AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Skrevet 23. oktober 2021 Hva gjør dere damer dersom den mannen dere snakker merker at han er i ferd med å få ståkuk i buksa? Tenker på fest eller i jobbsamenheng. For det er vel større mulighet å merke det på han at det er ferd med å vokse til vulkanutbrudd der ned enn hos dere damer. Kort sagt det må vel være litt vanskelig å holde fokus....eller... tar jeg feil Dersom du har en histore du har opplevd fortell om det du opplevde Ha en fin lørdag med eller uten fokuse på mannens kjønns-duppe-ditt 😄 Anonymkode: 4cd3b...288
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Skrevet 23. oktober 2021 Hadde jeg merket noe slik hadde jeg synes det var meget ubehagelig, og trukket meg unna personen. Tror jeg hadde mistet litt (mye) respekt for han. Anonymkode: 292df...9c0 6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg ser på ansiktet til den jeg snakker med, ikke på skrittet. Anonymkode: 169d6...43f 11
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #4 Skrevet 23. oktober 2021 Da ville jeg selvsagt oversett det som best jeg kunne. Det er strengt tatt ikke mitt problem. Anonymkode: 66f5f...5a2 8
Crazydoglady Skrevet 23. oktober 2021 #5 Skrevet 23. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva gjør dere damer dersom den mannen dere snakker merker at han er i ferd med å få ståkuk i buksa? Tenker på fest eller i jobbsamenheng. For det er vel større mulighet å merke det på han at det er ferd med å vokse til vulkanutbrudd der ned enn hos dere damer. Kort sagt det må vel være litt vanskelig å holde fokus....eller... tar jeg feil Dersom du har en histore du har opplevd fortell om det du opplevde Ha en fin lørdag med eller uten fokuse på mannens kjønns-duppe-ditt 😄 Anonymkode: 4cd3b...288 Aldri merket på annet enn partner. Ikke ser jeg etter og ikke vises det nødvendigvis så godt under normale klær heller. Og jeg antar vell at med mindre man er to personer som driver å flørter eller noe så er det vell normalt å trekke seg litt unna/forsøke skjule det, om det vises godt. Jeg forstår at det er en ufrivillig reaksjon og alt det der, og det er greit at det skjer. Men er det veldig synlig i situasjoner hvor det ikke passer seg og man har mulighet til å skjule det eller trekke seg unna så gjør man vell det. Noe annet hadde bare vært ubehagelig. Jeg liker sex jeg altså, men har ingen behov for at hvem som helst i en hvilken som helst situasjon skal gjøre alt til noe sexuelt. Det er bare ekkelt. Endret 23. oktober 2021 av Crazydoglady 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #6 Skrevet 23. oktober 2021 Hvordan skal jeg vite at han merker at han begynner å få ståkuk i buksa? Regner med at han ville snudd seg bort eller noe før det ble synlig for meg. Ville følt meg ille til møte for både han og meg om jeg hadde oppdaget noe sånt, men hadde forsøkt å late som ingenting. Anonymkode: 3f0c0...cb2 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. oktober 2021 #7 Skrevet 23. oktober 2021 Nå er det slik at jeg ikke ser i skrittet på folk når jeg prater med de, jeg ser på ansiktet.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #8 Skrevet 23. oktober 2021 Du vil gjerne få hjelp med ståkuken selv , skjønner jeg? Runketråd? Anonymkode: 510e1...a8e 5
Lorieen Skrevet 23. oktober 2021 #9 Skrevet 23. oktober 2021 Ettersom jeg ser på ansiktet til de jeg snakker med og ikke skrittet, så hadde jeg aldri merket det. 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #10 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg himler med øynene og knipser. Hardt. Anonymkode: ef894...fa3 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #11 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg hadde blitt flau på hans vegne, og følt ubehag for egen del dersom det virket som om hans interesse var siktet mot meg. Jeg kan faktisk ikke tenke meg noe eklere enn å oppleve at en mann jeg ikke er i forhold med får ståkuk av meg... Anonymkode: 74c9c...dc9 5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #12 Skrevet 23. oktober 2021 Det er vel helt normalt. Hadde ikke tenkt over det Anonymkode: c22ea...1c6 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 23. oktober 2021 #13 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg har aldri merket at noen jeg snakket med er i ferd med eller har stå🤔 mulig jeg ikke stirret hardt nok? Pleier å holde blikket over beltestedet i vanlige samtaler jeg altså 😅
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #14 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg har aldri merket det, må jeg innrømme. Og jeg er 50 år. Det har nok med at jeg ikke ser på skrittet til mennene jeg snakker med. Jeg hadde nok blitt litt flau på vedkommendes vegne, samtidig som det selvfølgelig ikke er noe mannen kan noe for. Når det er en mann jeg flørter med, liker jeg å kjenne at han får ståpikk, men jeg liker jo ikke å se eller kjenne det på menn jeg ikke er interessert i. Da blir det bare ubehagelig. Anonymkode: ac3fb...7ef 2
Hedda-78 Skrevet 23. oktober 2021 #15 Skrevet 23. oktober 2021 Jeg har aldri noen sinne lagt merke til om noen jeg snakker med holder på å få ståkuk. Aldri. Scenariet ditt er oppkonstruert. 3
wandagirl Skrevet 23. oktober 2021 #16 Skrevet 23. oktober 2021 Det tror jeg ikke jeg hadde merket, med mindre det var en mann jeg flørtet med som hintet til det😅 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå