AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Her går det mot planlagt keisersnitt nr.2. Er 3,5 år siden forrige gang og arret er nå nesten usynlig. Magen ble fin igjen etter en stund og fikk ikke noe varig «heng». Nå lurer jeg på hvordan det vil bli etter ks nr.2. Hvordan ble din mage etter ks nr2? Fikk du mer heng/styggere mage? Kuttet de i samme arr som første gang eller fikk du to arr? Takknemmelig for svar Anonymkode: cb2a6...b2e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 De tar ikke snittet samme plass. Så man får det de kaller dobbel smiley , altså to streker på magen. Anonymkode: 59c8a...15b
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her går det mot planlagt keisersnitt nr.2. Er 3,5 år siden forrige gang og arret er nå nesten usynlig. Magen ble fin igjen etter en stund og fikk ikke noe varig «heng». Nå lurer jeg på hvordan det vil bli etter ks nr.2. Hvordan ble din mage etter ks nr2? Fikk du mer heng/styggere mage? Kuttet de i samme arr som første gang eller fikk du to arr? Takknemmelig for svar Anonymkode: cb2a6...b2e Tre keisersnitt, samme snittet hver gang,.men snittet går fra navle og nett ned pga at det første gangen var haste keisersnitt. Jeg er normalvekt m flat ( og trent) mage, så er kun arret som vises. Lever veldig godt m det ❤❤ Anonymkode: 7dd80...378 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 Fikk heng etter første keisersnitt, det ble ikke noe verre eller bedre etter de to neste keisersnittene. To arr (det siste keisersnittet ble tatt en cm eller to over de to første. De sa de prøver å ta nye snitt i arret, men det er ikke alltid det vises så godt. Anonymkode: 800da...62c
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #5 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg har tatt to. Et katastrofe, og et planlagt. De tok snittet i arret fra forrige ks. Jeg hadde veldig mye arrdannelse fra katastrofesnittet så kirurgen brukte tid på å få barnet ut, eller skjære igjennom. Magen min så jeg ingenting gale med etter begge keisersnitta, men jeg har gått ned 40 kilo og ser at første ks er syingen gjort veldig dårlig. Jeg har en ekstre hudfold der det samler seg sopp osv, men det tror jeg er pga vektnedgangen. Generelt sett syns jeg ks-arr er veldig fint. Mitt er på ca 10-12 cm. Anonymkode: 5ca77...fc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå