av prostituerte. Han ble kasta ut, for å si det sånn. Så viktig å teste seg innimellom selv om man selv ikke er utro. Og har fast forhold

Anonymkode: 25843...ef6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høres ut som ønsketenkning. 

Din høyre hånd, og noen ganger venstre, er ikke "hundre damer" 😉😁

Nei, det er høyre og venstre hånd. De har blitt brukt veldig mye mer en hundre ganger. 

Skrevet

Ja. Fikk herpes av en mann som maste seg til ingen kondom… var forjævlig. Syk i 7 uker. 
har siden alltid brukt kondom. 

Anonymkode: a2bd9...31a

• Liker 1
Skrevet

Herpes er ikke vanlig å teste for og er noe 70-80% av befolkningen har. Det kan og ligge latent i mange år. Så mange har det uten å vite det. Leppeherpes kan smitte fra munn til partners underliv og omvendt. Og man kan ha begge deler. En type i underlivet og en på munn. Jeg ble smittet på munn som barn og fikk i underlivet som godt voksen. Fra en jeg var i fast forhold med. Var veldig dårlig lenge. Men bruker nå Valtrex og har ingen utbrudd mer. 

Anonymkode: eee3d...209

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...