Gå til innhold

Utroskap på nakenprat og andre plattformer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt bruker på nakenprat, dirtysnappet med menn og truffet tre menn derfra. To av dem viste seg å være gift, men det kom frem senere. Jeg forstår at utroskap ikke bare gjøres av menn, men det er de jeg ser og snakker med. Og jeg sitter igjen med noen spørsmål, så hadde vært interessant å høre fra den utro sitt ståsted, ikke den som har opplevd at partner har vært utro mot en. Hva er det som gjør at du er utro? De jeg har truffet har vært på aktiv søken etter fler enn meg, altså det holdt ikke med en dame å hygge seg med. Er man lykkelig i forholdet sitt og med familieforholdene når man er veldig aktiv utro?

Anonymkode: e797b...d2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten alle menn på nakenprat er gift eller samboer. Samtlige spør om diskret treff. De som står i åpne forhold har ikke det. Noen veldig få er single, og noen veldig få er faktisk i åpne forhold. De opptatte mennene vil bare ha sex. Mange får ikke sex hjemme, derfor nakenprat. De er for feige til å skille seg. Dere må aldri la dere lure av menn på nakenprat. 
feks: en jeg traff noen ganger, han var samboer og 47 år. Profilen hans der inne i dag, står han som singel og 30 år…. Mye bullshit der inne!

Anonymkode: 28915...ae0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Samtlige spør om diskret treff. De som står i åpne forhold har ikke det.

Det stemmer ikke. Det er mange grunner til å ønske diskresjon selv om man er i åpent forhold.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

en jeg traff noen ganger, han var samboer og 47 år. Profilen hans der inne i dag, står han som singel og 30 år…. Mye bullshit der inne!

Dette understreker bare at det er mange menn sin (feige) dating strategi er å si hva som helst (ååh du er så peeen), inkludert å lyge (alder og status), benekte intensjoner og påstå det motsatte (vi er bare venner heheh) for å ha sex med deg, et eller annet sted down the line.

Og.. vel, dessverre virker det, ellers hadde denne "strategien" ikke funnet sted 🤷‍♂️

/offtopic

• Liker 4
Skrevet
umAxa skrev (3 minutter siden):

Dette understreker bare at det er mange menn sin (feige) dating strategi er å si hva som helst (ååh du er så peeen), inkludert å lyge (alder og status), benekte intensjoner og påstå det motsatte (vi er bare venner heheh) for å ha sex med deg, et eller annet sted down the line.

Og.. vel, dessverre virker det, ellers hadde denne "strategien" ikke funnet sted 🤷‍♂️

/offtopic

Er du overrasket over at menn vil ha sex? Hadde det vært bedre mener du at menn i utgangspunktet ikke ville ha sex..?

Skrevet
Just now, ABM said:

Er du overrasket over at menn vil ha sex? Hadde det vært bedre mener du at menn i utgangspunktet ikke ville ha sex..?

Nei, jeg er veldig kjent med åssen menn har seksuelle drivkrefter i seg. Jeg er bare ærlig om hva intensjonene bak hva de sier er.

Kilde: er mann

Skrevet
umAxa skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg er veldig kjent med åssen menn har seksuelle drivkrefter i seg. Jeg er bare ærlig om hva intensjonene bak hva de sier er.

Kilde: er mann

Hvorfor sier du "de sier" og ikke " vi sier" da? 

Skrevet
1 minutt siden, ABM said:

Hvorfor sier du "de sier" og ikke " vi sier" da? 

Fordi jeg ville skrive "Kilde: er mann" på slutten. Kall det et halvhjertet one-liner på en rolig lørdags ettermiddag 🤷‍♂️

Skrevet

Jeg og har vært på nakenprat, og det er stort sett bare gifte menn der. For mange år siden, så møtte jeg en der, som var singel, og vi hadde det veldig gøy sammen i 1 års tid. Så har 2 ganger senere prøvd å legge ut annonse der for å møte noen, men ender opp med at jeg ikke møter noen, for flertallet er i forhold. 

Og man kan jo miste litt troen på trofaste menn, når det er flere 100 menn som kontakter deg, og alle i forhold.

Anonymkode: a9723...3b8

• Liker 5
Skrevet
umAxa skrev (3 minutter siden):

Fordi jeg ville skrive "Kilde: er mann" på slutten. Kall det et halvhjertet one-liner på en rolig lørdags ettermiddag 🤷‍♂️

😂..ok...ha en fortsatt fin lørdag da;

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg og har vært på nakenprat, og det er stort sett bare gifte menn der. For mange år siden, så møtte jeg en der, som var singel, og vi hadde det veldig gøy sammen i 1 års tid. Så har 2 ganger senere prøvd å legge ut annonse der for å møte noen, men ender opp med at jeg ikke møter noen, for flertallet er i forhold. 

Og man kan jo miste litt troen på trofaste menn, når det er flere 100 menn som kontakter deg, og alle i forhold.

Anonymkode: a9723...3b8

Ja🥴 har begynt å miste litt troen ja når det er så mange som strekker seg så langt for å være utro. Og så holder det liksom ikke med en, det virker som når de har fått  en på snøret så er det en drivkraft som skrus på og de må ha fler. Fikk ikke følt meg spesiell som hemmelig elsker heller😂

Skrevet

Og hvor får de all tiden til å holde på med det her? De har jo stort sett barn og..

Skrevet

Hvilke kvinner og menn er på noe som heter noe slikt? Blodharry. Tror jeg hadde slitt mest med synet mitt på partners intellekt om jeg hørte om noe sånt

Anonymkode: c2818...41e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og hvor får de all tiden til å holde på med det her? De har jo stort sett barn og..

Spes de som har reisejobb driver med dette. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Spes de som har reisejobb driver med dette. 

Ja, men og menn som er hjemme i det daglige. Synes det er rart. De er på telefonen hele tiden. Hadde jeg vært med en som stadig var på toalettet eller innom et annet rom en gang i timen. Ja da hadde jeg begynt å lure.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

De bruker vel tida du bruker på kg 

Anonymkode: 82577...6ad

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, ABM said:

Sex med hvem man vil til enhver tid er forbeholdt  single hvis noen. Det hører ikke hjemme i et fast forhold med mindre begge er enig om å være i et åpent forhold. I så fall (ikke åpent forhold) får man holde seg til onani.

Anonymkode: 8c7de...01b

• Liker 2
Skrevet

Dama til en kamerat var ute på joggetur og traff en kjekk fyr der som hun pulte ute i skogen. Synes ikke hun var noe bedre for å si det slik. Barn hadde de sammen også. 

Skrevet

Jeg og min partner har innimellom truffet ekstra mann, de fleste av disse er opptatt. Husker en vi møtte over tid som reiste mye i jobben, han ble nesten fersket ved at kona fant ut han hadde booket seg inn på en annen hotellkjede enn han pleide gjennom jobb, så regner med hun allerede var litt mistenksom siden hun catcha det så kjapt. Han ønsket å fortsette møte oss, måtte bare enda mer lureri til, da trakk vi oss. Han sa ingenting galt om kona men han ville leve ut sin bi-side som hun ikke visste om.

Anonymkode: 0c16b...c9e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De bruker vel tida du bruker på kg 

Anonymkode: 82577...6ad

Godt mulig, men jeg er hverken opptatt eller har barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...