Gå til innhold

Han har gått videre, desperat etter en date nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daten min har gått videre. Kjenner det godt i magen, og for meg hjelper alltid en rask date. Hvordan invitere med garanti om å treffe blink i kveld? Og hvor plukke opp en kandidat? Vil ha litt romantikk, ikke noe mer.

Anonymkode: 4b9c2...d54

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Daten min har gått videre. Kjenner det godt i magen, og for meg hjelper alltid en rask date. Hvordan invitere med garanti om å treffe blink i kveld? Og hvor plukke opp en kandidat? Vil ha litt romantikk, ikke noe mer.

Det går vell ikke an å garantere det🤷 eller, spørs hva du mener med treffe blink da. Tenker du sex så er det vell bare å finne noen som er villig. Tenker du noen man faktisk går over ens med/har kjemi med så blir det jo verre. Med mindre det er noen du kjenner fra før og vet dere går over ens.

Skrevet
Crazydoglady skrev (2 minutter siden):

Det går vell ikke an å garantere det🤷 eller, spørs hva du mener med treffe blink da. Tenker du sex så er det vell bare å finne noen som er villig. Tenker du noen man faktisk går over ens med/har kjemi med så blir det jo verre. Med mindre det er noen du kjenner fra før og vet dere går over ens.

Enig. Spørs hva du er ute etter ts. 

Skrevet
wandagirl skrev (1 minutt siden):

Enig. Spørs hva du er ute etter ts. 

Bare en flørt, ikke nødvendigvis noe fysisk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Legg det fra deg :) Ta heller en pause og samle tankene dine. Du er ikke ute etter noe seriøst, de som dater er ofte akkurat det. De forventer også at du er det, og når du stiller til en date med slike intensjoner kaster du bort tiden deres.

Ellers må du inn på en datingside, skrive dine intensjoner og se om du får napp. Verre er det ikke. Eller roe ned nå, samle deg og så date med kandidater du finner veldig interessante, og være seriøs og gi det tid. Da kan du finne den rette med samme lidenskap for deg som du har for de. Det finnes ikke noen lette veier frem mot et forhold om du ikke har så flaks at du bare møter på noen tilfeldige i din vei og det er full match. Date kan bety en rekke med skuffelser som man ikke kan ta inn over seg og bare forstå at slik er det når man leter etter noen.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ta deg en tur på byen😊 var en tråd her for ikke lenge siden om kvinner som dro på byen alene og hadde det gøy og ble kjent med folk. Å skaffe en date krever jo en liten innsats med mindre det er sex du ønsker🤷‍♀️ Så.. eventuelt kan du gjøre som foreslått over her.  Ta en pause og gjør noe annet gøy, heng med venner/familie.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det nærmeste du kommer å være garantert er vell å dra feks på byen der du kan møte mange folk og da potensielt noen du klaffer med. Eller som sagt be ut noen du kjenner. Finnes ingen måte å garantere klaff med fremmede på, da må man bare prøve å se. 

Skrevet
Crazydoglady skrev (18 minutter siden):

Det nærmeste du kommer å være garantert er vell å dra feks på byen der du kan møte mange folk og da potensielt noen du klaffer med. Eller som sagt be ut noen du kjenner. Finnes ingen måte å garantere klaff med fremmede på, da må man bare prøve å se. 

Crazydoglady skrev (19 minutter siden):

På byen alene som kvinne "overfalles" du av fulle desperate menn som skal danse og klå på deg som kvinne. For tiden virker det helt vilt. Selv opptatte kvinner som er sammen med kjæresten sin opplever dette. Tror du at mange av disse har noen ærlige intensjoner :)  Du møter akkurat de samme mennene der som flyr rundt på Tinder når de ikke er på byen og skal hygge seg. Kjemi kan du føle, sex kan du sikkert få raskt, men sjansen for å dumpes dagen der på er enorm. Neppe noen god løsning for de som søker etter noe seriøst.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Antiviruset said:

På byen alene som kvinne "overfalles" du av fulle desperate menn som skal danse og klå på deg som kvinne. For tiden virker det helt vilt. Selv opptatte kvinner som er sammen med kjæresten sin opplever dette. Tror du at mange av disse har noen ærlige intensjoner :)  Du møter akkurat de samme mennene der som flyr rundt på Tinder når de ikke er på byen og skal hygge seg. Kjemi kan du føle, sex kan du sikkert få raskt, men sjansen for å dumpes dagen der på er enorm. Neppe noen god løsning for de som søker etter noe seriøst.

Men for guds skyld da. Hun har jo sagt at hun ikke er ute etter noe seriøst, og du fortsetter med dette?

Du driver hele tiden med disse moralprekene dine. Legg det fra deg. Folk på byen er stort sett anstendige folk som ikke klår og tafser, og det gjelder begge kjønn.

Anonymkode: 06246...ed8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men for guds skyld da. Hun har jo sagt at hun ikke er ute etter noe seriøst, og du fortsetter med dette?

Du driver hele tiden med disse moralprekene dine. Legg det fra deg. Folk på byen er stort sett anstendige folk som ikke klår og tafser, og det gjelder begge kjønn.

Anonymkode: 06246...ed8

Ok! Startinnlegget var jo en frustrasjon på at en date hadde gått videre! Beklager om jeg tolket det dit at hun var ute etter noe seriøst. Men er du ikke det og så blir frustrert over at dater går videre så er man jo egentlig litt mindre med! Det er min mening. Jeg driver ikke med moralpreik overhodet! Bare forteller ærlig om hvorfor ting ikke fungerer. Folk på byen? Gå på byen etter kl. 22 du på et utested så skal du se hvor mange som ikke er slik du skisserer. Selvfølgelig ikke alle, men mange. Men er hun ikke ute etter noe seriøst? Da er det virkelig løsningen. Litt attraktiv og man får mer en nok å henge fingrene i :) Perfekt løsning. Det er bare å sette seg i baren og så kommer garantert menn til å ta kontakt, spørre en mann som du oppfatter er singel og spørre om en dans og du får garantert kontakt. Verre er det ikke.

Skrevet

Du får finne deg ett engangsknull eller en fuckfriend da, via Tinder eller ute på byen.. Hvis du ikke har noen andre som er interessert i deg.

Syntes dog det høres rimelig desperat og usikkert* ut, og måtte finne seg en "rebound" etter en man har vært på date med. 😂

**usikker på seg selv.

• Liker 1
Skrevet
Rosatoast skrev (3 minutter siden):

Du får finne deg ett engangsknull eller en fuckfriend da, via Tinder eller ute på byen.. Hvis du ikke har noen andre som er interessert i deg.

Syntes dog det høres rimelig desperat og usikkert* ut, og måtte finne seg en "rebound" etter en man har vært på date med. 😂

**usikker på seg selv.

Du har helt rett, men forsiktig noen kan anklage deg for å være moralist :) Fylle et tomrom angående det å mislykkes med å date med sex fra fremmede menn og så avisning der også i mange av tilfellene? Det skader bare psyken enda mer, kan fungere der og da, men dagene der på blir bare enda verre. Det er selvskading på høyt nivå.

• Liker 1
Skrevet
Antiviruset skrev (Akkurat nå):

Du har helt rett, men forsiktig noen kan anklage deg for å være moralist :) Fylle et tomrom angående det å mislykkes med å date med sex fra fremmede menn og så avisning der også i mange av tilfellene? Det skader bare psyken enda mer, kan fungere der og da, men dagene der på blir bare enda verre. Det er selvskading på høyt nivå.

Det er vel avvisning fra menn man bryr seg om som er problemet, ikke fra de andre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er vel avvisning fra menn man bryr seg om som er problemet, ikke fra de andre.

Ja men ofte er sex noe som utløser akkurat slike følelser! For normale mennesker er det som oftest slik. Så får man et håp om mer og så kommer avvisningen. Mennesker som fint klarer sex uten en følelse har jo null problemer med det. TS virker jo ikke slik, når hun tar selv en date som ikke går som ventet som et nederlag.

Skrevet
Antiviruset skrev (25 minutter siden):

Ja men ofte er sex noe som utløser akkurat slike følelser! For normale mennesker er det som oftest slik. Så får man et håp om mer og så kommer avvisningen. Mennesker som fint klarer sex uten en følelse har jo null problemer med det. TS virker jo ikke slik, når hun tar selv en date som ikke går som ventet som et nederlag.

Folk dater jo i årevis nå, klart det kan gå inn på deg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Oppgir du alder og hvor i landet du bor, så er det vel trolig nok av kandidater her på forumet som kan gi deg det du er ute etter. 

Anonymkode: 96806...8f0

Skrevet

Dra heller en tur og tren. 

Anonymkode: 32546...024

• Liker 1
Skrevet
12 hours ago, wandagirl said:

Ta deg en tur på byen😊 var en tråd her for ikke lenge siden om kvinner som dro på byen alene og hadde det gøy og ble kjent med folk. Å skaffe en date krever jo en liten innsats med mindre det er sex du ønsker🤷‍♀️ Så.. eventuelt kan du gjøre som foreslått over her.  Ta en pause og gjør noe annet gøy, heng med venner/familie.

Jeg tok en tur ut alene forrige lørdag da ingen venninner ville bli med, satt vel alene i baren i 5 min (rakk ikke drikke opp drinken en gang) før en gjeng kjekke menn spurte om jeg ville joine bordet deres. Var rett ut sagt dritgøy 😁 anbefales på det varmeste, ts. Men gå ut rundt 22 og ikke senere!

Anonymkode: e3434...bb0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg tok en tur ut alene forrige lørdag da ingen venninner ville bli med, satt vel alene i baren i 5 min (rakk ikke drikke opp drinken en gang) før en gjeng kjekke menn spurte om jeg ville joine bordet deres. Var rett ut sagt dritgøy 😁 anbefales på det varmeste, ts. Men gå ut rundt 22 og ikke senere!

Takk for koselig og konstruktivt svar. Jeg tok kontakt med ekselsker, som ble glad og var klar til å finne på noe  på få timers varsel. Føler meg så mye bedre, gladere og mer ubekymret. 

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for koselig og konstruktivt svar. Jeg tok kontakt med ekselsker, som ble glad og var klar til å finne på noe  på få timers varsel. Føler meg så mye bedre, gladere og mer ubekymret. 

Det var bra 😊👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...