AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Er det rødt flagg? Jeg merker veldig at menn tar avstand med en gang de ser at jeg bor trangt med barn og leier. Virker som de tenker at da "ser hun etter noen med bolig som hun kan utnytte / kjøpe seg inn. Nå som jeg har kjøpt tikket det nemlig inn en like fra en som dumpet meg da jeg leide. Er det dumpegrunn? Anonymkode: 96337...1e7 2
Ctrl Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det rødt flagg? Nei? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det dumpegrunn? Nei? AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg merker veldig at menn tar avstand med en gang de ser at jeg bor trangt med barn og leier. Virker som de tenker at da "ser hun etter noen med bolig som hun kan utnytte / kjøpe seg inn. Nå som jeg har kjøpt tikket det nemlig inn en like fra en som dumpet meg da jeg leide. En like? Vel, den kan være tilfeldig, som alt annet. Mennesker er kanskje overfladiske, men at man velger seg partner basert på om hen eier eller leier bolig nekter jeg å tro på. Og hvis du noensinne har den mistanken, så tenker jeg at du bør sette et rødt flagg på vedkommende heller. 11
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Ctrl skrev (1 minutt siden): Nei? Nei? En like? Vel, den kan være tilfeldig, som alt annet. Mennesker er kanskje overfladiske, men at man velger seg partner basert på om hen eier eller leier bolig nekter jeg å tro på. Og hvis du noensinne har den mistanken, så tenker jeg at du bør sette et rødt flagg på vedkommende heller. Ja, jeg er enig. Men jeg tror det er vanlig her jeg bor. Bor i et rikingstrøk i Bærum. Anonymkode: 96337...1e7
konfuduralkvadrat Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 Det kan hende de tenker det, men likevel har jeg flere i omgangskrets, der dame/kone har overtatt/kjøpt ut mann/samboer ut fra hus eller leilighet. Kan hende det er en form for likevekt. Som man finner gjerne noen med et noenlunde likt forhold i utdanning. Senere i livet, blir det jo gjerne skjevheter. Hus eller ikke. Barn eller ikke. Ting som påvirker om man virkelig ønsker å gå inn i et forhold.
Gjest Smeltemann Skrevet 23. oktober 2021 #5 Skrevet 23. oktober 2021 Har du kopiert et tidligere spørsmål?
Crazydoglady Skrevet 23. oktober 2021 #6 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg er enig. Men jeg tror det er vanlig her jeg bor. Bor i et rikingstrøk i Bærum. Anonymkode: 96337...1e7 Er vell større sjans for at de er overfladiske folk som bare ikke synes det er bra nok eller at du og din livssituasjon ikke var fancy nok. Isåfall burde som nevnt det røde flagget være på dem. 2
Jan890 Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 Smeltemann skrev (1 minutt siden): Har du kopiert et tidligere spørsmål? Jeg vil tro det. Inspirasjon hentet fra ...
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #8 Skrevet 23. oktober 2021 Har du barna 50% eller mer? Anonymkode: 8f548...695
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #9 Skrevet 23. oktober 2021 Er selv skilt mann med barn, og leier. Synes det er bedre å kunne ha et liv, reise og la avkommet få gode opplevelser, enn å skulle bo meg i hjel. Mulig det er et rødt flagg for endel damer, men det bryr meg ikke (og ja, jeg er fortsatt singel 😅) Anonymkode: 8d1f0...7db 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #10 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er selv skilt mann med barn, og leier. Synes det er bedre å kunne ha et liv, reise og la avkommet få gode opplevelser, enn å skulle bo meg i hjel. Mulig det er et rødt flagg for endel damer, men det bryr meg ikke (og ja, jeg er fortsatt singel 😅) Anonymkode: 8d1f0...7db Jeg likte også å leie og det har gått helt fint. Men jeg er skikkelig lei av innblandede huseier. Jeg hører også om familier som må flytte fordi boligeier skal selge eller pusse opp. Så jeg kjøpte. Jeg vil jo også sikre meg selv som pensjonist, samt at barnet skal ha noe å arve. Anonymkode: 96337...1e7 5
Hr. Aktiv Skrevet 23. oktober 2021 #11 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det rødt flagg? Jeg merker veldig at menn tar avstand med en gang de ser at jeg bor trangt med barn og leier. Virker som de tenker at da "ser hun etter noen med bolig som hun kan utnytte / kjøpe seg inn. Nå som jeg har kjøpt tikket det nemlig inn en like fra en som dumpet meg da jeg leide. Er det dumpegrunn? Anonymkode: 96337...1e7 Rødt flagg er det om du har barna fulltid og dine opplysninger om hvorfor ikke stemmer med det barnefar oppgir. 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #12 Skrevet 23. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Rødt flagg er det om du har barna fulltid og dine opplysninger om hvorfor ikke stemmer med det barnefar oppgir. Intervjuer du damene dine? Og kontrollerer med eksen etterpå om det stemmer? La meg gjette: Du er singel? ts: for noen ja, for andre nei. Anonymkode: 0d9ec...7bc 4
Hr. Aktiv Skrevet 23. oktober 2021 #13 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Intervjuer du damene dine? Og kontrollerer med eksen etterpå om det stemmer? La meg gjette: Du er singel? ts: for noen ja, for andre nei. Anonymkode: 0d9ec...7bc Intervjuer? I dating perioden så spør jeg en del ja. Er ikke det helt normalt? Vil ikke kalle det intervju, men vanlig sunn fornuftig spørring av nyskjerrighet. De som svarer litt vagt og ikke har noen god forklaring vil jeg prøve finne ut om det er noen vits i fortsette med ja. Orker ikke dele rom og seng med folk som av egoistiske årsaker ikke ønsker det beste for sine barn. Det er desverre en god del av dem.
Scoops Skrevet 23. oktober 2021 #14 Skrevet 23. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (3 timer siden): Intervjuer? I dating perioden så spør jeg en del ja. Er ikke det helt normalt? Vil ikke kalle det intervju, men vanlig sunn fornuftig spørring av nyskjerrighet. De som svarer litt vagt og ikke har noen god forklaring vil jeg prøve finne ut om det er noen vits i fortsette med ja. Orker ikke dele rom og seng med folk som av egoistiske årsaker ikke ønsker det beste for sine barn. Det er desverre en god del av dem. Jeg f. eks liker ikke å svare så veldig mye på hvorfor jeg og barnefar har den ordningen vi har til noen i datingperioden. Det tenker jeg blir litt personlig før man faktisk er skikkelig kjent, og jeg vil absolutt bare det beste for mine barn. Så er jo litt dumt og droppe noen av den grunn 2
Hr. Aktiv Skrevet 23. oktober 2021 #15 Skrevet 23. oktober 2021 Scoops skrev (15 minutter siden): Jeg f. eks liker ikke å svare så veldig mye på hvorfor jeg og barnefar har den ordningen vi har til noen i datingperioden. Det tenker jeg blir litt personlig før man faktisk er skikkelig kjent, og jeg vil absolutt bare det beste for mine barn. Så er jo litt dumt og droppe noen av den grunn Nei det er absolutt ikke feil. Hadde jeg fått dame som har vist seg holdt sin ex og far til barna borte fra dem uten noen annen grunn enn barnebidraget? Så ja da hadde jeg blitt så skuffa ikke bare for at hun er et svin og svindler som ofrer oppveksten og barndommen for sine barn, men at hun også prøver å føre meg bak lyset med sitt svineri. Nei det hadde ikke blitt noe hyggelig brudd. Derfor er det mye bedre at dette kommer opp gjerne før vi treffes slik at jeg får slettet henne fort som faen. Slike svin orker jeg ikke ha noe med å gjøre. Nei det er heller ikke dumt å dumpe noen av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #16 Skrevet 23. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (7 minutter siden): Nei det er absolutt ikke feil. Hadde jeg fått dame som har vist seg holdt sin ex og far til barna borte fra dem uten noen annen grunn enn barnebidraget? Så ja da hadde jeg blitt så skuffa ikke bare for at hun er et svin og svindler som ofrer oppveksten og barndommen for sine barn, men at hun også prøver å føre meg bak lyset med sitt svineri. Nei det hadde ikke blitt noe hyggelig brudd. Derfor er det mye bedre at dette kommer opp gjerne før vi treffes slik at jeg får slettet henne fort som faen. Slike svin orker jeg ikke ha noe med å gjøre. Nei det er heller ikke dumt å dumpe noen av den grunn. Chill, mann, bare chill.... Anonymkode: 78ef2...c55 5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #17 Skrevet 23. oktober 2021 Damas økonomi spiller ingen rolle, så lenge jeg slipper å forsørge henne. Anonymkode: b7243...bd6
Scoops Skrevet 23. oktober 2021 #19 Skrevet 23. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (59 minutter siden): Nei det er absolutt ikke feil. Hadde jeg fått dame som har vist seg holdt sin ex og far til barna borte fra dem uten noen annen grunn enn barnebidraget? Så ja da hadde jeg blitt så skuffa ikke bare for at hun er et svin og svindler som ofrer oppveksten og barndommen for sine barn, men at hun også prøver å føre meg bak lyset med sitt svineri. Nei det hadde ikke blitt noe hyggelig brudd. Derfor er det mye bedre at dette kommer opp gjerne før vi treffes slik at jeg får slettet henne fort som faen. Slike svin orker jeg ikke ha noe med å gjøre. Nei det er heller ikke dumt å dumpe noen av den grunn. Og hadde en mann begynt og spørre meg ut om barnefordeling og hvorfor og hvordan det var sånn før jeg engang hadde truffethan hadde det vært for meg en veldig god grunn til og ikke treffe han i det hele tatt. Ellers er jeg enig i at folk som holder barna vekke fra den andre forelderen pga f. Eks barnebidrag eller annet småting er noen store idioter 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #20 Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det rødt flagg? Jeg merker veldig at menn tar avstand med en gang de ser at jeg bor trangt med barn og leier. Virker som de tenker at da "ser hun etter noen med bolig som hun kan utnytte / kjøpe seg inn. Nå som jeg har kjøpt tikket det nemlig inn en like fra en som dumpet meg da jeg leide. Er det dumpegrunn? Anonymkode: 96337...1e7 Man tenker vel kanskje at det er tegn på at man er ressurssvak om man velger å få flere barn enn man har økonomi eller plass til… Men det kommer jo helt an på hva du legger i «bor trangt med barn». Man kan jo fint ha få kvadratmeter uten at det oppfattes som et trangt høl. Om man leier eller eier er da helt irrelevant, kan være mange gode grunner til at leie er mer praktisk. Anonymkode: bec06...79c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå