Rusjenten Skrevet 4. oktober 2005 #1 Skrevet 4. oktober 2005 Her er noen spørsmål du kan svare på hvis du har lyst, eller kjeder deg, svar på alle eller noen 1. Hva klassifiserer du som dårlig hygiene? Har du noen i din omgangskrets med dårlig hygiene, hvor mye irriterer det deg? 2. Kjenner du noen som har rusproblemer? Hvilket inntrykk/oppfatning har du av den personen...har du prøvd å hjelpe, eller holder du deg unna? 3. Hvis noen du "kjente" fra forumet her, plutselig ringte på døra...hva hadde du gjort, og hva hadde du tenkt inni deg..La oss si at det ikke er en nær venn, men en du kjenner litt sånn perifert. 4. Samme situasjon som over, MEN du er på vei ut for å gjøre noe som kan utsettes(feks ut å handle, eller møte en venninne du treffer heller tiden) 5. Liker du kunst? Hva slags kunst liker du?Går du på kunstgallerier? Har du noen favoritt kunstnere? 6. Du er arbeidsledig og leter desperat etter jobb. Så får du en junkmail fra Orion erotikk , som søker etter medarbeider som skal pakke/ta i mot ordrer (orion selger sex hjelpemidler). Søker du på jobben? 7. Har du en ex kjæreste som du ikke helt klarer å glemme(enten du er single, dater, er gift osv) har du prøvd å få tak i han?? eller har du googlet han, eller søkt etter telefon nummeret hans? 8. Kjenner du noen som har dysleksi? Hva tenker du når du ser vedkommende skrive noe? 9. La oss si 20 år frem i tid.. måneturisme har blitt "vanlig" og vanlige folk kan reise(men det er litt dyrt, men ikke uoverkommelig... la oss 20.000kr( i dagens valuta)) Hadde du kunne tenkt deg å reist?Hvorfor/hvorfor ikke? 10. Har du sett Beverly Hills 90210? Hva betyr den serien for deg? Hvem liker du/liker ikke i serien? Hva syns du om karakterene? OK thats it, svar på hva du vil, kort eller utfyllende!
Gjest Bellatrix Skrevet 4. oktober 2005 #2 Skrevet 4. oktober 2005 1. Hva klassifiserer du som dårlig hygiene? Har du noen i din omgangskrets med dårlig hygiene, hvor mye irriterer det deg? -Folk som ikke vasker seg og lukter svettelukt. Hadde en kompis som det lukta veldig svette av. Det hendte jeg prøvde å si det til han på en diskret måte, men sånt er ikke lett. 2. Kjenner du noen som har rusproblemer? Hvilket inntrykk/oppfatning har du av den personen...har du prøvd å hjelpe, eller holder du deg unna? Kjenner folk som har vært langt nede i gjørma av narkotikamisbruk, kjenner også en som "bare" røyker hasj. Jeg kan ha lyst til å prøve å hjelpe, men føler meg litt maktesløs hvis personen ikke er villig til å se at h*n har et problem. 3. Hvis noen du "kjente" fra forumet her, plutselig ringte på døra...hva hadde du gjort, og hva hadde du tenkt inni deg..La oss si at det ikke er en nær venn, men en du kjenner litt sånn perifert. Tja, det kommer vel an på situsjonen, men jeg hadde kanskje invitert vedkommende inn på en kopp kaffe. 4. Samme situasjon som over, MEN du er på vei ut for å gjøre noe som kan utsettes(feks ut å handle, eller møte en venninne du treffer heller tiden) Vet ikke. Hadde kanskje utsatt det jeg skulle gjøre. 5. Liker du kunst? Hva slags kunst liker du?Går du på kunstgallerier? Har du noen favoritt kunstnere? Kunst kan være så mangt. Noe liker jeg, annet ikke. Det hender jeg går på kunstgallerier, men ikke ofte. Har ingen favoritt. 6. Du er arbeidsledig og leter desperat etter jobb. Så får du en junkmail fra Orion erotikk , som søker etter medarbeider som skal pakke/ta i mot ordrer (orion selger sex hjelpemidler). Søker du på jobben? Tvilsomt. Det er ikke helt meg, og da tror jeg at jeg ville gjort en dårlig jobb som selger også. 7. Har du en ex kjæreste som du ikke helt klarer å glemme(enten du er single, dater, er gift osv) har du prøvd å få tak i han?? eller har du googlet han, eller søkt etter telefon nummeret hans? Har ingen ex-kjærester. 8. Kjenner du noen som har dysleksi? Hva tenker du når du ser vedkommende skrive noe? Jeg kjenner flere med dysleksi. En av dem er så hardt rammet at jeg blir rørt når han prøver å skrive, selv om det blir en del feil. 9. La oss si 20 år frem i tid.. måneturisme har blitt "vanlig" og vanlige folk kan reise(men det er litt dyrt, men ikke uoverkommelig... la oss 20.000kr( i dagens valuta)) Hadde du kunne tenkt deg å reist?Hvorfor/hvorfor ikke? Tror ikke det. Månen fascinerer meg ikke så mye. 10. Har du sett Beverly Hills 90210? Hva betyr den serien for deg? Hvem liker du/liker ikke i serien? Hva syns du om karakterene? Så den for mange år siden. Nå betyr den igneting for meg og jeg husker lite av den.
Arkana Skrevet 4. oktober 2005 #3 Skrevet 4. oktober 2005 1. Hva klassifiserer du som dårlig hygiene? Har du noen i din omgangskrets med dårlig hygiene, hvor mye irriterer det deg? Folk som vasker seg/bytter klær så sjelden (uten at jeg skal si hva som er sjelden eller ofte) at de lukter vondt. 2. Kjenner du noen som har rusproblemer? Hvilket inntrykk/oppfatning har du av den personen...har du prøvd å hjelpe, eller holder du deg unna? Kjenner ingen med rusproblemer. 3. Hvis noen du "kjente" fra forumet her, plutselig ringte på døra...hva hadde du gjort, og hva hadde du tenkt inni deg..La oss si at det ikke er en nær venn, men en du kjenner litt sånn perifert. Jeg hadde syntes det var litt rart at vedkommende hadde fått tak i min adresse, og så oppsøkt meg når vi ikke hadde hatt nevneverdig kontakt tidligere. Hadde kanskje syntes det var litt frekt? Hadde vel ikke gjort noe spesielt. Var det noen jeg likte eller ønsket mer kontakt med hadde jeg vel invitert vedkommende inn for en prat. 4. Samme situasjon som over, MEN du er på vei ut for å gjøre noe som kan utsettes(feks ut å handle, eller møte en venninne du treffer heller tiden) Samme som over. 5. Liker du kunst? Hva slags kunst liker du?Går du på kunstgallerier? Har du noen favoritt kunstnere? Ja, jeg liker kunst. Nei, jeg går ikke på kunstgallerier. Orker ikke utdype noe om hva slags kunst eller kunstnere jeg liker. 6. Du er arbeidsledig og leter desperat etter jobb. Så får du en junkmail fra Orion erotikk , som søker etter medarbeider som skal pakke/ta i mot ordrer (orion selger sex hjelpemidler). Søker du på jobben? Ja, er man desperat så tar man det man får. 7. Har du en ex kjæreste som du ikke helt klarer å glemme(enten du er single, dater, er gift osv) har du prøvd å få tak i han?? eller har du googlet han, eller søkt etter telefon nummeret hans? Nei. 8. Kjenner du noen som har dysleksi? Hva tenker du når du ser vedkommende skrive noe? Nei. 9. La oss si 20 år frem i tid.. måneturisme har blitt "vanlig" og vanlige folk kan reise(men det er litt dyrt, men ikke uoverkommelig... la oss 20.000kr( i dagens valuta)) Hadde du kunne tenkt deg å reist?Hvorfor/hvorfor ikke? Nei, synes det er mange andre steder (på jorden) som er mer interessante. 10. Har du sett Beverly Hills 90210? Hva betyr den serien for deg? Hvem liker du/liker ikke i serien? Hva syns du om karakterene? Har vel sett en eller to episoder da jeg gikk på barneskolen. Likte ikke serien eller karakterene.
*nora* Skrevet 4. oktober 2005 #4 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) 1. Hva klassifiserer du som dårlig hygiene? Har du noen i din omgangskrets med dårlig hygiene, hvor mye irriterer det deg? Svettelukt og andre kroppslukter er dårlig hygiene. Har en venninne som eser ut, alltid har fett hår og lukter gammal svette, irriterer meg ikke, men jeg synes det er svært ubehagelig. 2. Kjenner du noen som har rusproblemer? Hvilket inntrykk/oppfatning har du av den personen...har du prøvd å hjelpe, eller holder du deg unna? Har en venninne som er alkoholiker. Akkurat nå er hun veldig ute og kjører, går og venter på behandlingsplass og jeg er redd hun må få den plassen fortere enn svint. Har hjulpet henne så godt jeg kan, stilt opp på flere måter. I perioder har jeg nesten ikke orket kontakt, fordi det har vært så mye løgner og unnskyldinger. Syns også hun er kjempeekkel når hun er full... 3. Hvis noen du "kjente" fra forumet her, plutselig ringte på døra...hva hadde du gjort, og hva hadde du tenkt inni deg..La oss si at det ikke er en nær venn, men en du kjenner litt sånn perifert. Hmm, vanskelig... Hadde vel sluppet vedkommende inn, men ikke følt meg særlig tilfreds med situasjonen. Liker å vite at folk kommer på besøk, og da iallefall om det er noen "perifere" bekjentskaper 4. Samme situasjon som over, MEN du er på vei ut for å gjøre noe som kan utsettes(feks ut å handle, eller møte en venninne du treffer heller tiden Ser det for meg, prøver komme meg unna, unnskylder med at jeg mååå på butikken, men så blir det bare for dumt, pinlig øyeblikk oppstår, og enden på visa er vel at jeg inviterer vedkommende inn. Faren er vel at h*n ikke kommer så ofte igjen.. 5. Liker du kunst? Hva slags kunst liker du?Går du på kunstgallerier? Har du noen favoritt kunstnere? Liker godt kunst ja, men har ikke så mye peiling. Liker best bilder, gjerne abstrakt, eller fotokunst. Går sjelden på gallerier, fordi jeg bor så langt unna. Ingen favorittkunstere, men har sansen for en del norke, Aune Sand bla. 6. Du er arbeidsledig og leter desperat etter jobb. Så får du en junkmail fra Orion erotikk , som søker etter medarbeider som skal pakke/ta i mot ordrer (orion selger sex hjelpemidler). Søker du på jobben? Ja 7. Har du en ex kjæreste som du ikke helt klarer å glemme(enten du er single, dater, er gift osv) har du prøvd å få tak i han?? eller har du googlet han, eller søkt etter telefon nummeret hans? Har søkt etter han ja, og frittet ut noen om opplysninger (helt diskret selvsagt... 8. Kjenner du noen som har dysleksi? Hva tenker du når du ser vedkommende skrive noe? Kjæresten min har dysleksi, og jeg tenker egentlig ikke så mye over det. 9. La oss si 20 år frem i tid.. måneturisme har blitt "vanlig" og vanlige folk kan reise(men det er litt dyrt, men ikke uoverkommelig... la oss 20.000kr( i dagens valuta)) Hadde du kunne tenkt deg å reist?Hvorfor/hvorfor ikke? Tja, ser ikke helt hva man skal finne på på månen. Hvis jeg bruker så mye penger på en ferie, ville jeg valgt et mer spennende feriemål, for opplevelser. Tror ikke månen er så spennende akkurat. 10. Har du sett Beverly Hills 90210? Hva betyr den serien for deg? Hvem liker du/liker ikke i serien? Hva syns du om karakterene? Har sett noen episoder i min spede ungdom. Husker ikke så mye, så serien betyr ingenting. Kan såvidt mane frem utseendet til noen av karakterene. Endret 4. oktober 2005 av *nora*
Gjest Embla s Skrevet 4. oktober 2005 #5 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Her er noen spørsmål du kan svare på hvis du har lyst, eller kjeder deg, svar på alle eller noen 1. Hva klassifiserer du som dårlig hygiene? Har du noen i din omgangskrets med dårlig hygiene, hvor mye irriterer det deg? For at jeg skal si at noen har dårlig hygiene, må det mer til en at det lukter svette av vedkommende i ny og ne, så nei - jeg har ikke merket meg noen i min omgangskrets med dårlig hygiene. 2. Kjenner du noen som har rusproblemer? Hvilket inntrykk/oppfatning har du av den personen...har du prøvd å hjelpe, eller holder du deg unna? Jeg har for mange år siden kjent noen med rusproblem. Det plaget meg veldig og jeg hadde nok urealistisk tro på at det skulle "gå over". Prøvde å hjelpe uten at jeg helt visste hvordan jeg skulle hjelpe. Nå kjenner jeg ingen med rusproblemer. Vet ikke hvordan jeg ville forholdt meg om jeg fikk vite at noen jeg omgås har et slikt problem. 3. Hvis noen du "kjente" fra forumet her, plutselig ringte på døra...hva hadde du gjort, og hva hadde du tenkt inni deg..La oss si at det ikke er en nær venn, men en du kjenner litt sånn perifert. Jeg ville nok blitt ganske perpleks og følt meg veldig innvadert. Ville tolket det som veldig frekt og freidig, med mindre vedkommende hadde en stående invitasjon. Tror jeg ville avvist vedkommende. 4. Samme situasjon som over, MEN du er på vei ut for å gjøre noe som kan utsettes(feks ut å handle, eller møte en venninne du treffer heller tiden) Samme som over. 5. Liker du kunst? Hva slags kunst liker du?Går du på kunstgallerier? Har du noen favoritt kunstnere? Jeg liker noe kunst, men slett ikke "det meste". Liker kunst som "kjennes i magen". Annen kunst er jeg ganske avslappet/likegyldig til. Går på gallerier innimellom (liker det, skulle gjerne gjort det mer!). Har ingen favorittkunstner, men har mange favorittbilder! 6. Du er arbeidsledig og leter desperat etter jobb. Så får du en junkmail fra Orion erotikk , som søker etter medarbeider som skal pakke/ta i mot ordrer (orion selger sex hjelpemidler). Søker du på jobben? Tja, hvorfor ikke? 7. Har du en ex kjæreste som du ikke helt klarer å glemme(enten du er single, dater, er gift osv) har du prøvd å få tak i han?? eller har du googlet han, eller søkt etter telefon nummeret hans? Noen gjør større inntrykk enn andre, og noen mennesker slutter man ikke å bry seg om/være glad i selv om de er ute av livet sitt. Det kan gjelde både gamlekjærester og gamlevenninner/venner. 8. Kjenner du noen som har dysleksi? Hva tenker du når du ser vedkommende skrive noe? Jeg kjenner noen med dysleksi, men ser vel aldri at de skriver noe. Det hender jo at jeg støter på skriftlige ting fra mennesker med dysleksi, og da tenker jeg vel kjapt at det er bra de ikke lar dysleksien forhindre seg fra å skrive, eller noe sånt. Fokuserer mer på budskap enn grammatikk. 9. La oss si 20 år frem i tid.. måneturisme har blitt "vanlig" og vanlige folk kan reise(men det er litt dyrt, men ikke uoverkommelig... la oss 20.000kr( i dagens valuta)) Hadde du kunne tenkt deg å reist?Hvorfor/hvorfor ikke? Selvfølgelig ville jeg reist! 10. Har du sett Beverly Hills 90210? Hva betyr den serien for deg? Hvem liker du/liker ikke i serien? Hva syns du om karakterene? Åh, Beverly Hills 90210... *dåne* Likte den serien veldig godt! Og i ettertid gir tanken på den meg gode minner om innlevelse, spenning og virkelighetsflukt Likte David veldig godt. Også likte jeg Slemme-Valerie! Brenda var jo bare veldig sur og melodramatisk og Kelly... vel, jeg syns hun var veldig streng med omgivelsene, hun forlangte mye av andre hun ikke selv levde opp til. Brendon(?) var utrolig eplekjekk og irriterende, Dylan var patetisk selv-destruktiv. Donna var søt&snill. Likte henne også. *nostalgisk* OK thats it, svar på hva du vil, kort eller utfyllende! ← Endret 3. desember 2005 av Embla s
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #6 Skrevet 4. oktober 2005 1. Hva klassifiserer du som dårlig hygiene? Har du noen i din omgangskrets med dårlig hygiene, hvor mye irriterer det deg? Dårlig hygiene er relativt ut fra situasjonen. Til vanlig vil jeg si at mennesker som ser/lukter urene har dårlig hygiene. Mennesker som ikke vasker hendene når de skal lage mat, spise, har tatt på møkkete ting (hunder, vært på do, jord osv.) er også uhygieniske. Ingen jeg kommer på i min omgangskrets har dårlig hygiene. Iallefall ikke nok til at jeg reagerer. 2. Kjenner du noen som har rusproblemer? Hvilket inntrykk/oppfatning har du av den personen...har du prøvd å hjelpe, eller holder du deg unna? Jeg kjenner et nært familiemedlem med alkoholproblemer. Er dessverre for pysete til å gjøre noe... Jeg er veldig glad i den personen, selv om jeg distanserer meg når h*n bruker alkohol. 3. Hvis noen du "kjente" fra forumet her, plutselig ringte på døra...hva hadde du gjort, og hva hadde du tenkt inni deg..La oss si at det ikke er en nær venn, men en du kjenner litt sånn perifert. Jeg er dårlig med uventet besøk. Jeg føler at huset er for rotete og jeg føler meg nok ikke spesielt presentabel. Men jeg hadde vel måttet be h*n inn på en kopp kaffe. 4. Samme situasjon som over, MEN du er på vei ut for å gjøre noe som kan utsettes(feks ut å handle, eller møte en venninne du treffer heller tiden) Da hadde jeg sagt som det var; jeg er opptatt! 5. Liker du kunst? Hva slags kunst liker du?Går du på kunstgallerier? Har du noen favoritt kunstnere? Jeg er glad i mye kunst, spesielt malerier. Jeg går sjelden på gallerier, men ofte på museer. Er spesielt svak for Rubens og Vermeer. 6. Du er arbeidsledig og leter desperat etter jobb. Så får du en junkmail fra Orion erotikk , som søker etter medarbeider som skal pakke/ta i mot ordrer (orion selger sex hjelpemidler). Søker du på jobben? Er jeg desperat nok, må jeg vel? Men antakeligvis ikke! Ikke helt min greie. 7. Har du en ex kjæreste som du ikke helt klarer å glemme(enten du er single, dater, er gift osv) har du prøvd å få tak i han?? eller har du googlet han, eller søkt etter telefon nummeret hans? Har ingen exer. 8. Kjenner du noen som har dysleksi? Hva tenker du når du ser vedkommende skrive noe? Kjenner flere som har dysleksi. Jeg tenker ikke spesielt over at de skriver, men er klar over at det vil dukke opp enkelte feil. 9. La oss si 20 år frem i tid.. måneturisme har blitt "vanlig" og vanlige folk kan reise(men det er litt dyrt, men ikke uoverkommelig... la oss 20.000kr( i dagens valuta)) Hadde du kunne tenkt deg å reist?Hvorfor/hvorfor ikke? Det hadde sikkert vært spennende! Jeg er glad i å utforske det ualminnelige, så hvorfor ikke månen! 10. Har du sett Beverly Hills 90210? Hva betyr den serien for deg? Hvem liker du/liker ikke i serien? Hva syns du om karakterene? Jeg husker godt serien, og mimrer når jeg ser den. Betyr ikke veldig mye, men artig serie. Jeg likte ikke Steve, Donna, Brenda eller Andrea før. (Hvorfor så jeg på det når jeg ikke likte halvparten av dem! ) Likte Dylan og David.
Gjest Raga Skrevet 4. oktober 2005 #7 Skrevet 4. oktober 2005 1. Hva klassifiserer du som dårlig hygiene? Har du noen i din omgangskrets med dårlig hygiene, hvor mye irriterer det deg? - Å gå i flere dager uten renhold, med mindre man er på telttur. Nei. 2. Kjenner du noen som har rusproblemer? Hvilket inntrykk/oppfatning har du av den personen...har du prøvd å hjelpe, eller holder du deg unna? - Ja, noen slektninger. Helt vanlige mennesker med gode og dårlige sider. Har ikke et så nært forhold at det er naturlig å hjelpe. 3. Hvis noen du "kjente" fra forumet her, plutselig ringte på døra...hva hadde du gjort, og hva hadde du tenkt inni deg..La oss si at det ikke er en nær venn, men en du kjenner litt sånn perifert. - Kjenner ingen fra forumet her, så jeg ville trodd det var en selger, og sagt nei takk og slengt igjen døra. 4. Samme situasjon som over, MEN du er på vei ut for å gjøre noe som kan utsettes(feks ut å handle, eller møte en venninne du treffer heller tiden) - Samme svar som over. 5. Liker du kunst? Hva slags kunst liker du?Går du på kunstgallerier? Har du noen favoritt kunstnere? - Ja. Naturen. Hver dag . Moder jord. 6. Du er arbeidsledig og leter desperat etter jobb. Så får du en junkmail fra Orion erotikk , som søker etter medarbeider som skal pakke/ta i mot ordrer (orion selger sex hjelpemidler). Søker du på jobben? - Neppe. 7. Har du en ex kjæreste som du ikke helt klarer å glemme(enten du er single, dater, er gift osv) har du prøvd å få tak i han?? eller har du googlet han, eller søkt etter telefon nummeret hans? - Nei. 8. Kjenner du noen som har dysleksi? Hva tenker du når du ser vedkommende skrive noe? - Nei. 9. La oss si 20 år frem i tid.. måneturisme har blitt "vanlig" og vanlige folk kan reise(men det er litt dyrt, men ikke uoverkommelig... la oss 20.000kr( i dagens valuta)) Hadde du kunne tenkt deg å reist?Hvorfor/hvorfor ikke? - Ja, jeg har veldig lyst til å reise til månen! Har alltid vært fascinert av verdensrommet, og jeg elsker å fly. 10. Har du sett Beverly Hills 90210? Hva betyr den serien for deg? Hvem liker du/liker ikke i serien? Hva syns du om karakterene? - Ja, for lenge siden. Ingenting. Likte Brenda best, vi har ganske likt temperament. Husker ikke.
Gjest Spacegirl Skrevet 4. oktober 2005 #8 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) 1. Hva klassifiserer du som dårlig hygiene? Har du noen i din omgangskrets med dårlig hygiene, hvor mye irriterer det deg? Hvor ofte folk dusjer o.l. bryr meg ikke, men dersom de lukter så kan jeg bli litt irritert. Har en person i nær omgangskrets som alltid lukter svette, og før prøvde jeg å hinte litt uten at det hjalp. Så nå sier jeg ingenting. 2. Kjenner du noen som har rusproblemer? Hvilket inntrykk/oppfatning har du av den personen...har du prøvd å hjelpe, eller holder du deg unna? Jeg kjenner mange med rusproblemer, både alkohol og narkotika. Også noen i familien. Har selv hatt problemer, hovedsaklig amfetamin, kokain, hasj, piller, men har klart å komme ut av det. Kjæresten min har fortsatt rusproblemer, og det hender at jeg holder litt avstand for ikke selv å bli trukket inn i misbruket igjen. 3. Hvis noen du "kjente" fra forumet her, plutselig ringte på døra...hva hadde du gjort, og hva hadde du tenkt inni deg..La oss si at det ikke er en nær venn, men en du kjenner litt sånn perifert. Da hadde jeg nok blitt litt overraska. 4. Samme situasjon som over, MEN du er på vei ut for å gjøre noe som kan utsettes(feks ut å handle, eller møte en venninne du treffer heller tiden) Hadde nok invitert personen inn. 5. Liker du kunst? Hva slags kunst liker du?Går du på kunstgallerier? Har du noen favoritt kunstnere? Tja vet ikke helt hva jeg skal svare her. Er ikke spesielt interresert i kunst. Det er musikk som er greia mi. 6. Du er arbeidsledig og leter desperat etter jobb. Så får du en junkmail fra Orion erotikk , som søker etter medarbeider som skal pakke/ta i mot ordrer (orion selger sex hjelpemidler). Søker du på jobben? Ja 7. Har du en ex kjæreste som du ikke helt klarer å glemme(enten du er single, dater, er gift osv) har du prøvd å få tak i han?? eller har du googlet han, eller søkt etter telefon nummeret hans? Nei 8. Kjenner du noen som har dysleksi? Hva tenker du når du ser vedkommende skrive noe? Jeg kjenner ingen som jeg vet at har dysleksi 9. La oss si 20 år frem i tid.. måneturisme har blitt "vanlig" og vanlige folk kan reise(men det er litt dyrt, men ikke uoverkommelig... la oss 20.000kr( i dagens valuta)) Hadde du kunne tenkt deg å reist?Hvorfor/hvorfor ikke? Absolutt. Er veldig fascinert av verdensrommet. 10. Har du sett Beverly Hills 90210? Hva betyr den serien for deg? Hvem liker du/liker ikke i serien? Hva syns du om karakterene? Har sett innimellom, men liker ikke serien Endret 4. oktober 2005 av Fairy
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #9 Skrevet 4. oktober 2005 1. Hva klassifiserer du som dårlig hygiene? Har du noen i din omgangskrets med dårlig hygiene, hvor mye irriterer det deg? har ingen med dårlig hygiene rundt meg jeg tror jeg - synes stort sett folk er hysteriske med tanke på lukt eller bakterier. 2. Kjenner du noen som har rusproblemer? Hvilket inntrykk/oppfatning har du av den personen...har du prøvd å hjelpe, eller holder du deg unna? har en venninne som fikk alkoholproblemer, og det orker jeg ikke forholde meg til så henne snakker jeg aldri med med mindre hun ringer meg. har en datter med rusproblemer - henne går jeg gjennom ild og vann for for å hjelpe 3. Hvis noen du "kjente" fra forumet her, plutselig ringte på døra...hva hadde du gjort, og hva hadde du tenkt inni deg..La oss si at det ikke er en nær venn, men en du kjenner litt sånn perifert. hadde vært koselig det. Kom inn å få en kaffekopp 4. Samme situasjon som over, MEN du er på vei ut for å gjøre noe som kan utsettes(feks ut å handle, eller møte en venninne du treffer heller tiden) Ville nok i såfall avtalt en bedre tid, heller enn å bryte en avtale jeg allerede har 5. Liker du kunst? Hva slags kunst liker du?Går du på kunstgallerier? Har du noen favoritt kunstnere? Tja... vet ikke sånn på stående fot egentlig 6. Du er arbeidsledig og leter desperat etter jobb. Så får du en junkmail fra Orion erotikk , som søker etter medarbeider som skal pakke/ta i mot ordrer (orion selger sex hjelpemidler). Søker du på jobben? Det er fullt mulig. Søkte på jobb som butikkansvarlig da Beate Uhse startet opp i oslo 7. Har du en ex kjæreste som du ikke helt klarer å glemme(enten du er single, dater, er gift osv) har du prøvd å få tak i han?? eller har du googlet han, eller søkt etter telefon nummeret hans? googler stadig på både den ene og den andre, bare for å se 8. Kjenner du noen som har dysleksi? Hva tenker du når du ser vedkommende skrive noe? Har en venninne, men hun er så lite rammet at det ikke vises 9. La oss si 20 år frem i tid.. måneturisme har blitt "vanlig" og vanlige folk kan reise(men det er litt dyrt, men ikke uoverkommelig... la oss 20.000kr( i dagens valuta)) Hadde du kunne tenkt deg å reist?Hvorfor/hvorfor ikke? Vet ikke - månen er ikke et sted jeg ser på som spesielt spennende. Det er steder på jorden her jeg ville prioritert. 10. Har du sett Beverly Hills 90210? Hva betyr den serien for deg? Hvem liker du/liker ikke i serien? Hva syns du om karakterene? kjedelig serie. OK thats it, svar på hva du vil, kort eller utfyllende! ←
Gjest StoreSky Skrevet 4. oktober 2005 #10 Skrevet 4. oktober 2005 1. Hva klassifiserer du som dårlig hygiene? Har du noen i din omgangskrets med dårlig hygiene, hvor mye irriterer det deg? svar: dårlig hygiene er å ikke vaske seg, pusse tenner, skifte klær med jevne mellomrom. Det er ingen i min omgangskrets med utpreget dårlig hygiene. 2. Kjenner du noen som har rusproblemer? Hvilket inntrykk/oppfatning har du av den personen...har du prøvd å hjelpe, eller holder du deg unna? svar: kjenner mange...har familie med rusproblemer (akohol) 3. Hvis noen du "kjente" fra forumet her, plutselig ringte på døra...hva hadde du gjort, og hva hadde du tenkt inni deg..La oss si at det ikke er en nær venn, men en du kjenner litt sånn perifert. svar: skrekk! ville blitt nervøs.. 4. Samme situasjon som over, MEN du er på vei ut for å gjøre noe som kan utsettes(feks ut å handle, eller møte en venninne du treffer heller tiden) svar: liker ikke uanmeldt besøk av folk jeg ikke kjenner GODT! 5. Liker du kunst? Hva slags kunst liker du?Går du på kunstgallerier? Har du noen favoritt kunstnere? svar: liker kunst, picasso, munch, gaudi spesielt! Kunstgalleri har jeg aldri gått på, kun nasjonalgalleriet og sånne steder. 6. Du er arbeidsledig og leter desperat etter jobb. Så får du en junkmail fra Orion erotikk , som søker etter medarbeider som skal pakke/ta i mot ordrer (orion selger sex hjelpemidler). Søker du på jobben? svar:hadde det vært seriøs mail så ja, men ikke junk-mail.. 7. Har du en ex kjæreste som du ikke helt klarer å glemme(enten du er single, dater, er gift osv) har du prøvd å få tak i han?? eller har du googlet han, eller søkt etter telefon nummeret hans? svar: jaaa...men det er ikke så lenge siden det ble slutt -men "forfølger" han ikke på noen måte, jeg gjorde det slutt og vil ikke ha han tilbake, men blir sjalu når han går på date! 8. Kjenner du noen som har dysleksi? Hva tenker du når du ser vedkommende skrive noe? svar: min kusine har dysleksi, har ikke sett henne skrive noe. Men har sett folk med dysleksi på KG skrive.. Tenker at det må være slitsomt å lide av dette -glad jeg ikke har det. 9. La oss si 20 år frem i tid.. måneturisme har blitt "vanlig" og vanlige folk kan reise(men det er litt dyrt, men ikke uoverkommelig... la oss 20.000kr( i dagens valuta)) Hadde du kunne tenkt deg å reist?Hvorfor/hvorfor ikke? svar: JAAA!!!! fordi jeg gjerne vil se jorden utenfra..tror det er meget vakkert. 10. Har du sett Beverly Hills 90210? Hva betyr den serien for deg? Hvem liker du/liker ikke i serien? Hva syns du om karakterene? svar: så det da jeg var 14/15 år. etyr ikke en dritt for meg idag. Ingenting da heller - overflatisk underholdning. Han derre jason (han som ble politiker) var verst! så utrolig liksom-amerikansk-perfekt...
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2005 #11 Skrevet 4. oktober 2005 Her er noen spørsmål du kan svare på hvis du har lyst, eller kjeder deg, svar på alle eller noen 1. Hva klassifiserer du som dårlig hygiene? Har du noen i din omgangskrets med dårlig hygiene, hvor mye irriterer det deg? 2. Kjenner du noen som har rusproblemer? Hvilket inntrykk/oppfatning har du av den personen...har du prøvd å hjelpe, eller holder du deg unna? 3. Hvis noen du "kjente" fra forumet her, plutselig ringte på døra...hva hadde du gjort, og hva hadde du tenkt inni deg..La oss si at det ikke er en nær venn, men en du kjenner litt sånn perifert. 4. Samme situasjon som over, MEN du er på vei ut for å gjøre noe som kan utsettes(feks ut å handle, eller møte en venninne du treffer heller tiden) 5. Liker du kunst? Hva slags kunst liker du?Går du på kunstgallerier? Har du noen favoritt kunstnere? 6. Du er arbeidsledig og leter desperat etter jobb. Så får du en junkmail fra Orion erotikk , som søker etter medarbeider som skal pakke/ta i mot ordrer (orion selger sex hjelpemidler). Søker du på jobben? 7. Har du en ex kjæreste som du ikke helt klarer å glemme(enten du er single, dater, er gift osv) har du prøvd å få tak i han?? eller har du googlet han, eller søkt etter telefon nummeret hans? 8. Kjenner du noen som har dysleksi? Hva tenker du når du ser vedkommende skrive noe? 9. La oss si 20 år frem i tid.. måneturisme har blitt "vanlig" og vanlige folk kan reise(men det er litt dyrt, men ikke uoverkommelig... la oss 20.000kr( i dagens valuta)) Hadde du kunne tenkt deg å reist?Hvorfor/hvorfor ikke? 10. Har du sett Beverly Hills 90210? Hva betyr den serien for deg? Hvem liker du/liker ikke i serien? Hva syns du om karakterene? OK thats it, svar på hva du vil, kort eller utfyllende! ← 1. Dårlig hygiene er en som ikke vasker seg jevnlig og hvor det lukter og du skjønner at klærne er blitt brukt litt for lenge. 2. Kjenner noen med rusproblemer. Har ikke holdt meg unna. Jeg kjenner personen under rusen og det er det viktigste. 3. Oops. Bedt vedkommende inn på en kaffe. Eller var det sent nok, litt vin. Hadde nok hatt hjertet i halsen en stund. 4. Hadde jeg følt at det var greit å utsette det jeg skulle så hadde jeg gjort det. 5: Liker kunst og går litt på gallerier. Hva jeg liker kan jeg ikke svare på. Det er bare noe i bildet som treffer meg; form, farge etc. 6. Ingen problemer med den jobben. Er egentlig økonom, men mellom to jobber så jobbet jeg i hjemmesykepleien. Har vasket utallige underliv 7. Har en eks jeg aldri helt blir ferdig med. Narturlig nok siden han er far til mine barn. 8. Jeg kjenner flere som har dysleksi. Har studert sammen med noen. Så lenge jeg vet om problemet så leser jeg faktisk hva som står og ikke hvordan det er skrevet. 9. Som deg så er ikke månen særlig spennende. Jorden har så utrolig mange spennende steder hvor jeg ikke har vært. Ville nok heller prioritert det. 10. Jepp. Jeg er gammel nok til å ha sett den serien. God underholdning, men ikke noe mer. Forteller egentlig at jeg hadde god tid på dagen
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #13 Skrevet 5. oktober 2005 Er du søstera til Kafka? ← akkurat det satt jeg å tenkte på å!!
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2005 #14 Skrevet 5. oktober 2005 Her er noen spørsmål du kan svare på hvis du har lyst, eller kjeder deg, svar på alle eller noen 1. Hva klassifiserer du som dårlig hygiene? Har du noen i din omgangskrets med dårlig hygiene, hvor mye irriterer det deg? Jeg må iallfall dusje selv hver dag ellers føler jeg meg ekkel. Hvis noens hygiene plager meg må jeg si ifra, jeg orker ikke gå sammen med noen jeg må holde pusten med. 2. Kjenner du noen som har rusproblemer? Hvilket inntrykk/oppfatning har du av den personen...har du prøvd å hjelpe, eller holder du deg unna? Problemer og problemer. Avogtil tar det litt overhånd for de jeg kjenner, men det går på perioder. Kan bli ordentlig forbanna hvis de er så rusa de ikke vet en dritt og ikke kan kommunisere, men soft-drugs folk er bare koselige :---) 3. Hvis noen du "kjente" fra forumet her, plutselig ringte på døra...hva hadde du gjort, og hva hadde du tenkt inni deg..La oss si at det ikke er en nær venn, men en du kjenner litt sånn perifert. Invitert inn på en ekslusiv fransk kopp te. 4. Samme situasjon som over, MEN du er på vei ut for å gjøre noe som kan utsettes(feks ut å handle, eller møte en venninne du treffer heller tiden) Invitert personen med HVIS jeg ikke hadde noe imot henne. Men jeg kjenner jo ingen her nesten så jeg hadde nok bedt dem sitte på trappa og vente til jeg kom tilbake 5. Liker du kunst? Hva slags kunst liker du?Går du på kunstgallerier? Har du noen favoritt kunstnere? Går nok bare på gallerier i forbindelse med skole. Liker kunst masse, spesielt Salvador Dali! Maler litt selv og 6. Du er arbeidsledig og leter desperat etter jobb. Så får du en junkmail fra Orion erotikk , som søker etter medarbeider som skal pakke/ta i mot ordrer (orion selger sex hjelpemidler). Søker du på jobben? Ja jeg er ikke flau over å være et seksuelt kjøttstykke. 7. Har du en ex kjæreste som du ikke helt klarer å glemme(enten du er single, dater, er gift osv) har du prøvd å få tak i han?? eller har du googlet han, eller søkt etter telefon nummeret hans? Ja bare en og vi er bestevenner og går sammen hver dag, men jeg kan sikkert google han. 8. Kjenner du noen som har dysleksi? Hva tenker du når du ser vedkommende skrive noe? Jeg flirer litt. For jei synns skrivefejl er gøi ;D 9. La oss si 20 år frem i tid.. måneturisme har blitt "vanlig" og vanlige folk kan reise(men det er litt dyrt, men ikke uoverkommelig... la oss 20.000kr( i dagens valuta)) Hadde du kunne tenkt deg å reist?Hvorfor/hvorfor ikke? jeg tør ikke reise herfra, romskip ser skumle ut å sitte i, og farta skremmer meg. 10. Har du sett Beverly Hills 90210? Hva betyr den serien for deg? Hvem liker du/liker ikke i serien? Hva syns du om karakterene? Så på det litt før. Hatet og hater det! Hater dem :D OK thats it, svar på hva du vil, kort eller utfyllende! ←
Rusjenten Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #15 Skrevet 5. oktober 2005 Heheh nei er ikke søstera til Kafka!! Pleier h*n å stille masse spørsmål og eller?
Gjest Bellatrix Skrevet 5. oktober 2005 #16 Skrevet 5. oktober 2005 Heheh nei er ikke søstera til Kafka!! Pleier h*n å stille masse spørsmål og eller? ← Veldig masse.
Kafka Skrevet 5. oktober 2005 #17 Skrevet 5. oktober 2005 :grine2: SANT! Jøsses! Flotte saker rusjente!!!
-Fisken- Skrevet 5. oktober 2005 #18 Skrevet 5. oktober 2005 1. Hva klassifiserer du som dårlig hygiene? Har du noen i din omgangskrets med dårlig hygiene, hvor mye irriterer det deg? Dårlig hygiene: en som ikke vasker seg på hendene, vasker seg/dusjer sjeldent osv. Jeg går danselinja. Vi trener ca 3 klokketimer hver dag. Få i klassen som dusjer eller vasker seg etter trening selv om vi skal ha timer etterpå. To av dem lukter alltig grusomt svette. 2. Kjenner du noen som har rusproblemer? Hvilket inntrykk/oppfatning har du av den personen...har du prøvd å hjelpe, eller holder du deg unna? Ja. To ekser. Han ene klarer seg ganske bra, bruker "bare" hasj. Han andre sliter har jeg hørt, skal snart hjerteopereres. Brukt bol feil og for mye. Han tar også pepper og ganske mye annet. Har litt kontakt med han første, null med han andre. 3. Hvis noen du "kjente" fra forumet her, plutselig ringte på døra...hva hadde du gjort, og hva hadde du tenkt inni deg..La oss si at det ikke er en nær venn, men en du kjenner litt sånn perifert. Jeg hadde virkelig begynt å lure.. I alle fall om jeg ikke hadde gitt vedkommende hverken telefonnummer eller adresse. Tviler på at jeg ville invitert personen inn, da ville jeg heller gått på kafé eller noe, om det passet seg slik. 4. Samme situasjon som over, MEN du er på vei ut for å gjøre noe som kan utsettes(feks ut å handle, eller møte en venninne du treffer heller tiden) Da ville jeg sett det litt an. Sansynligvis ville jeg ha sagt at det passet dårlig. 5. Liker du kunst? Hva slags kunst liker du?Går du på kunstgallerier? Har du noen favoritt kunstnere? Ja. Kunst i form av ting, dans, musikk, tegning, pluss pluss. 6. Du er arbeidsledig og leter desperat etter jobb. Så får du en junkmail fra Orion erotikk , som søker etter medarbeider som skal pakke/ta i mot ordrer (orion selger sex hjelpemidler). Søker du på jobben? Ja. Er man desperat nok tar man det man får. 7. Har du en ex kjæreste som du ikke helt klarer å glemme(enten du er single, dater, er gift osv) har du prøvd å få tak i han?? eller har du googlet han, eller søkt etter telefon nummeret hans? Er en jeg fortsatt tenker på i ny og ne, men han har jeg nr til og møter av og til. 8. Kjenner du noen som har dysleksi? Hva tenker du når du ser vedkommende skrive noe? Har en venninne som har en mild grad. Tenker ikke noe spes på det, er vant til det. Får mest vondt av henne. 9. La oss si 20 år frem i tid.. måneturisme har blitt "vanlig" og vanlige folk kan reise(men det er litt dyrt, men ikke uoverkommelig... la oss 20.000kr( i dagens valuta)) Hadde du kunne tenkt deg å reist?Hvorfor/hvorfor ikke? Nei. Ville heller brukt pengene på noe annet. 10. Har du sett Beverly Hills 90210? Hva betyr den serien for deg? Hvem liker du/liker ikke i serien? Hva syns du om karakterene? Har sett på et par ganger bare, så kan ikke uttale meg.
Kafka Skrevet 5. oktober 2005 #19 Skrevet 5. oktober 2005 Her er noen spørsmål du kan svare på hvis du har lyst, eller kjeder deg, svar på alle eller noen 1. Hva klassifiserer du som dårlig hygiene? Har du noen i din omgangskrets med dårlig hygiene, hvor mye irriterer det deg? Hei! Flotte spørsmål dette her! Æsj, jeg har ikke så god tid som jeg gjerne skulle akkurat nå, men vi prøver litt alikevel :icon_smile: Hm. På ungdomskolen hadde vi en fyr som ble omtalt som 'Scud missile' - eller 'stinkbomba' om du vil. I den alderen er det vanskelig å si om han generelt var litt lite flink til å vaske seg, eller om det ved kun 1 tilfelle var slik at noen luktet svette av ham og at han derfor raskt fikk et slikt klengenavn. Eller kansje han aldri hadde luktet svette, men at noen bare fant det på? 15 åringer har en vivid fantasi Det er rare saker, fordi for meg personlig, og sikkert de aller fleste andre også, så er ikke dette noe jeg tenker stort over. Hygiene kommer naturlig som en naturlig del av sitt daglige stell. Men som ellers så er det ikke alltid så lett. Noen lider jo av tvangstanker som igjen medfører at de bruker 10 (eller fler) såpestykker hver eneste dag, og aldri føler seg rene (nok). I sommer jobbet jeg litt på et mottak for skadereduksjon også. Tunge sprøytenarkomane. Der var 'hygiene' noe helt annet enn hva jeg omtaler som 'naturlig', og slettes ingen selvfølge og noe som ble opprettholdt daglig. Derfor var det viktig at vi var flinke til å følge med, og gjerne lage en time hos stedets lege også, slik at sår ble stellt og andre slike ting. Infeksjoner o slikt kommer jo veldig lett dersom man ikke passer godt på de. Hva 'irriterer' angår, så må vel 'god hygiene' irritere meg mer enn hva 'dårlig' gjør. Grunnen er selvsagt at dårlig så og si aldri er tilstede rundt meg, men at 'god' noen ganger kan være litt tidkrevende (og da ikke bare med tanke på meg personlig, men andre som ALDRI blir ferdige på badet!! ) 2. Kjenner du noen som har rusproblemer? Hvilket inntrykk/oppfatning har du av den personen...har du prøvd å hjelpe, eller holder du deg unna? Opp igjenom årene har jeg kjent mange som har hatt problemer med rusmiddler. Akkurat der og da var jeg ikke klar over det som oftest, men har fått vite det i ettertid. Med 'kjent' mener jeg 'bekjent'. Altså ingen nære venner. Jeg sier det fordi det kansje kan være grunnen til at jeg ikke har hatt noen problemer med slike midler selv? For de som var unge og tilbrakte masser av tid på byen fra starten av 90 tallet og videre, så tror jeg ikke rusmiddler er så sjokkerende. Det eksploderte liksom bare. Det høres dumt og teit ut å si at 'alle' gjorde det, og det ville heller ikke være riktig. Men når det gjelder saker som dette så holder det at svært mange gjør det. Det er liksom mange nok. 2 er fler enn 1. 3 er ennå fler. Noe av det som 'reddet' meg fra å prøve alt tenkelig på den tiden, tror jeg var at jeg aldri har likt alt dette medfører. Man hører jo ofte om de som begynner med ting fordi de er nysgjerrige, og syns det virker spennende. Slik er det sikkert for mange også, men det har aldri vært slik for meg. For meg har det vært stikk motsatt. Jeg har aldri likt å sitte sammen med masser av folk i et rom som er fylt til randen av masser av dop. Jeg følte meg utilpass og lite ikke atmosfæren. Det er rart med det, men det fører med seg en spesiel sjarong også. Folk blir 'annerledes', og kansje værre - de vil noen ganger det selv også. Jeg ville ikke. Men jeg har prøvd å røyke (smilefjes fordi det alltid er et 'men' eller hva.. ) Det å komme med det nå, etter alt jeg har skrevet ovenfor er litt skummelt det også. For det er liksom med på å distansere det å 'røyke', eller det å ikke skulle sidestille det med andre former for narkotika. At det å 'røyke' er helt greit, bare man ikke putter i seg noe annet. Det er det mange som mener, og det er jeg ikke enig i. Jeg er ikke blandt de som syns vi burde legalisere hasj f.eks. Mener man det trenger man tid til å tenke. Ikke minst trenger man tid til å leve. Erfare litt først. Lover trenger erfaringer, men noen ting er det bedre å være uerfart. Jeg sa innledningsvis at jeg ikke har hatt noen nære venner som har slitt med dette, men det er kansje litt feil. Det spørs på hva man legger i 'nær venn'. Jeg ble glad i en jente som slet med det for et par år siden. Hun måtte reise bort og siden har hun ikke villet prate med meg. Derav vansker med å kategorisere henne som en tidligere 'nær venn' eller hva det måtte være. Hun er toppen og det ville være fint å få prate med henne en gang igjen. Jeg tror hun har det veldig bra nå Hva 'hjelp', og det å 'holde seg unna' angår, så kunne jeg pratet i timesvis. Men det skal jeg ikke nå. 3. Hvis noen du "kjente" fra forumet her, plutselig ringte på døra...hva hadde du gjort, og hva hadde du tenkt inni deg..La oss si at det ikke er en nær venn, men en du kjenner litt sånn perifert. Jeg har aldri hatt noe problem med å åpne døra Det er bare å 'ringe på', men vil jeg så lukker jeg den igjen. 4. Samme situasjon som over, MEN du er på vei ut for å gjøre noe som kan utsettes(feks ut å handle, eller møte en venninne du treffer heller tiden) Samme som over. 5. Liker du kunst? Hva slags kunst liker du?Går du på kunstgallerier? Har du noen favoritt kunstnere? Jeg har alltid vært glad i 'kunst'. Mange har lett for å svare at det er et for vidt begrep til å kunne svar på, men det synes jeg bare er kjempeflott! Ennå bedre å kunne svare at man er glad i det da, for det må jo bety at man er glad i mange ting - og det kan da umulig være noen dårlig ting? :icon_smile: Jeg var flinkere til å gå på gallerier i fjor og året før der, og året før der. Ikke fult så flink i 2005 altså. Men, med mindre noe uventet skjer så kommer 2006 om ikke lenge. Jeg gleder meg masser! Ai, favoritt.. Jeg liker Chagall svært godt. Eller liker jeg Much veldig godt også. Og alle andre Store navn som Monet osv osv.. Noen syns det er rart at man kan like Much i det ene øyeblikket for siden å falle pladask over Roy Lichtenstein også, men jeg gjør det. Så får jeg heller være litt rar Men nå nevnte jeg bare kjedelige navn egentlig. For det stopper liksom ikke her. Jeg vil ha MER kunst i livet mitt, og det bare SKAL jeg ha! Jeg vil reise jorden rundt (om enn på 80 dager) og besøke hver ett sted for å se hva jeg finner :icon_smile: Fotografier er også helt villt fantastisk! Kristen Klein er rå!! Jo! Også elsker jeg David Hockneys verker! Og masse, masse, MASSE mer!! 6. Du er arbeidsledig og leter desperat etter jobb. Så får du en junkmail fra Orion erotikk , som søker etter medarbeider som skal pakke/ta i mot ordrer (orion selger sex hjelpemidler). Søker du på jobben? Personlig? Jeg tror ikke det. Men man skal aldri si aldri. Akkurat her, akkurat nå.. Nei. 7. Har du en ex kjæreste som du ikke helt klarer å glemme(enten du er single, dater, er gift osv) har du prøvd å få tak i han?? eller har du googlet han, eller søkt etter telefon nummeret hans? Nope. Ingen ex kjæreste, men damen litt lenger opp har jeg prøvd å få fatt i. Jeg prøver dog ikke lenger. Ikke så mye for min skyld, for jeg skulle gjerne prøvd mer jeg. Men for hennes del. Jeg 'fant' henne, den gang da, gjenom www.telefonkatalogen.no - men googlet henne har jeg saktens ikke gjort Ikke skal jeg heller. Men jeg har googlet mange andre mennesker. Mange av de hadde det sikkert vært gøy å få fatt i også Men til spørsmålet ditt ang. x ett eller annet.. Nei altså. 8. Kjenner du noen som har dysleksi? Hva tenker du når du ser vedkommende skrive noe? Det er jeg bombesikker på at jeg gjør. For de finns det svært mange av gjør det ikke? Jeg kan ikke navngi noen her og nå, men jeg kjenner sikkert noen som har dysleksi. Jeg ville sikkert synes det var kjempeinteressant og lest hva de hadde skrevet om og om og om og om igjen (kjenner jeg meg selv godt nok ) Det er sikkert slitsomt for de som har det slik kan jeg tenke meg. 9. La oss si 20 år frem i tid.. måneturisme har blitt "vanlig" og vanlige folk kan reise(men det er litt dyrt, men ikke uoverkommelig... la oss 20.000kr( i dagens valuta)) Hadde du kunne tenkt deg å reist?Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg ville dratt nå. Ikke nå som i etterpå. Men NÅ. Du kunne sagt 40.000kr. Jeg drar. Dette er ikke noe å tenke over engang. Jeg drar bare. Kunne jeg tatt med meg noen? 10. Har du sett Beverly Hills 90210? Hva betyr den serien for deg? Hvem liker du/liker ikke i serien? Hva syns du om karakterene? Visst! Men det er suuuuuuuuuuper lenge siden og det er ikke mye jeg husker. Jeg var aldri noe fan av serien, men nærmest alle rundt meg var det på den tiden og man måtte bodd på en øde øy for å ikke få dette med seg tror jeg. Karakterene var sikkert flotte! OK thats it, svar på hva du vil, kort eller utfyllende! Veldig flott dette her!! Jeg stresser og svarer her. Sikkert masser av ting jeg skrev nå som jeg ellers ikke ville skrevet iom at jeg skynder meg slik. Og sikkert masser jeg gjerne skulle skrevet. Vi får svare mer siden igjen! Flott!! Fortsatt god høst-dag til deg! ←
Gjest Dilla Skrevet 5. oktober 2005 #20 Skrevet 5. oktober 2005 Her er noen spørsmål du kan svare på hvis du har lyst, eller kjeder deg, svar på alle eller noen 1. Hva klassifiserer du som dårlig hygiene? Har du noen i din omgangskrets med dårlig hygiene, hvor mye irriterer det deg? Kjenner ingen, bortsett fra noen gamle men de har liksom "lov". Det hadde irritert meg hvis det luktet vondt og hvis personen så skikkelig møkkete ut. 2. Kjenner du noen som har rusproblemer? Hvilket inntrykk/oppfatning har du av den personen...har du prøvd å hjelpe, eller holder du deg unna? Kjenner/har kjent mange med rusproblemer. Har prøvd å støtte så godt jeg kan, mest ved å være en venn, ikke moralprekner osv. 3. Hvis noen du "kjente" fra forumet her, plutselig ringte på døra...hva hadde du gjort, og hva hadde du tenkt inni deg..La oss si at det ikke er en nær venn, men en du kjenner litt sånn perifert. Jeg kjenner ingen her så vidt jeg vet, men det kommer helt an på personen om jeg hadde sluppet inn vedkommende eller ikke. 4. Samme situasjon som over, MEN du er på vei ut for å gjøre noe som kan utsettes(feks ut å handle, eller møte en venninne du treffer heller tiden) Samme svar som over 5. Liker du kunst? Hva slags kunst liker du?Går du på kunstgallerier? Har du noen favoritt kunstnere? Er ikke så opptatt av kunst nei. Liker ting som er pent, men ikke nødvendigvis kunst 6. Du er arbeidsledig og leter desperat etter jobb. Så får du en junkmail fra Orion erotikk , som søker etter medarbeider som skal pakke/ta i mot ordrer (orion selger sex hjelpemidler). Søker du på jobben? Ja det gjør jeg. Å selge sex-hjelpemidler er sikkert mye morsommere enn den kontorjobben jeg har. 7. Har du en ex kjæreste som du ikke helt klarer å glemme(enten du er single, dater, er gift osv) har du prøvd å få tak i han?? eller har du googlet han, eller søkt etter telefon nummeret hans? Har googlet flere av dem jeg. Ikke fordi jeg savner han, men bare for nysgjerrighetens skyld. 8. Kjenner du noen som har dysleksi? Hva tenker du når du ser vedkommende skrive noe? Ja jeg kjenner noen. Jeg tenker ikke noe spesielt når vedkommende skriver. Man kan jo ikke noe for at man har dysleksi 9. La oss si 20 år frem i tid.. måneturisme har blitt "vanlig" og vanlige folk kan reise(men det er litt dyrt, men ikke uoverkommelig... la oss 20.000kr( i dagens valuta)) Hadde du kunne tenkt deg å reist?Hvorfor/hvorfor ikke? Nei det kunne jeg ikke. Er redd for at noe skulle skje og at jeg aldri hadde kommet tilbake til jorden igjen. 10. Har du sett Beverly Hills 90210? Hva betyr den serien for deg? Hvem liker du/liker ikke i serien? Hva syns du om karakterene? Jeg så serien på tv når den var poppis for "hundre år siden". Min favoritt var vel Dylan. Han var jo ganske kjekk og tøff. OK thats it, svar på hva du vil, kort eller utfyllende! ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå