Gå til innhold

Kjendismanager Erland Bakke

Hummingbird2

Anbefalte innlegg

Æsj, tror ikke jeg orker lese mer om denne saken. Blir kvalm at dette menneske Bakke. Ingen unnskyldning eller forklaring? Bare fortsette å presse på og ta til retten? Stakkars de som virkelig har opplevd konflikt med ham.

Og hva gjelder Elden, jaja han har jo gjort seg kjent med å forsvare psykisk ustabile folk. Eks Bertheussen.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg ikke forstår med hele greia er hvorfor politiet ikke stopper denne fyren fra å misbruke fellesskapets ressurser? De må vel skjønne at alle disse anmeldelsene er falske nå?

• Liker 35
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (På 5.11.2021 den 21.59):

Og fortsatt stille som i graven fra Per Sundnes ser det ut til, han må da kunne si noe syns jeg, mer enn det lille som har kommet frem, siden de har vært partnere mener jeg

Bakke har nok noe skikkelig juicy på Sundnes. Det er nok ikke tilfeldig at Sundnes forsvant brått og ikke er med i det gode selskap lenger

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artist om Elden Advokatfirma: – Jeg føler meg dolket i ryggen – VG

Dette virker jo helt utrolig! Bakke har hindret motstanderen sin advokat i og utale seg med og ansette en advokat fra samme advokat firma. Jeg forstår ikke at det kan være lovlig😮 Det er jo kjempe uproft av advokatene og la seg manipuler på den måten😬

• Liker 37
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Tidligere mobbeofre kan bli ekstremt fort krenket av den minste ting, for så å anmelde og hevne. Hvordan skape et monster? Mobb dem i oppveksten. Sånn kan det bli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (26 minutter siden):

Veldig bra. Skulle bare mangle at de ikke etterforsker dette. 

Skulle akkurat til å linke til dette, men du kom meg i forkjøpet. 
Skulle virkelig bare mangle. R*****l er ikke hevet over loven. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (6 timer siden):

Så bra! Jeg er forbauset over at det har tatt såpass lang tid å få oppdateringer om saken, for jeg regnet jo med at VG hadde enda mer på lur da de gikk såpass hardt ut med det første oppslaget. Og ikke minst også at flere ville våge å stå fram i etterkant.

Uansett kult at det blir full politietterforskning. Noe annet skulle jo bare mangle.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte denne mannen bli straffet så hardt for all sjikane, utpressing, falske anmeldelser han har levert, og all tortur og terror han har påført sine offer. Erland Bakke måtte skuta de gå ned med flagget på halv stang, og du sitter igjen ribbet for penger i en celle i et fengsel !!!

• Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
11 minutter siden, CecilieX said:

Ny utvikling

https://www.vg.no/rampelys/i/8Q7BGA/john-christian-elden-klaget-inn-til-disiplinaerutvalget-i-kjendismanager-sak

Den nye advokaten til Wigard har  klaget inn Elden sitt firma for å droppe Wigard da Bakke plutselig engasjerte Elden. Håper Elden får smekk på fingrene, for tillitsbruddet. 

Veldig bra at de fremdeles følger opp og står på. Denne saken stinker. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, Elden er så vemmelig (sitat fra artikkelen nevnt over" – Jeg gleder meg til å lese klagen.

:roll:

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...