Gå til innhold

Uke 19 - bør man kjenne fosterbevegelse da

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har morkake festet på fremre vegg, så vet det vil ta tid før man kjenner bevegelse - men kjenner ikke noe ennå og er kommet til uke 19.. er det normalt?

Anonymkode: 457dc...633

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har morkake festet på fremre vegg, så vet det vil ta tid før man kjenner bevegelse - men kjenner ikke noe ennå og er kommet til uke 19.. er det normalt?

Anonymkode: 457dc...633

Helt normalt!

Anonymkode: 225e0...859

Skrevet

Mange kjenner ikke noe særlig pålitelig før mange uker senere :) 

Anonymkode: c85da...b4b

Skrevet

Jeg har bare kjent bittelitt, sporadiske bevegelser frem til nå (uke 19+3) og har morkaken bak. Forstått det slik at det er heelt normalt å kjenne lite eller ingen såpass tidlig :) 

Anonymkode: 4e31f...8f6

Skrevet

Helt vanlig, spesielt med morkaken foran. Og når du begynner å kjenne ting vil det variere en del i begynnelsen også, plutselig snur fosteret seg og sparker deg i ryggen og du kjenner ingenting. 

Anonymkode: 27cfa...44e

• Liker 1
Skrevet

Nei, er vel først fra uke 24 at det sies man bør kjenne liv. 

Skrevet

Helt vanlig. Særlig når man har morkaka på fremsiden. Som tredjegangs kjente jeg ikke liv så tidlig, hadde da morkaka foran. Med andre kjente jeg liv fra uke 13-14. 

Anonymkode: 97325...606

Skrevet

Jeg er 20+1 i dag, har de siste 4-5 dagene begynt å kjenne at baby snur seg av og til, kan være mye romstrering i 10-15 min, og så ingenting på ett par døgn. Kjente to små spark i 20 tiden i går kveld, for første gang🤩 Men hvert null tegn etter det igjen🤷🏼‍♀️ helt normalt, jeg har og morkaka på fremre vegg. Fikk med ett skriv fra sykehuset etter ordinær ultralyd om å kjenne lite bevegelse i svangerskapet pga morkake forran☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...