Gå til innhold

Mann som ikke har hatt sex på mange år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanlig at de kan slite med å komme? Han sier den er vant til en viss teknikk/sånn har det blitt etter å ha gjort jobben selv i mange år.  Snakk om rundt 10 år, og han er 40 +. Er dette noe som eventuelt kan bli bedre etter hvert? 

Når det er sagt tror jeg han koser seg mye, han er alltid hard, og jeg har fått han til å komme flere ganger, han virker bare noe stresset rundt det. Jeg er en del yngre, så kanskje han føler på litt prestasjonspress rundt dette.

Anonymkode: 2561c...a6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må slutte å runke. Som du sier, han er vandt til en viss teknikk å må avvennes. 

Anonymkode: 015b0...7fe

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vanlig at de kan slite med å komme? Han sier den er vant til en viss teknikk/sånn har det blitt etter å ha gjort jobben selv i mange år.  Snakk om rundt 10 år, og han er 40 +. Er dette noe som eventuelt kan bli bedre etter hvert? 

Når det er sagt tror jeg han koser seg mye, han er alltid hard, og jeg har fått han til å komme flere ganger, han virker bare noe stresset rundt det. Jeg er en del yngre, så kanskje han føler på litt prestasjonspress rundt dette.

Det er bedre du snakker med ham enn her. 

Han synes sikkert du er veldig flott og menn vasser generelt ikke i damer så jeg skjønner at han er litt anspent. 

Og til deg som mener han skal slutte å runke, ta deg en bolle eller vann blomster i stedet. 

• Liker 3
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden):

Det er bedre du snakker med ham enn her. 

Han synes sikkert du er veldig flott og menn vasser generelt ikke i damer så jeg skjønner at han er litt anspent. 

Og til deg som mener han skal slutte å runke, ta deg en bolle eller vann blomster i stedet. 

Er det et ønske fra dere menn å kunne vasse i damer?

Skrevet

Ja, det er vanlig. Samme situasjon her, første tre månedene kom han omtrent ikke i det hele tatt, så gikk det gradvis over, og nå er han som alle andre. Uten at jeg på noe tidspunkt har lagt meg opp i runkevanene hans. 

Anonymkode: 7d6a9...1e3

Skrevet
Adrenalina1 skrev (3 timer siden):

Litt mere pågang hadde vel ikke skadet for noen slik at hun hadde sluppet å bli så usikker og må spørre her og ikke der han er. ;)

Skrevet
Adrenalina1 skrev (På 23.10.2021 den 9.19):

Om ikke å vasse i damer så kanskje fått bekreftet at man fortsatt er attraktiv. Det hadde ikke vært meg i mot om damer var litt mer "pågående" og flørtende. Gjelder begge kjønn for så vidt 🤔 Så enkelt det hadde vært om man visste hva andre tenkte om slike lyster. Det hadde blitt mange gode stunder og kanskje noen kleine møter 😄.

Anonymkode: b7206...e45

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Om ikke å vasse i damer så kanskje fått bekreftet at man fortsatt er attraktiv. Det hadde ikke vært meg i mot om damer var litt mer "pågående" og flørtende. Gjelder begge kjønn for så vidt 🤔 Så enkelt det hadde vært om man visste hva andre tenkte om slike lyster. Det hadde blitt mange gode stunder og kanskje noen kleine møter 😄.

Anonymkode: b7206...e45

Damer tar kontakt når de er interesserte. Selv opplevd det en gang i livet men kjent noen players opp igjennom å de ble kontaktet hele tiden av jenter de både kjente og randoms.

Anonymkode: 5b927...487

Skrevet
On 10/23/2021 at 9:19 AM, Adrenalina1 said:

Menn liker også å få signaler om at man er attraktiv. Selvfølgelig er det en selvtillitsboost for menn når de vasser i kvinner, akkurat som for kvinner som vasser i menn.

Anonymkode: 3323b...7c5

Skrevet

Er det ondskapsfullt å ha et ønske om ikke å gå 10+ år uten sex?

Anonymkode: 8bd9a...c99

Skrevet

Bare ta tida til hjelp!

Anonymkode: 9b661...bbe

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.10.2021 den 8.58):

Vis hensyn, unngå stress, la han føle seg avslappet, som alle andre gode kvinnelige elskere gjør. Da vil du få et bedre utbytte av han, og han vil bli bedre etterhvert. Det er enklere enn du tror, man må bare ut av sporet for å finne nye løsninger.

Skrevet

Jeg har ikke hatt sex siden en sommernatt i 92, jeg har valgt det selv.  

Anonymkode: 51bd6...77f

• Liker 1
Skrevet

Og jeg var GIFT men ikke hatt sex på sju år. 

Anonymkode: acf43...b61

Skrevet

I nittenÅttifire! :romeo:

Nei, jeg tror ikke det er "vanlig" - om du tenker på logikken rundt "tidsperspektivet", og om han fortsatt er steinhard, så er det "stress" neppe greia heller...  Du får snakke med typen din...  :opplyser:

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke hatt sex siden en sommernatt i 92, jeg har valgt det selv.  

Anonymkode: 51bd6...77f

Hvorfor vil du ikke ha sex mer?

Anonymkode: 1f540...490

Skrevet

Definitivt. De eneste som sier det motsatte er menn som ikke får seg damer, og lever i en drøm om at kjærlighet er rosenrødt og konstant prøver å friendzone damer inn i en kjærlighetsrelasjon. Lykkes aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...