AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 mannen på 45 har vært hos frisøren- en ung lærling og ser virkelig ikke ut. Hun har klippet han veldig maskinkort i nakken , på det korteste er det ikke hår, du ser huden. Han får en sånn fettnakke , da han er veldig overvektig. Bollekinna blir også veldig framtredende med så lite hår. Frisøren har tydeligvis ikke evne til å se forskjell på gutter på 10 år og menn på 40 +. Jeg har prøvd å si til han at han er mye finere med litt hår, og at maskinkort i nakken ikke er fint . ( mye finere med litt lengde og at de bruker saks ) hans bestemor sier det samme, at han klipper seg altfor kort. Men vil ikke høre . Når han skal ivei å klippe seg er håret hans i perfekt lengde og han ser bra ut, men da skal han til frisøren å skamklippe seg. usj, så stygg . Anonymkode: a33b7...045
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 Dette er en litt kjip situasjon, faktisk. Det er hans kropp, hans hår og han skal få bestemme helt selv hvordan han vil se ut. Men når man er flere som ser det hadde vert så mye finere, friskere, bedre å endre litt, som en hårklipp, på utseendet så er det vanskelig å ikke kommentere det gjentatte ganger eller å gå å se på det og irritere seg litt. For det er helt lov å si det til vedkommende, at det hadde vert finere med lengre eller kortere hår. Men gjentatte uønskede uttalelser er ikke greit. Jeg hadde nok nevnt det flere ganger jeg også skal jeg være ærlig.. Her lar mannen min håret vokse for langt før klipp, og det kommenteres.. Anonymkode: e9da9...1df 1
Gjest Blondie65 Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Ikke skyld på frisøren! Det er mannen som bestiller hårklippen.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 Det er bare hår. Få litt perspektiv i livet, kvinne! Anonymkode: adf83...f55 2
~ m a u d e ~ Skrevet 23. oktober 2021 #5 Skrevet 23. oktober 2021 Mate value. Vil du ha en mann som er opptatt av håret så må du senke kravene på andre hold. Vil du ha en mann som er jevnt over bedre enn den du har, må du bli jevnt over bedre selv. Et tips kan jo være å droppe sukk og stønn og misnøye? 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #6 Skrevet 23. oktober 2021 Har en annen variant av samme problem. Mannen er egentlig veldig kjekk, på alle måter. Men litt tynn i håret etterhvert. Han insisterer på at frisør skal være så billig som mulig. (for seg, klager null-niks på at jeg lett bruker 4000kr) Så finner en sjappe som sikkert ikke registrerer moms en gang, betaler 100kr, og er strålende fornøyd... Det ser helt forferdelig ut, hver gang. Og han nekter å høre. Anonymkode: 76fa3...7d8 2
Gjest Elder Millennial Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 Du søte mi tid🙈 Kanskje du skulle vert med til frisøren og forklart de hvordan håret til gutten 😬 host kremt🙄 mannen din skal klippes i så fall🤷♀️🤦♀️
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #8 Skrevet 23. oktober 2021 Så rare svar her. Slike svar var det ikke i den andre tråden det mannen skrev at konen hadde skamklipt seg Anonymkode: e9da9...1df 2
Brunello Skrevet 23. oktober 2021 #9 Skrevet 23. oktober 2021 Her er vel det beste alternativet at han slanker seg så frisyren han liker blir mer kledelig. Til dels uenig men de som mener frisøren er helt uten skyld. I ungdommen hadde jeg veldig kort frisyre. Da jeg skulle klippe meg for første gang etter utført førstegangstjeneste var det klar melding fra frisøren. Nå er du voksen, da må du legge bort ungdomsfrisyren. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #10 Skrevet 23. oktober 2021 Frisøren er medskyldig. Enhver frisør bør ha evne til å si ifra om menneske på frisørstolen ikke kler den sveisen de ønsker, og heller komme med forslag til annet. Velger da dette menneske å likevel ha den opprinnelig tenkte sveisen, så ok. Frisøren har gjort sitt før klipp, og må deretter klippe sitt beste. Men, lærlinger er ment til å lære. La oss håpe at vedkommende lærte noe, eller at mentoren i hvert fall ga lærlingen en liten pekefinger om hva en frisør bør ha evne til. Anonymkode: 7afc1...59d 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #11 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så rare svar her. Slike svar var det ikke i den andre tråden det mannen skrev at konen hadde skamklipt seg Anonymkode: e9da9...1df Den tråden så jeg aldri. Men i så tilfelle ville jeg svart at jeg selvfølgelig hadde avklart med mannen, da han elsker håret mitt. Ikke at han hadde fått bestemt, men jeg hadde fortalt hvorfor. Men først og fremst hadde jeg hørt på han, og venninner, før jeg tok et valg. For ofte ser andre deg bedre enn det du klarer selv. Anonymkode: 76fa3...7d8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #12 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): mannen på 45 har vært hos frisøren- en ung lærling og ser virkelig ikke ut. Hun har klippet han veldig maskinkort i nakken , på det korteste er det ikke hår, du ser huden. Han får en sånn fettnakke , da han er veldig overvektig. Bollekinna blir også veldig framtredende med så lite hår. Frisøren har tydeligvis ikke evne til å se forskjell på gutter på 10 år og menn på 40 +. Jeg har prøvd å si til han at han er mye finere med litt hår, og at maskinkort i nakken ikke er fint . ( mye finere med litt lengde og at de bruker saks ) hans bestemor sier det samme, at han klipper seg altfor kort. Men vil ikke høre . Når han skal ivei å klippe seg er håret hans i perfekt lengde og han ser bra ut, men da skal han til frisøren å skamklippe seg. usj, så stygg . Anonymkode: a33b7...045 Å være kortklipt, og helt snauklipt i nakken, er en del av trenden hos alle menn i alle aldre. Det er også fint slikt! At du ikke liker det handler vel mer om at du kanskje er litt gammeldags og godt vant til noe annet? Han hadde vel lyst til å modernisere seg litt, og prøve noe annet. Hans valg! Anonymkode: 7fce9...3a0 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #13 Skrevet 23. oktober 2021 Han er betatt av den unge frisøren. Anonymkode: 404a4...86b 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #14 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han er betatt av den unge frisøren. Anonymkode: 404a4...86b Fy faen for noe jævla piss du kommer med. Tror du det var noen som synes du va morsom nå kanskje ? Skjerp deg ! Anonymkode: 69108...39e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #15 Skrevet 23. oktober 2021 Haha mannen min klipper seg helt snau selv en gang i året ca for å bare få nytt hår, han vet jeg synes han ser teit ut og det tiltrekker meg ikke mye. Heldigvis så Geir det ut igjen og jeg må bare fokusere på hvor glad jeg er i han den lille tiden det er så kort, det vokser heldigvis fort ut igjen 😂 men kan relatere til følelsene dine selv om min mann er lang og tynn. Jeg liker bare ikke så kort hår. Han vet det, men heldigvis er han sin egen person med egne valg, og han respekterer også mine preferanser når jeg er hos frisøren. Anonymkode: 3e2d9...fdc
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #16 Skrevet 23. oktober 2021 Det pleier mannen min også å gjøre, og jeg digger det! Han blir så rar og mindre tiltrekkende. Saken er den at jeg synes han er så kjekk, og ser han alltid får blikk fra andre damer, så jeg blir glad når han blir litt mindre kjekk🙈😂 Jeg er også av typen som, når han holder opp to klesplagg og spør hvilken han bør ta på, sier det minst flatterende! (Av samme grunn...) vet det er teit, men jeg blir litt glad når han er litt stygg. Anonymkode: 59212...24a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #17 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fy faen for noe jævla piss du kommer med. Tror du det var noen som synes du va morsom nå kanskje ? Skjerp deg ! Anonymkode: 69108...39e Det var da voldsomt. Tråkket jeg på tærne dine? Du er ikke ts, så hvorfor så sinna? Jeg mener det helt seriøst. Anonymkode: 404a4...86b
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #18 Skrevet 23. oktober 2021 Brunello skrev (8 timer siden): Her er vel det beste alternativet at han slanker seg så frisyren han liker blir mer kledelig. Til dels uenig men de som mener frisøren er helt uten skyld. I ungdommen hadde jeg veldig kort frisyre. Da jeg skulle klippe meg for første gang etter utført førstegangstjeneste var det klar melding fra frisøren. Nå er du voksen, da må du legge bort ungdomsfrisyren. Da skulle jammen frisøren fått like klar melding tilbake om at jeg må ingenting vedrørende eget hår, og salongen hadde mistet minst én kunde. Anonymkode: 3b74d...45f 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #19 Skrevet 23. oktober 2021 Høres ut som det er vekta som er for høy,og ikke håret som er for kort - ref fettnakke og bollekinn. Anonymkode: e43e0...8da
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #20 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det pleier mannen min også å gjøre, og jeg digger det! Han blir så rar og mindre tiltrekkende. Saken er den at jeg synes han er så kjekk, og ser han alltid får blikk fra andre damer, så jeg blir glad når han blir litt mindre kjekk🙈😂 Jeg er også av typen som, når han holder opp to klesplagg og spør hvilken han bør ta på, sier det minst flatterende! (Av samme grunn...) vet det er teit, men jeg blir litt glad når han er litt stygg. Anonymkode: 59212...24a 😄 Anonymkode: d7b9d...6ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå