Gjest Gjest_nysgjerrig_* Skrevet 4. oktober 2005 #1 Skrevet 4. oktober 2005 Vi prøver vel litt halvveis, men ikke helt siden vi er midt i et oppussings prosjekt og en god del igjen før vi er ferdige! Jeg har brukt FF i tre sykluser (dette er den tredje) gikk på pillen før dette. Første syklus hadde jeg en lutealfase på 13 dager, andre bare på 9 (to dager med spotting først på begge) Nå er jeg på dag 13 uten noe som hest spotting. På en måte så vekker det et lite håp i meg, på en annen side så passer det jo litt dårlig, men jeg vet hvis det er negativt blir jeg stressa, men blir det positivt kommer jeg sikkert til å bli vettskremt. Ellers har jeg ikke hatt så sterke menssmerter, eller tegn på mensen som vanlig... Skal jeg teste, eller skal jeg ikke??
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #2 Skrevet 4. oktober 2005 Høres ut som du er litt stressa av å tenke på om det er det ene eller andre så hvorfor ikke bare ta den testen å bli ferdig med det?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 4. oktober 2005 #3 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg skrev egentlig litt feil, hvis det blir negativt så blir jeg ikke stressa, men skuffa! Har egenlig bestemt meg for å vente til fredag med å teste, siden jeg på en måte vet at mensen kommer...
BlaBla Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 Test, da slipper du å gå å lure. Det blir ikke no bedre av å utsette det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå