AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Det er en sak jeg har tenkt lenge på å som bygger på daglige observasjoner. Noen fugler deler maten mellom seg på fuglebrettet. Men så rotter de seg sammen mot andre fugler som har mer farge og er finere å se på. Er det underklassefuglene som angriper overklassefuglene? Eller hvorfor oppfører de seg sånn mot andre fugler? Anonymkode: c7006...da0
stan Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 Kan du først forklare oss hvordan du definerer kommunisme? Det du beskriver er vel bare forskjellen på oss og dem. Hva som er fine og ikke fine fugler er egenskaper du tillegger dem.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 stan skrev (3 minutter siden): Kan du først forklare oss hvordan du definerer kommunisme? Det du beskriver er vel bare forskjellen på oss og dem. Hva som er fine og ikke fine fugler er egenskaper du tillegger dem. Kommunisme er system som ikke liker overklasse. Kommunisme liker underklassen og vil dele likt med andre som er like seg selv, men ikke de som er bedre i bedre klasser. Når noen har fine klær å blir mobbet så er det kommunistiske tanker om andre mennesker. De fuglene som er på brettet deler alt mellom seg men ikke med den fine fugelen. De kommunistiske fuglene vil utstøte den og en annen fugel som bare av og til kommer. Anonymkode: c7006...da0
stan Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommunisme er system som ikke liker overklasse. Kommunisme liker underklassen og vil dele likt med andre som er like seg selv, men ikke de som er bedre i bedre klasser. Når noen har fine klær å blir mobbet så er det kommunistiske tanker om andre mennesker. De fuglene som er på brettet deler alt mellom seg men ikke med den fine fugelen. De kommunistiske fuglene vil utstøte den og en annen fugel som bare av og til kommer. Anonymkode: c7006...da0 Tror du bør lese deg opp på kommunistiske ideer. Det klasseløse samfunnet har ikke underklasse og overklasse, så av alle ismer er det ikke kommunismen fuglene dine egne praktiserer. Kommunismen mener jo alle er like mye verdt. Heller noe mer som nazisme. De likte ikke dem som var anderledes. Så det er nok under-fuglene som blir utstøtt. (Nazistene ville ha drept dem, men fugler er vel ikke så onde som mennesker?)
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #5 Skrevet 23. oktober 2021 stan skrev (1 minutt siden): Tror du bør lese deg opp på kommunistiske ideer. Det klasseløse samfunnet har ikke underklasse og overklasse, så av alle ismer er det ikke kommunismen fuglene dine egne praktiserer. Kommunismen mener jo alle er like mye verdt. Heller noe mer som nazisme. De likte ikke dem som var anderledes. Så det er nok under-fuglene som blir utstøtt. (Nazistene ville ha drept dem, men fugler er vel ikke så onde som mennesker?) Er fuglene i hagen min nasister? 😮 Anonymkode: c7006...da0
stan Skrevet 23. oktober 2021 #6 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er fuglene i hagen min nasister? 😮 Anonymkode: c7006...da0 Neppe. Men de holder sammen mot andre fugler. I hagen min ser jeg at ulike arter kommer til hver sin tid for å spise. Meiser blander seg lite med spurver osv. Et par duer kommer når det de andre er borte. Skjærene er tidlig ute, i grålysningen. Selv om fugler virker like for oss, vet de bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 stan skrev (1 minutt siden): Neppe. Men de holder sammen mot andre fugler. I hagen min ser jeg at ulike arter kommer til hver sin tid for å spise. Meiser blander seg lite med spurver osv. Et par duer kommer når det de andre er borte. Skjærene er tidlig ute, i grålysningen. Selv om fugler virker like for oss, vet de bedre. Oki, å takk for oppklaring. Da skal jeg ikke bekymre meg mye mere for det er naturlig at fugler har nasistiske tanker. Anonymkode: c7006...da0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå