Gå til innhold

syk og alene med barn -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her etter 3 dager med feber og er helt kake i hodet. Sliten og vil egentlig bare ligge alene å sove. Men min sønn er her på samvær og sitter her i pledd og med film og iPad. 

Jeg har null overskudd og det er vondt overalt. Han vil gjerne på kino med i disse dager burde jeg jo ikke dra å sitte sammen med en haug andre mennesker og ha feber.. 

er lei meg og har dårlig samvittighet. hva gjør dere andre som er alene med barn når dere er syke? 

Anonymkode: 7e6e0...ab3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg 100% alene med 2 barn, og når jeg er sykt, så blir det TV, iPad osv på barna, og frossen pizza. Men de overlever jo fint med det noen dager. Jeg er jo ikke syk ofte. 

Anonymkode: 5e460...573

• Liker 6
Skrevet

Slumrer på sofaen, lettvint mat, fri flyt av snacks og skjerm. Og forklarer at jeg er syk, jeg kan ikke være med på alt. 

Kino og andre offentlige steder/arrangementer er utelukket som syk - også til vanlig. Det forstår de fleste barn - spesielt etter de siste to årene.

Ja, det er kjipt å være syk eller ha syk forelder på samvær. Det er lov å være skuffet, men rydd vekk den dårlige samvittigheten din - du har ikke akkurat valgt å bli syk under samvær med vilje. 

Anonymkode: af79d...1a8

• Liker 1
Skrevet

Har du dårlig samvittighet og trenger bekreftelse og trøst? Jeg er redd kvinneguiden ikke er riktig sted, men du skal få litt av meg. Fri skjermtid er innafor! Brødskive og takeout til middag er innenfor! Kast alt du ønsker å være som mor ut av vinduet og ikke ha dårlig samvittighet. Bare overlev! Dere har mange helger til kino og utflukter foran dere. Denne uken må ikke være perfekt. Du er bra nok! Barn storkoser seg uansett! 

Anonymkode: 86a6a...39b

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke alene, men har vært langvarig  sykmeldt og en del alene pga mannens jobb. Vanlige ønsker/meninger/hvor lista ligger ift det å være en mamma teller ikke når du er syk. Alt er lov, ungen overlever. Resten av livet teller.

Anonymkode: 09705...2a0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...