Drizzt Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 (endret) https://www.vg.no/spesial/2021/kjendismanageren/?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row1_pos1 Rystende lesing! Hvis det som står i VG er sant.... Hvorfor har ingen gjort noe mot denne manageren og stoppet ham fra å ødelegge andres liv? Det er sløsing med politiets ressurser også. Advokater tjener fett på det, men det ødelegger vanlige folk. Hvilken straff er passende til en person med en slik oppførsel som denne manageren? Det må være noe muffins når så mange har samme problem med ham? Endret 23. oktober 2021 av Drizzt 6
KjøttOPP Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Psykopater finner du overalt, hvis det er det du er ute etter 2
Gjest brødskalle Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 Det er igrunn relativt lett å slippe unna med dårlig oppførsel. Hva skal du anmelde personen for? "Jeg opplever han som plagsom"? Så lenge man kan spille, så er man relativt trygg. Man sier litt unnskyld, sier man ikke forstod hvordan det påvirket andre personer osv. Så er det greit.
Gjest Vuling Skrevet 23. oktober 2021 #5 Skrevet 23. oktober 2021 (endret) Psykopater trekker seg til kulturbransjen. Der kan deres idiotiske oppførsel unnskyldes som kunsterisk frihet. Endret 23. oktober 2021 av Vuling
non_stop Skrevet 23. oktober 2021 #6 Skrevet 23. oktober 2021 Vuling skrev (3 minutter siden): Psykopater trekker seg til kulturbransjen. Der kan deres idiotiske oppførsel unnskyldes som kunsterisk frihet. Ja, se bare på han eklingen Gaute Drevdal som i retten sa at "media trengte en norsk Harvey Weinstein", som om det var HAN som var offeret her og ikke alle de damene han har ødelagt livet til?! Sånne mennesker kommer til å leke ofre resten av livet, de kommer aldri til å innrømme at de gjorde feil. Kvalmt rett og slett.... 12
Gjest havrekaffe Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 Give me shame Oops, sorry feil tråd...
parmanoia Skrevet 23. oktober 2021 #8 Skrevet 23. oktober 2021 Å, det er nok en god del av dem i den bransjen. 2
Pippi Lotta Skrevet 23. oktober 2021 #9 Skrevet 23. oktober 2021 (endret) Tror psykopater søker seg til slike bransjer og jobber, der de kan føle på status og få makt over andre. Hørte litt rart om han her når det stormet rundt komikeren Ørjan Bure også, så ikke så overaskende kanskje. Synes spesielt det at han gjentatte ganger utnyttet aupairer viser veldig dårlige karakter trekk! De kjendisene som står frem i artikkelen er tøffe, det er bra noen orker. Også må jeg legge til at jeg ble lit skuffa over at Per Sundes var involvert i firmaet hans, han virker så koselig og søt, og ikke som typen til og henge med Ørjan Bure og co. Får håpe han ikke viste hva han involverte seg i. Endret 23. oktober 2021 av Pippi Lotta 2
Psykiskvold Skrevet 23. oktober 2021 #10 Skrevet 23. oktober 2021 Psykisk vold må fram i lyset nå. Dette og disse menneskene kan faktisk ramme hvem som helst. Jeg har fått meldinger fra alt fra psykiatriske sykepleiere til advokater som har havnet i dette marerittet. Som ikke skjønner hvordan det kunne skje. Både menn og kvinner. På Instagram/Facebook og web: psykiskvold.no deler jeg kunnskap, råd og håp. Til alle som har vært utsatt, er utsatt og ønsker forebyggende kunnskap for å ikke bli utsatt. 3
Drizzt Skrevet 29. oktober 2021 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2021 (endret) Oppdatering: https://www.vg.no/rampelys/i/V95Qe4/modell-og-advokat-anklager-manager-for-bevisforfalskning Nå forfalskes det også eposter. Tenk så ekkelt at noen fabrikkerer epost eller uttalelser generelt som man ikke står for. Og så lyves det for retten i stor skala ... Herregud, dette er alvorlig. Endret 29. oktober 2021 av Drizzt 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå