Gjest Stine-Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #1 Skrevet 4. oktober 2005 Noen som har et tips om en god deodorant som ikke er så dyr? Bruker vanligvis deodorant fra Vichy eller Biotherm, men på grunn av litt dårlig råd for øyeblikket kjøpte jeg deodorant fra Palmolive, den grønne som hun tennisdama reklamerer for... Etter noen dagers bruk har jeg fått rødt utslett, som svir noe for j...... Og vanligvis reagerer jeg ikke spesielt på ymse merker. Noen som har gode erfaringer med "supermarkeddeo"?
Gjest Xavia Skrevet 4. oktober 2005 #2 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg bruker deodorant fra merket LdB. Den er gul, fås på Vita. Fungerer utmerket. Diskret duft, og fungerer på min sensitive hud.
Nilma Skrevet 4. oktober 2005 #3 Skrevet 4. oktober 2005 H&M har faktisk en veldig god deo. Billig (rundt 20 kr), lukter godt og diskrét og tørker raskt. Husker ikke hva den heter, men det er deres eget merke, produktene er pastellfargede (finnes i flere farger /dufter). Jeg har en sterk mistanke om at resten av serien er noe skvip, men deoen er altså kjempegod.
smil Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 Noen som har et tips om en god deodorant som ikke er så dyr? Bruker vanligvis deodorant fra Vichy eller Biotherm, men på grunn av litt dårlig råd for øyeblikket kjøpte jeg deodorant fra Palmolive, den grønne som hun tennisdama reklamerer for... Etter noen dagers bruk har jeg fått rødt utslett, som svir noe for j...... Og vanligvis reagerer jeg ikke spesielt på ymse merker. Noen som har gode erfaringer med "supermarkeddeo"? ← Jeg bruker også en grønn en fra Palmolive - den med aloe vera. Er det den samme du har? Jeg synes den er kjempegod, mild og effektiv. Men skulle gjerne hatt en uten parfyme i stedet.
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2005 #5 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg liker deoen fra HTH veldig godt. Den lukter rent og mildt, irriterer ikke huden, og funker bra for mine forhold. Koster ca 30 kroner hos matvarebutikker eller Vita.
Månekvinnen Skrevet 4. oktober 2005 #6 Skrevet 4. oktober 2005 Apropos den fra Palmolive med aloe vera. Skjønner ikke hvorfor de lanserer en til menn også, siden den for kvinner allerede lukter MANN! Jævligste deoen jeg har vært borti...blæh. Synes HTH er bra jeg, bortsett fra at jeg strever for å finne den.... Og jeg anbefaler virkelig ikke Dove, siden den lukter ferdig svette....
smil Skrevet 4. oktober 2005 #7 Skrevet 4. oktober 2005 Apropos den fra Palmolive med aloe vera. Skjønner ikke hvorfor de lanserer en til menn også, siden den for kvinner allerede lukter MANN! Jævligste deoen jeg har vært borti...blæh. Synes HTH er bra jeg, bortsett fra at jeg strever for å finne den.... Og jeg anbefaler virkelig ikke Dove, siden den lukter ferdig svette.... ← Lukter den mann? Det har ikke jeg tenkt på...
BlackBerry Skrevet 4. oktober 2005 #8 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Du kan jo prøve Cosmica fra apoteket. Koster ca 40 kr. Endret 4. oktober 2005 av Aliana
Tusseline Skrevet 4. oktober 2005 #9 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er kjempefornøyd med Cliniderm fra Apoteket, men er usikker på om de fører den lenger.
Elodi Skrevet 4. oktober 2005 #10 Skrevet 4. oktober 2005 Og jeg anbefaler virkelig ikke Dove, siden den lukter ferdig svette.... ←
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #11 Skrevet 4. oktober 2005 Har brukt Sterilan i 8 år og kunne aldri tenke meg å bruke noen andre. (og jeg har prøvd mange!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå